Camping Bella Italia

Camping Bella Italia
6,5

Camping Bella Italia ligt aan het Gardameer. De staanplaatsen zijn hier aan de kleine kant, waardoor je snel contact maakt met je buren. Ook de Nederlandse animatie helpt de kids vriendjes maken. Het eten is van goede kwaliteit en over de locatie zijn reviewers lovend. Camping Bella Italia bevindt zich op loopafstand van Peschiera del Garda.

Contact

873 reviews over Camping Bella Italia in het Nederlands

Prima camping!

Jacqueline
9-10-2019

Prima camping. Er zijn afgelopen jaren veel nieuwe stacaravans geplaatst. Veel faciliteiten. Grote camping maar dat is niet storend. Naar Peschiera centrum is goed te lopen. Leuke markt daar op maandag. Supermarkten in de buurt maar ook een prima campingwinkel. Ook leuk om te bezoeken daar in de buurt: Borgetto sul Mincio. Indrukwekkend vonden wij Solferino. Talloze leuke dorpjes die goed bereikbaar zijn met de auto. Alleen op marktdagen is het daar lastig parkeren. Wij vonden dit een erg leuke camping met kinderen. Alleen het zwembad was wel koud in het naseizoen. Op de camping zijn diverse eetgelegenheden.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtige camping

Sandra
26-9-2019

Grote maar gezellig en leuke camping. Vriendelijke mensen. De plekken zijn niet groot, maar zeker ook niet klein. Ja er komen veel nederlanders en ja er zijn veel muggen.. Het meer en de omgeving maakt dit zeker goed. De toiletgebouwen waren schoon. De mensen zelf maken er vaak ook een potje van. Wij vinden het wel jammer dat je niet speciale plek kunt reserveren.. we komen zeker weer terug.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Top vakantie gehad op Bella Italia

Peter
18-9-2019

Top vakantie gehad met onze zoontjes van 1 en 3jr. Zwembad water wel aan de koude kant maar geen groot probleem vonden wij. Veel te doen op de camping, zeer nette en schone stacaravan

Top vakantie!

S
14-9-2019

Wij reden ‘s nachts ivm onze dochter van bijna 2. Kwamen al op tijd aan +- 10:00 en kregen uiteindelijk dik 2 uur eerder de sleutel van onze bungalow! Bungalow is simpel maar netjes en prima bedden. Veel ruimte er om heen voor onze dochter. Mooie camping, groot maar daar hadden we geen last van. Elke dag plek aan het zwembad en aan het meer ook voldoende ruimte ondanks dat het daar vrij vol lag elke dag. Het zwembad was opvallend koud voor de tijd van het jaar. Wel héél erg leuk voor kinderen! Handdoekje leggen was niet nodig (september). We hadden waterschoentjes bij en die waren aan het meer wel nodig. Het was rustig en stil tussen 23:00-07:00. Camping supermarkt betaalbaar, en Lidl op 3 minuten rijden. Peschiera erg leuk om naar toe te wandelen of met het treintje. Lasize en Sirmione zijn ook aanraders. De camping is schoon/netjes en de tuintjes om de bungalows zijn mooi groen omdat er elke nacht 1u gesproeid wordt. Top vakantie!

Geweldige vakantie!

Fam V
14-9-2019

Na het lezen van de vele recensies waren onze verwachtingen niet hoog.

Maar wat een fantastische vakantie. Dikke pluim voor het geweldige animatieteam wat zich met zoveel liefde inzet voor alle kindjes. Onze zoontjes hebben vol op genoten en gingen dagelijks naar de kids club. Alle dames en heren van flamingo zijn fantastisch!

Ook de rest was helemaal prima. Iedere dag, ongeacht tijdstip gewoon een bedje aan het zwembad gehad. Camping is schoon en wordt goed onderhouden.

Enige minpuntje zou voor ons de staat van de bungalow (oleandro) zijn. Deze kunnen wel een opknapbeurtje gebruiken. Maar ach, 80% van de tijd ben je lekker buiten.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2019

Niet voor herhaling vatbaar.

Mb
13-9-2019

Handdoekjes leggen bij het zwembad die er vervolgens de hele dag lagen. Badmeesters deden er niks aan. Slechte service bij de receptie, geen informatiepakket ontvangen bij aankomst, daardoor wisten wij niet dat we de avond ervoor moesten uitchecken. smorgens een eeuwige discussie met de beveiliging om onze 100 euro borg. Zouden ze terug storen. Hebben ze gedaan -25 euro adminstratiekosten hiervoor.... Ze verplichten je een bandje te dragen, voor geen all inclusive park belachelijk, dus deden wij niet met goedkeuring van de manager. Bij het betreden van het park vanaf het meer werden we op een agressieve manier aangesproken door de beveiliging, ik wilde de bandjes laten zien die we gewoon bij ons hadden. Maar wij moesten respect hebben voor hun en hadden verder niks te zeggen aldus hem, kwam dreigend tegenover ons staan. Doorgesnoven lui... Animatie lachwekkend zo slecht. Voor ons geen 2e x

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Hil
9-9-2019

Geweldige camping voor jong en oud. De camljng ia groot maar dat merk ke eigenlijk alleen bij het zwembad. Wij gingen pas rond 10 uur naar het zwembad en konden dan eigenlijk altijd nog bedjes vinden. Wij hadden een stacaravan van touroperator. Deze was echt geweldig! Al het luxe zat erin en alles was keurig schoon. Op de camping zelf vind je ook geen vuiltje op de grond. Ondat we met 5 personen zijn gingen we ook bij het sainter douchen. Deze was ook keurig netjes. Kortom, wij hebben genoten en komen zeker nog eens terug op camping Bella Italia.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Heerlijk!

Patricia Haare
7-9-2019

Appartement was eenvoudig maar prima! Camping was top! Zou zo weer gaan! Alles is aanwezig je hoeft je zeker niet te vervelen. Genoeg te doen voor de kids! Waterpark op zich zelf!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Een keer, nooit weer.

Herman
7-9-2019

De locatie is mooi zo aan het meer. Het eten is lekker en de supermarkt is voor een camping supermarkt betaalbaar. Het zwembadwater was niet helder en op de randen zit zwarte schimmel. Het zwembad heeft achterstallig onderhoud en beschadigingen. Het opblaasbare springkussen kost € 4,50 per kind per keer. Hoewel het tussen 23 uur en 7 uur stil moet zijn is er na 23 uur overlast van andere luidruchtige gasten en al voor 7 uur van vrachtverkeer dat komt bevoorraden en veegauto die het park veegt. De caravans staan dicht op elkaar maar dit is op heel veel parken zo en niet echt een probleem. De ligbedden bij de zwembaden zijn veelal bezet door handdoek leggers of kapot. Ze zijn hier meer bezig met zoveel mogelijk geld te verdienen dan met te zorgen dat hun gasten een fantastische vakantie hebben. Ik vind het niet 5 Sterren waardig en ondanks dat we best een leuke vakantie hebben gehad ga ik hier nooit meer naartoe.

Te massaal voor ons

Bernadette
31-8-2019

Massale camping waarvan 90% van de gasten Nederlands zijn. Wij hadden een bungalowtent gehuurd en deze stonden helemaal achterin. Waren wij blij mee, want rustige plek op een rumoerige camping. Sanitair heeft echt zijn beste tijd gehad! Niet schoon, gedateerd en tegels/douches kapot. Het zwembad kan ook een upgrade gebruiken(ondergrond laat los). Restaurants zijn super! Heerlijke afhaalmaaltijden. Bij het winkeltje sluit je ‘s ochtends aan in een lange rij. Ligging aan het meer is prachtig en je loopt in een kwartier langs het meer naar Peschiera. Wij kiezen niet meer voor zo’n massale camping en komen hier dan ook niet meer terug.

• RokenToegestaan

• WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Betaalde wifiGehele hotel

• Privé sanitair mogelijkJa
  • WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bella Italia in Peschiera del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bella Italia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.