Camping Bella Italia

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer campinginfo

Camping Bella Italia ligt aan het Gardameer. De staanplaatsen zijn hier aan de kleine kant, waardoor je snel contact maakt met je buren. Ook de Nederlandse animatie helpt de kids vriendjes maken. Het eten is van goede kwaliteit en over de locatie zijn reviewers lovend. Camping Bella Italia bevindt zich op loopafstand van Peschiera del Garda.

We hebben een aantal aanbieders voor Bella Italia voor je op een rij gezet:

Contact

2163 reviews over Camping Bella Italia

• 2018
    6Rianne11-05-2018

Er zijn betere campings.

Deze camping is niet meer wat het vroeger was. Het park is verouderd en de caravans staan zeer dicht op elkaar. Het zwembad is te kkein voor het aantal mensen, en het strand bij het meer stelt niet veel voor. Het restaurant 'beneden' bij het meer is goed! Fijne obers en lekker eten. Het is natuurlijk wel een mooie omgeving, dus als je met wat minder tevreden bent is deze camping wel oké. De wasmachines kun je beter overslaan en net buiten de camping bij de wasserette doen.

• 3Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Zakelijk

• Oude reviews

7Daphne!! (banana joe)19-09-2006

Ik heb zelf op de camping gewerkt in het animatieteam, en wat er gezegt word over de ligbeddenrun, daar ben ik het zwaar mee eens. Mensen pikten onze showstoelen, omdat er anders geen plek was om te zitten. Meer bedjes aanschaffen dus. Maar wat sommige mensen zeggen over de animatie, is best pijnlijk om te horen. Het is heel zwaar werken, en onmogelijk om voor 3 maanden een variërend (schrijf ik het goed?) programma te maken. Zelf denk ik dat ik er niet zelf heen zou gaan op vakantie, maar ieder zijn eigen mening. Waarschijnlijk volgend jaar weer animatie op bella italia!!!! ciao ciao

Zakelijk

We hebben een aantal aanbieders voor Bella Italia voor je op een rij gezet:

De Jong Intra
De Jong Intra

132 tips over Camping Bella Italia

• MvdM, 30-08-2019

Ben je zonder kids en heb je een rijbewijs? Dan is een scootertocht erg gaaf! Wel boeken via de receptie anders dan raken ze in de war.

Voor het meer is het verstandig waterschoenen aan te schaffen.

• chantal coster, 09-08-2019

appartementen lavanda geboekt? Dan heb ik wat tips voor u! Er zit geen waterkoker en koffieset apparaat in. Neem wat extra bestek en glazen mee want je hebt van alles strak 4 stuks. De slaapbank is voor kinderen , daar zit een erg dun matrasje op. En je moet er rekening mee houden dat het appartement erg klein is, als je de slaapbank gebruikt kan je binnen niet meer met ze viertjes aan het tafeltje zitten. Het balkon is smal dus met ze viertjes zitten is klein.

groetjes, nicole

• natasjaap, 07-05-2012

Fietsen langs Mincio naar Mantova.

605 vragen over Camping Bella Italia

• miranda, 15-08-2019

bungalow

Hallo zou graag willen weten of er mensen zijn die rechtstreeks via de site van bella italie geboekt hebben zonder tussen persoon. Een bungalow voor 6 personen dat is een verschil als we dat via een reisburo doen.

• Nicole, 02-07-2019

Appartement lavanda

Kan iemand ons vertellen of er een waterkoker en koffieset apparaat aanwezig is in het appartement lavanda? En wat jullie ervaring is met dit appartement?

• Tom, 18-06-2019

Locatie Lux stacaravans

Weet iemand waar de Lux stacaravans gesitueerd zijn op deze camping?

• RokenToegestaan

• WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Betaalde wifiGehele hotel

• Privé sanitair mogelijkJa
  • WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• Autovrij parkJa