Camping Bella Italia

Camping Bella Italia
6,5

Camping Bella Italia ligt aan het Gardameer. De staanplaatsen zijn hier aan de kleine kant, waardoor je snel contact maakt met je buren. Ook de Nederlandse animatie helpt de kids vriendjes maken. Het eten is van goede kwaliteit en over de locatie zijn reviewers lovend. Camping Bella Italia bevindt zich op loopafstand van Peschiera del Garda.

Contact

2064 reviews over Camping Bella Italia in het Nederlands

Slecht

Cas
24-8-2019

Mooi maar slecht onderhouden zwembad! Voor de 2e keer naar de camping en voor de 2e keer een dikke betonnen/verf splinter onder onze dochter haar teennagel toen ze van de glijbaan ging. Naar de EHBO maar wisten nauwelijks te handelen. Hadden zelfs geen pincet bij on de EHBO koffer. Uiteindelijk een dikke splinter die heel ver onder haar nagel was gekomen verwijderd en nadien is de nagel eraf gegaan Bij de receptie konden ze alleen maar zeggen, stuur je klacht naar dit mailadres. Hebben we gedaan om aan te geven dat er al 2x een ongeval is gebeurd en kregen pas na 5 weken een reactie dat dit nooit eerder gebeurd was en dat ze ieder jaar onderhoud doen aan het zwembad. Dit terwijl ze bij de EHBO me vertelden dat er al jaren niks aan gedaan is en of ik alsjeblieft kon melden bij de receptie. Erg slecht! Wij gaan er nooit meer naar toe

Gereisd Met vrienden in juli 2019

Leuke camping maar kan veel meer uitgehaald worden

Ellen
22-8-2019

Minpunten -Om 07.00 uur of eerder worden alle glasbakken geleegd, veel vrachtverkeer bij het winkeltje/ restaurant. Veel lawaai helaas. - onderhoud zwembaden zijn echt aan onderhoud toe, glijbanen gaan erg traag - gras groeit hoog om de stacaravans, kan netter al met al - 100 meter lopen naar de toiletten is wat veel, er zijn er wel genoeg daarentegen - heel veel stacaravans op de camping denk wel 75% - mag wel meer chloor in t bad, heerste buikgriep her en der - het zwemgedeelte mag geen waterpark genoemd worden, diepste bad vereist een badmuts - heel veel Engelsen Pluspunten - personeel erg vriendelijk en behulpzaam - prachtige ligging - treintje naar peschiera - prachtige doorkijkjes naar Gardameer - hele goede restaurants - geen absurde prijzen voor eten en boodschappen

Eigenlijk is alles aanwezig voor een 5 sterren camping maar kan netter mooier en beter onderhouden. Misschien komen we Nog eens terug,

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Bella Italia geen 5 sterren waard

Romy
18-8-2019

We verbleven in bungalow Oleandro. Groot stenen huisje met grote woonkamer, en ruime slaapkamers. Stonden in een leuke wijk, vlakbij het zwembad. Maar de badkamer is oud, de airco lekte, en het terras is te klein om onder te zitten in de schaduw/ of te schuilen voor de regen. De zwembaden zijn te klein voor het aantal mensen op de camping evenals het aantal ligbedden. Er liggen kapotte ligbedden en parasols langs het zwembad, de zwembadvloer is op veel plekken kapot waardoor die blauw afgeeft aan je huid/ luchtbed. De sanitair gebouwen zijn oud. De wasbakken zijn kapot, het water loopt er aan de onderkant weer uit en veel douchekoppen zijn kapot. Kortom veel dingen op de camping zijn niet netjes afgewerkt. Het is allemaal net niet goed. Naar Peschierra kunnen lopen is wel top. Bella Italia heeft 5 sterren (hoe dan?), maar is totaal niet te vergelijken met camping La Quercia of Piani Di Clodia. Deze zijn veel beter op alle vlakken.

Gereisd Met vrienden in Mon Jul 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

De Jong Intra

Camping oké, locatie super.

Joris
18-8-2019

Ja, het is een grote drukke camping, maar dat is het mooie van sites zoals deze, je checkt zulke dingen vooraf en als het je niet aanstaat boek je iets anders! De camping is mooi aangelegd, er is veel groen en ondanks de vele voorzieningen zijn de straatjes over het algemeen erg rustig. De gebouwen en het zwembad zijn niet de jongste meer, dat zie je maar er wordt naar mijn idee voldoende schoongemaakt en onderhouden. Wij hadden een stacaravan dus over toiletgebouwen kan ik niet oordelen. Aantal ligbedden bij het zwembad is krap, maar toch konden wij iedere keer snel een paar bedjes bemachtigen, zonder "handdoekje leggen" of om 9 uur in de rij te staan. "Gereserveerde bedden" worden overigens gewoon door badmeesters leeggehaald wanneer het echt druk wordt! En je hebt altijd het meer nog. Ligging is super, pal aan het meer, over de boulevard loop je in 15 min. naar het mooie Peschiera met tal van restaurantjes/terrasjes en winkeltjes.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Fijne camping met wat minpunten

Fam O
15-8-2019

Camping Bella Italia voor het tweede achtereenvolgende jaar bezocht. We zaten op het camping gedeelte met onze eigen caravan. vorig jaar zelf een plaats moeten uitzoeken, en dit jaar kregen we een plaats aangewezen. Er werd hierbij rekening gehouden met de grote van de caravan, fijn dus!. Alle voorzieningen zijn aanwezig op de camping, waardoor camping Bella Italia zich met 5 sterren mag belonen. Veel voorzieningen zijn wel aan een opknapbeurt toe. Vooral in het zwembad mag geïnvesteerd worden! gevaarlijk achterstallig onderhoud. verder vonden we het schoonmaken van het toilet gebouw goed, de schoonmaakster woonde praktisch in het gebouw. helaas was er niet op te poetsen tegen sommige ranzige campinggasten! kinderen hebben een heerlijke vakantie gehad en daarmee wij ook. maar volgend jaar toch naar eens op een andere camping kijken. maar wellicht komen we ooit nog eens terug op Bella.

tipje: wil je rustiger zwemmen? appartementen.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima, maar kan echt wel beter.

Fam. E.
12-8-2019

Meenemen: waterschoenen, strandstoel of dikkere strandmatjes ivm kiezelstrand. Camping word weinig in geïnvesteerd. Naar ons idee valt er veel meer uit te halen. Er is een plein waar animatie is voor kinderen.. maar daar is geen bar, gewoon niks. Muziek is 's avonds bij het restaurant. De zangeres zingt gerust met sigaret in haar mond. Aantal tafeltjes om daar dan te zitten... veel te weinig. Zeker voor zo'n camping. Grote camping, zit toch wel vol, dus het zal de camping een worst wezen. Personeel.. op een enkeling na.. er kan bijna geen glimlach vanaf. Handdoekje leggen is daar normaal. Hele zwembad is tot je middel. Behalve wedstrijdbad, daar een badmuts op. Erg druk zwembad. Wij hebben daarom dagelijks voor het meer gekozen. Strand is ook erg vol. Wel in schaduw. Geen wifi! Wij zaten rustig, geen overlast gehad. Leuke buren. Stacaravan rand van camping via touroperator. Via camping zelf boeken goedkoper! Omgeving prachtig!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Vieze bungalow en achterstallig onderhoud

Juul
12-8-2019

Wij verbleven in bungalow Acacia. Kwamen binnen en zag meteen dat heel vies was. Tandpasta van de vorige bewoner, vlekken in alle gordijnen, vlekken op alle deuren en muren en een té vieze vloer. Elke dag een koude douche was ook niet prettig. Veel achterstallig onderhoud op de camping zelf en zeker geen 5 sterren. Elke dag wel pleisters aangetroffen in en rondom de zwembaden en moesten eigen ligbed meenemen van onze bungalow. Geen bedje te krijgen de hele week. Wij zullen op deze camping nooit meer terug komen.

Matige camping met mooie omgeving

jamie
12-8-2019

We hebben ongeveer 2,5 week op deze camping gestaan met een eigen tent. De eerste 4 dagen hebben we last gehad van een grote stroomstoring waar een groot deel van de camping last van had, dit werd na 4 dagen gelukkig opgelost. Wij stonden met de tent achter de bar “Take Away Bella Italia”, hierdoor had je vanaf ongeveer 06:45 in de morgen tot 00:45 last van onder andere de schoonmakers die daar de wasruimte hebben en de Take Away gasten. Overdag is dat natuurlijk geen probleem echter vroeg in de morgen wakker worden door gekibbel van schoonmakers is niet echt prettig als je vakantie heb. Wij stonden met de tent het dichtste bij toilet unit 3, echter was er in dit toilet gebouw geen warm water geen fatsoenlijke douche straal en was het er vies. De schoonmaakploeg kwam te weinig schoonmaken voor het aantal mensen die van deze unit gebruik maken. Voor ons is deze camping geen 5 sterren waard, dit komt onder andere door het bovengenoemde

Gereisd Met partner in juli 2019

Nooit meer

Chantal
11-8-2019

Sfeer op de camping was goed en mooie ligging. Minpunten: vaak overboekt en je moet zelf je plek gaan uitzoeken. Koud water met douchen en afwassen. Sanitair niet goed onderhouden en niet schoon. Eerste week hadden we een aantal keer stroomstoring wat erg vervelend is in de warmte mbt het koelhouden van levensmiddelen. Mooi zwembad alleen bedjes werden onnodig bezet gehouden doordat er smorgens handdoeken werden neergelegd. Wc bij het zwembad konden niet op slot.

Mooie ligging, slecht onderhoud en te druk.

Fred
11-8-2019

Het is een hele drukke camping met veel achterstallig onderhoud. De ligging is prachtig aan het Gardameer, men moet alleen wat gaan doen aan het onderhoud en niet meer "teveel"plaatsen verhuren en stacaravans erbij blijven plaatsen. Daar zijn de 5 zwembaden echt niet meer op berekend en wordt het er niet leuker op. Wij hebben in onze eerste week elke dag wel een paar uur zonder elektra gezeten en een irritant alarm daardoor moeten aanhoren van het transformatorhuisje wat recht tegenover ons stond.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

• WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Betaalde wifiGehele hotel

• Privé sanitair mogelijkJa
  • WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bella Italia in Peschiera del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bella Italia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.