Camping Bella Italia

Camping Bella Italia
6,8

Score uit 2084 reviews

Camping Bella Italia ligt aan het Gardameer. De staanplaatsen zijn hier aan de kleine kant, waardoor je snel contact maakt met je buren. Ook de Nederlandse animatie helpt de kids vriendjes maken. Het eten is van goede kwaliteit en over de locatie zijn reviewers lovend. Camping Bella Italia bevindt zich op loopafstand van Peschiera del Garda.

We hebben een aantal aanbieders voor Bella Italia voor je op een rij gezet:

Eurocamp
Lux-camp

Contact

2 reviews over Camping Bella Italia in het Nederlands

2008

Geweldige camping voor jonge gezinnen! Wij zijn er in juni

ilse
25-1-2008

Geweldige camping voor jonge gezinnen! Wij zijn er in juni 2006 geweest,caravan gehuurd voor 650 euro voor 10 dagen,geen geld dus.Lekker een hittegolf gehad in die periode,maar Alleen heel irritant al die handdoeken bij zwembad op ligbedden!!Als ik directie was had ik al die handdoeken in het water geflikkerd! We hebben ook een halve dag een speedboot samen met een ander nederlands stel(leuke vrienden aan overgehouden trouwens)gehuurd, echt VET COOL!! Kortom als je kinderen het naar het zin hebben dan heb jij dat ook en dat geldt voor bella italia ook!

Gereisd Alleenreizend in juni 2006
2006

Goeie camping

John de Bokx
6-8-2006

Goeie camping. Alleen heel erg druk. Dat is bekend en daar wil ik niet over klagen. Wel over mijn bovenburen van ons appartement. Tot diep in de nacht waren ze aan het schuiven met meubilair en leek het alsof ze de verwarming van de muur wilde halen. Koffiebekertjes werden naar beneden gegooid op mijn auto. Voor de goede orde maar niets van gezegd. Mijn zoontje zwom het liefst in het meer, omdat daar nog ruimte was.

Gereisd Alleenreizend in augustus 2006

• WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Betaalde wifiGehele hotel

• Privé sanitair mogelijkJa
  • WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bella Italia in Peschiera del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bella Italia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.