Camping Bella Italia

Camping Bella Italia
6,8

Score uit 2090 reviews

Camping Bella Italia ligt aan het Gardameer. De staanplaatsen zijn hier aan de kleine kant, waardoor je snel contact maakt met je buren. Ook de Nederlandse animatie helpt de kids vriendjes maken. Het eten is van goede kwaliteit en over de locatie zijn reviewers lovend. Camping Bella Italia bevindt zich op loopafstand van Peschiera del Garda.

Contact

274 reviews over Camping Bella Italia in het Nederlands

Erg mooie camping

mevrouw Van de Kamp
26-7-2013

Jammer dat er weinig ruimte om de stacaravan is. Mooi schoon ook de toiletten bij het zwembad. Vriendelijk personeel, heerlijk eten.

Gereisd Familie in mei 2013

Supercamping!

B.
26-7-2013

Wat een supercamping! We komen nu al 6 jaar naar deze camping toe en het bevalt ons super! We zijn eerst altijd met de eigen caravan gekomen en dat beviel ons goed. Dit jaar hebben we een bungalow genomen en die zijn ook heel fijn. De bungalows liggen mooi , zijn heel schoon , heel erg ruim en heel gezellig. Dit jaar gingen vrienden van ons ook mee op vakantie , ook in een bungalow. We hebben bij de receptie gevraagd of we dicht bij elkaar konden liggen en daar maakte ze geen probleem van. En ja , het klopt dat ze 's morgens om half 9 al in het rijtje staan voor een bedje te krijgen. Maar als wij rond 12 uur naar het zwembad gingen waren er altijd wel 2 bedjes te krijgen , de kinderen hoefden toch geen bedje omdat die toch de hele tijd aan het zwemmen waren. De zwembaden zijn groot en de kinderen vonden het geweldig. Ook lekker ijs en milkshake's op de camping te krijgen. De eetgelegenheden zijn erg lekker. Deze camping is echt een aanrader , vooral als je een bungalow neemt. Ciao!

Gereisd Familie in juni 2013
2008

Leuke, gezellige camping

Monique Deijs
14-11-2008

Leuke camping, leuk voor de kleinere kids. Voor de grotere iets minder. Niet al teveel leuke entertainment. Redelijk grote camping. Toiletten/ douches waren wel aan renovatie toe.

Prima camping

Henk
12-11-2008

Bella Italia is een grote , drukke camping. Na 6 jaar er in een gehuurde tent gestaan te hebben, willen wij eens wat anders. Het laatste jaar was het sanitair slecht verzorgd op de plaats waar wij stonden.Jammer genoeg werd er ook veel gestolen uit de tenten s'nachts . Maar voor de rest hebben we er altijd supervakantie's gevierd. En voor kids in de puberleeftijd is het een camping waar ze veel vrienden zullen kunne maken .

wat een topper

J v/d laan
29-9-2008

Leuk voor jong en oud,van alles wat te doen (veelal gratis!!) Dit is zeker een aanrader voor jonge gezinnen!Deze camping heeft een internationale bekendheid en wat een toplokatie zeg direkt aan het Gardameer,Leuk en gezellig animatieteam.Er is ook een groote keuze mogelijkheid naar de accommodatie nl:bungalowtenten,stacaravans,mobilhomes,appartementen,bungalows en hotel.Het Eten is lekker en goed.Wij gaan hier zeker nog graag naar terug.

Gereisd Familie in Mon Sep 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

CAMPING MAAKT OVERBOEKINGEN IN HOOGSEIZOEN

Fam. Berkers
Wed Sep 24 2008 15:11:52 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie camping maar veel te massaal. De leiding krijgt een dikke NUL. Wij hadden in oktober 2007 al geboekt en bij aankomst op de camping hadden we geen plaats. De camping had wel +/- 30 campeerplaatsen overboekt en niet 1 dag maar enkele dagen. Hebben 1 nacht op het voetbalveld moeten slapen. Ze hadden ons meerdere malen beloofd dat we bij elkaar konden staan maar als het puntje bij paaltje kwam ging dat mooi niet door. Hebben uiteindelijk een plaats aan het water gekregen wat officieel geen plaats was en hebben de eerste 3 dagen met 3 mensen op een stroomkabel gezeten. En na 3 dagen konden we afbreken en weer opbouwen om andere mensen van hun plek te laten gaan. Camping laat gasten doordeweeks op de camping komen die niet geboekt hebben en vraagt niet hoe lang ze blijven. Iedereen gaan maar staan waar hij wilt en de leiding moet s'morgens eerst kijken waar nog plek is. Zwembad lijkt op foto's groter en was zanderig aan de kanten. Animatie was super. Restaurantjes ook super.

Geweldig

Jacqueline
22-9-2008

Wij vonden het een top camping!!! We hebben twee weken echt vakantie gehad, alleen reden de auto's niet stapvoets en vooral voor kleine kinderen was dat niet ideaal. Verder was alles schoon, netjes en was iedereen vriendelijk!!!

Gereisd Familie in augustus 2008

prima vakantie!

familie van rij
16-9-2008

Wij zijn net terug van 2 weken Bella Italia en hebben het er prima naar ons zin gehad, wij zaten in de bungalow oleandro en het was prima. Wij waren wel blij dat we niet in een stacaravan of tent zaten want dat vonden wij diepe ellende de grassprietjes kon je met een loep nog niet vinden, die had je trouwens niet nodig om te kijken wat erbij je buren op hun bord lag, echt wat een mierennest was dat zeg!!! Verder was het zwembad prima en schoon, Corte Riga kon je lekker eten de ijsjes waren lekker, personeel in de supermarkt kan wel vriendelijker. Als je hier heen wil neem dan een bungalow en ga niet in het hoogseizoen dan heb je een prima vakantie.

Ons te massaal

Jan en Diana
15-9-2008

een Tahiti caravan geboekt, dit is ondergebracht bij Elle Vacanze. De caravan op zich was prima (2 badkamers), de locatie weggestopt tussen de parkeerkplaats en de rokerslocatie van de schoonmakers viel ons tegen. De camping vonden we te groot en massaal waarbij de caravans 'hutje-mutje' staan. De locatie aan het meer en de plaatsen op het vrij gedeelte zijn beter. Het met de handdoek claimen van de bedjes bij het zwembad is ronduit gênant evenals de klantvriendelijkheid van sommige medewerkers op de camping (bijv. van de ijssalon, waar ze wel heerlijk ijs verkopen..). De restaurants zijn een positieve uitzondering. Het zwembad bij de appartementen is een goed & rustig alternatief voor de drukte bij de andere zwembaden. Kortom; deze camping was niet helemaal ons ding.

Gereisd Familie in september 2008

Super vakantie

Tamara
15-9-2008

Het was een super vakantie, erg geslaagd. Het eten was zeer goed (vooral restaurant Corte Riga) en zeker niet te duur, ijs was lekker en het personeel zeer vriendelijk tegen vooral de kinderen. Het zwembad was wel erg druk, maar dat wisten we van te voren. Het enige minpunt is het legen van de afvalbakken en glascontainers om 7 uur 's ochtends. Verder is er veel animatie en in de omgeving is er ook genoeg te zien en te doen. Een aanrader!

Gereisd Familie in september 2008

• WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Betaalde wifiGehele hotel

• Privé sanitair mogelijkJa
  • WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bella Italia in Peschiera del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bella Italia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.