Camping Bella Italia

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer campinginfo

Camping Bella Italia ligt aan het Gardameer. De staanplaatsen zijn hier aan de kleine kant, waardoor je snel contact maakt met je buren. Ook de Nederlandse animatie helpt de kids vriendjes maken. Het eten is van goede kwaliteit en over de locatie zijn reviewers lovend. Camping Bella Italia bevindt zich op loopafstand van Peschiera del Garda.

Contact

2164 reviews over Camping Bella Italia

• 3Christina Donker07-09-2015

klein en vies

we hadden twee appartementen geboekt beide erg klein en heel erg vies , hebben zelf schoon moeten maken en we moesten omdat we voor 7 uur in de ochtend vertrokken 2x 30 euro schoonmaakkosten betalen bizar erg dit, veel te drukke plek met erg veel mensen en die appartementen afbreken en opnieuw bouwen een kippenhok heeft meer ruimte en is waarschijnlijk ook schoner, kom op voor 3075 euro mag het op zijn minst schoon zijn.

• 2Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

• 10Nick06-07-2015

Al 15 jaar

Ik kom al vanaf mij geborte op deze camping ik ben nu 16 en dit jaar gaat mijn 15de jaar worden , ieder jaar ga ik weer met plezier heen de lol op de camping overdag en de gezelligheid savonds in de discotheek , in het stadje of een lekkere rustige avond aan de pier kortom een top camping voor jong en out en ik zou noooit iets anders willen

• 8Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

• 7esmeej_t08-08-2013

Leuke camping

Het is een leuke camping maar het is net alsof je in Nederland bent, zeker 90% van de camping was Nederlands en dan krijg je toch niet heel erg dat vakantiegevoel dat je normaal wel hebt. Animatie niet veel aan, neem vooral waterschoenen mee want is geen zandstrand bij het Gardameer. Verder de ligging erg goed, wij waren met de vouwwagen en je mag je eigen plekje uitkiezen dat is erg leuk! Winkels dichtbij alles goed op loopafstand te doen en het is vooral voor families met jonge kinderen.

• 7Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

• 10robart_valk04-07-2013

super camping

een van de mooiste campings in Italie. Suppermarkt is niet overdreven duur ( maar Lidl blijft altijd goedkoper natuurlijk). Er is van alles te doen voor jong en oud

• 10Eetgelegenheden

• 6j.meerding11-08-2008

leuke camping maar!!!!!!!

Een leuke camping maar je doet er snachts geen oog dicht ivm diefstal en inbraak.En er word totaal niets aangedaan door de directie. Mensen worden snacht bedwelmd met een gas en worden daan bestolen in hun eigen tent niet een keer maar zeker wel honderd gevallen gehoord of gelezen.Ik kom er niet weer Voor ons geen bella italia meer..

• 9familie zuiderwijk28-06-2008

Net terug van 3 weken bella italia (7-6 t/m 28-6-08, wij waren met 2 kindjes van 4 jaar en van 11 maanden. Erg naar ons zin gehad ondanks veel regen. Camping is prima, wel druk, maar daar heb je verder geen overlast van. Inderdaad waren alle bedjes bij het zwembad vaak bezet, maar bij het theater kon je gewoon kuipstoeltjes halen om op te zitten. Of je handdoekje op het gras neerleggen. Het meer nodigt niet echt uit tot een duik ivm de vele zwanen (we hebben er wel 50 geteld) en de eenden die hun nesten aan de kant maken. Alle leuke stadjes zijn makkelijke te bereiken, met de auto of met de busboot vanuit pescheira. Lekker eten bij restaurant costa riga en terraze. En de ijsjes waren inderdaad mega lekker. Caravan van Roan, super, goed geregeld, goede organisatie.

• 8Bert S.24-06-2008

Wij waren hier van 7 t/m 21 juni 2008. Helaas viel het weer de eerste week wat tegen. Wij verbleven in bungalownummer 585, het was niet de eerste keer dat wij hier waren, de laatste keer was 6 jaar geleden. De wegen waren beter geworden. Vooral het stuk beneden bij het water. Ook waren er meer terrassen bij gekomen. De rijen bij het ijs waren als van ouds. Maar ja, EUR 1,10 per bol is spot goedkoop. 6 jaar geleden was dat EUR 1,-- per bol. Dat van die handdoeken, daar klaagt iedereen over maar iedereen doet er aan mee!!! Wij hebben het weer goed naar ons zin gehad en komen over een jaar of 5 wel weer eens terug.

• 8ikke11-05-2008

Gisteren thuisgekomen van 2 weken Bella Italia. Wat een leuke camping. Keurig bijgehouden. We zaten in een gloednieuwe stacaravan. Voor kinderen is er ook vanalles te doen. Het weer was geweldig. Het Gardameer zelf vond ik tegenvallen. Peschiera is een erg leuk plaatsje. Ook een dagje Verona is een aanrader. Ik zou alleen niet op deze camping willen zitten in het hoogseizoen. Dan is het er veel te druk. Als je om 8 uur brood gaat halen sta je in een rij te wachten, maar een half uurtje later kun je zo doorlopen.

• 9Tonny,Andrea en Chenoa09-07-2007

Wij zijn van 16 juni tot 30 juni op camping Bella Italia geweest.Het was in een woord GEWELDIG!!!!Wij zaten in een bungalow Orlando echt een aanrader.Ons dochtertje van 2 jaar heeft een SUPER vakantie gehad, iedere dag lekker zwemmen en sávonds naar de disco.Voor de andere activiteiten is ze nog iets te jong. Op de camping zijn verschillende speeltuitjes en ook verschillende springkussens en een ballenbak dit wel tegen betaling €6,00 .Wij zijn naar verschillende plaatjes geweest met de bood aanrader is Sirmione echt een plaatje.Peschiera zelf is ook gezellig en goed/gezellig aan te lopen langs het meer. Wij gaan niet vaak terug naar het zelfde maar naar Bela italia gaan wij zeker nog eens terug.

• 8Walvisch28-06-2007

Voor het eerst naar een camping, in een stacaravan. Is ons prima bevallen. Caravans van Pubital liggen erg gunstig en schaduwrijk en zijn zeer netjes. Dat was echt een mazzeltje. Camping zelf is groot maar dat valt eigenlijk alleen op bij de zwembaden (soms redelijk druk), winkel, restaurant(s) en mini-disco. Wij kunnen ons voorstellen dat het in het hoogseizoen pas ECHT druk is. Enfin, er is ruimte zat, er zijn meerdere grote zwembaden en de bediening in het restaurant was vriendelijk en vlot. Al met al hebben wij twee fijne weken gehad. Met de bus naar Verona is een aanrader (stopt voor de camping, airco, niet duur en binnen het uur in hartje Verona).

132 tips over Camping Bella Italia

• MvdM, 30-08-2019

Ben je zonder kids en heb je een rijbewijs? Dan is een scootertocht erg gaaf! Wel boeken via de receptie anders dan raken ze in de war.

Voor het meer is het verstandig waterschoenen aan te schaffen.

• chantal coster, 09-08-2019

appartementen lavanda geboekt? Dan heb ik wat tips voor u! Er zit geen waterkoker en koffieset apparaat in. Neem wat extra bestek en glazen mee want je hebt van alles strak 4 stuks. De slaapbank is voor kinderen , daar zit een erg dun matrasje op. En je moet er rekening mee houden dat het appartement erg klein is, als je de slaapbank gebruikt kan je binnen niet meer met ze viertjes aan het tafeltje zitten. Het balkon is smal dus met ze viertjes zitten is klein.

groetjes, nicole

• natasjaap, 07-05-2012

Fietsen langs Mincio naar Mantova.

605 vragen over Camping Bella Italia

• miranda, 15-08-2019

bungalow

Hallo zou graag willen weten of er mensen zijn die rechtstreeks via de site van bella italie geboekt hebben zonder tussen persoon. Een bungalow voor 6 personen dat is een verschil als we dat via een reisburo doen.

• Nicole, 02-07-2019

Appartement lavanda

Kan iemand ons vertellen of er een waterkoker en koffieset apparaat aanwezig is in het appartement lavanda? En wat jullie ervaring is met dit appartement?

• Tom, 18-06-2019

Locatie Lux stacaravans

Weet iemand waar de Lux stacaravans gesitueerd zijn op deze camping?

• RokenToegestaan

• WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Betaalde wifiGehele hotel

• Privé sanitair mogelijkJa
  • WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• Autovrij parkJa