Camping Bella Italia

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer campinginfo

Camping Bella Italia ligt aan het Gardameer. De staanplaatsen zijn hier aan de kleine kant, waardoor je snel contact maakt met je buren. Ook de Nederlandse animatie helpt de kids vriendjes maken. Het eten is van goede kwaliteit en over de locatie zijn reviewers lovend. Camping Bella Italia bevindt zich op loopafstand van Peschiera del Garda.

Contact

2164 reviews over Camping Bella Italia

• 6Ernie13-09-2019

Eerlijk gezegd nooit meer

We verbleven met 2 andere gezinnen op vakantiepark Bella Italia, ieder had een eigen appartementje. De huisjes zijn oud. Ze zijn toe aan een grote renovatie. Het logeerbed in de woonkamer had een slechte matras. Om het logeerbed uit te klappen moest je de tafel en stoelen verschuiven, anders paste het niet. De keuken was prima uitgerust (zonder vaatwasser). De badkamer had een nieuwe wastafel maar de douchecabine was verder erg oud en had viezige en kapotte randen. De ruimte om het huis was minimaal. Wij zaten op de 1e en hadden een klein balkon. De huisjes staan heel dicht op elkaar. Je moet het huisje zelf schoonmaken als je vertrekt, prima, maar ons huisje was absoluut niet schoon achtergelaten door de vorige bewoners. Het zwembad was vol, wel schoon. Het strand was ook overvol, ook schoon. De camping was ontzettend vol en veel te druk. Voor ons en de andere 2 gezinnen: dit nooit weer.

• 7Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 5MvdM30-08-2019

Niet nog een keer

Wij hebben ons vermaakt op deze camping, maar ik zou er niet nogmaals heen gaan. Ten eerste is het erg opgepropt en vrij massaal. Wij zaten in een stacaravan en in een straatje waarin iedereen net zijn auto kwijt kon. Wij hadden onze auto daarom op het stoepje bij de caravan geparkeerd. Na twee dagen kwam iemand van de touroperator vertellen dat dit niet mocht en onze auto pal voor de caravan moest. De mensen achterin de straat konden daardoor amper weg. Het zwembad is te druk, weinig ligstoelen beschikbaar of worden al heel vroeg gereserveerd. Daarom vaak naar het meer zelf geweest , was heerlijk! De winkeltjes op de camping zelf zijn heel leuk en de pizzeria is te doen. Volgende keer kies ik een rustigere camping waar je niet op elkaar zit en je fatsoenlijk gebruik kan maken van de faciliteiten zoals het zwembad.

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

• 2Cas24-08-2019

Slecht

Mooi maar slecht onderhouden zwembad! Voor de 2e keer naar de camping en voor de 2e keer een dikke betonnen/verf splinter onder onze dochter haar teennagel toen ze van de glijbaan ging. Naar de EHBO maar wisten nauwelijks te handelen. Hadden zelfs geen pincet bij on de EHBO koffer. Uiteindelijk een dikke splinter die heel ver onder haar nagel was gekomen verwijderd en nadien is de nagel eraf gegaan Bij de receptie konden ze alleen maar zeggen, stuur je klacht naar dit mailadres. Hebben we gedaan om aan te geven dat er al 2x een ongeval is gebeurd en kregen pas na 5 weken een reactie dat dit nooit eerder gebeurd was en dat ze ieder jaar onderhoud doen aan het zwembad. Dit terwijl ze bij de EHBO me vertelden dat er al jaren niks aan gedaan is en of ik alsjeblieft kon melden bij de receptie. Erg slecht! Wij gaan er nooit meer naar toe

• 4Staat v/h sanitair

• 6Romy18-08-2019

Bella Italia geen 5 sterren waard

We verbleven in bungalow Oleandro. Groot stenen huisje met grote woonkamer, en ruime slaapkamers. Stonden in een leuke wijk, vlakbij het zwembad. Maar de badkamer is oud, de airco lekte, en het terras is te klein om onder te zitten in de schaduw/ of te schuilen voor de regen. De zwembaden zijn te klein voor het aantal mensen op de camping evenals het aantal ligbedden. Er liggen kapotte ligbedden en parasols langs het zwembad, de zwembadvloer is op veel plekken kapot waardoor die blauw afgeeft aan je huid/ luchtbed. De sanitair gebouwen zijn oud. De wasbakken zijn kapot, het water loopt er aan de onderkant weer uit en veel douchekoppen zijn kapot. Kortom veel dingen op de camping zijn niet netjes afgewerkt. Het is allemaal net niet goed. Naar Peschierra kunnen lopen is wel top. Bella Italia heeft 5 sterren (hoe dan?), maar is totaal niet te vergelijken met camping La Quercia of Piani Di Clodia. Deze zijn veel beter op alle vlakken.

• 8Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

• 9Ulrich11-08-2019

Leuke vakantie gehad

Mooie camping Leuk voor de kids

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 9Bart09-08-2019

Geweldig

Bella Italia is een prima camping met genoeg beveiliging de wc worden regel matig schoon gemaakt alle camping plekken zijn niet te klein je mag zelf een camping plekje uitzoeken het zwembad is wel vervelend het is wel groot maar door de vele mensen ook weer klein alle bedjes bij het zwembad zijn al vol 5 minuten naar dat het zwembad open gaat en het water is niet heel diep maar daar had je het prachtige Garda meer voor waar je goed kan zwemmen en leuke water sports kan uitvoeren de medewerkers zijn erg klant vriendelijk en naar 24:00 is het over al stil op de camping.

• 10Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 5Bart Sijm09-08-2019

Veel te massaal en niet goed georganiseerd

Gewoon geen goede camping, te druk, te weinig animatie, matige tot slechte kwaliteit van het eten. Van alle voorzieningen is tekort, denk aan stoelen op het strand, zwembaden, eetgelegenheden, het is overal vechten voor je plekje. Wel genoeg sanitaire voorzieningen, welke schoon zijn maar niet erg luxe. Staanplaatsen staan te kort op elkaar. Veel rumoer van vrachtwagens die 's morgens al rondrijden, maar in zijn geheel is het ook gewoon een drukke en rumoerige camping. Auto's staan op de camping. Slechte prijs-kwaliteitverhouding.

• 5Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

• 4Smit27-07-2019

Niet weer

Regelmatig valt de stroom uit meerdere keren voor gebeld en niet fatsoenlijk te woord gestaan douchen is koud of kokend heet lekker voor de kids zwembad is veel en veel te vol lig bedden zijn na 9 uur smorgens niet meer te krijgen vele handdoeken en geen mensen die komen pas elf uur terug toch alle bedde bezet eerste jaar hier maar niet weer wij gaan lekker terug naar de oude camping waar minder is maar betere ligging en sanitair mooi voor elkaar is bella italia is zeker geen sterren camping.

• 6Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

• 1Er25-07-2019

Nooit meer

Camping is vergane glorie. sanitair is slecht regelmatig verstopt . Meerdere keren per dag valt de stroom langdurig uit . Zwembad is te klein voor alle campinggasten kan bijna over de hoofden heen lopen. Komen hier al meerdere jaren maar dit is wel de laatste

• 1Staat v/h sanitair

• 9Kelly14-06-2019

Praktische, gaan we zeker nog eens heen!

Super mooie camping, kindvriendelijk. Dicht bij stadje, aan het meer. Schoon sanitair. Goede accommodatie. Vriendelijk personeel.

• 8Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

132 tips over Camping Bella Italia

• MvdM, 30-08-2019

Ben je zonder kids en heb je een rijbewijs? Dan is een scootertocht erg gaaf! Wel boeken via de receptie anders dan raken ze in de war.

Voor het meer is het verstandig waterschoenen aan te schaffen.

• chantal coster, 09-08-2019

appartementen lavanda geboekt? Dan heb ik wat tips voor u! Er zit geen waterkoker en koffieset apparaat in. Neem wat extra bestek en glazen mee want je hebt van alles strak 4 stuks. De slaapbank is voor kinderen , daar zit een erg dun matrasje op. En je moet er rekening mee houden dat het appartement erg klein is, als je de slaapbank gebruikt kan je binnen niet meer met ze viertjes aan het tafeltje zitten. Het balkon is smal dus met ze viertjes zitten is klein.

groetjes, nicole

• natasjaap, 07-05-2012

Fietsen langs Mincio naar Mantova.

605 vragen over Camping Bella Italia

• miranda, 15-08-2019

bungalow

Hallo zou graag willen weten of er mensen zijn die rechtstreeks via de site van bella italie geboekt hebben zonder tussen persoon. Een bungalow voor 6 personen dat is een verschil als we dat via een reisburo doen.

• Nicole, 02-07-2019

Appartement lavanda

Kan iemand ons vertellen of er een waterkoker en koffieset apparaat aanwezig is in het appartement lavanda? En wat jullie ervaring is met dit appartement?

• Tom, 18-06-2019

Locatie Lux stacaravans

Weet iemand waar de Lux stacaravans gesitueerd zijn op deze camping?

• RokenToegestaan

• WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Betaalde wifiGehele hotel

• Privé sanitair mogelijkJa
  • WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• Autovrij parkJa