Camping Bella Italia

7,5

Score uit 2051 reviews

130 tips over Camping Bella Italia

Mies, 18-8-2018
Denk aan waterschoenen en luchtbedden voor in en op het water,hier zijn ze erg duur!
Fam Ofwegen , 13-5-2018
Ben je vanplan om een bootje te huren op het Gardameer, neem dan een verhuurder die portofoons mee geeft. Net na vertrek sloeg het weer om ☹️ gelukkig voordat het ging onweren weer in de haven.
janjaap, 30-7-2017
wil je naar een mooi zandstrandje op nog geen 15min. rijden? tik op de tomtom het volgende in: plaats:pacengo straat: via porto . deze straat helemaal naar beneden uitrijden en je zit aan het meer.hier parkeren 1,50 per uur of bovenaan de weg voor de kerk (gratis) restaurantjes aanwezig. ligbedden en waterfietsen te huur. echt een topstrandje vinden wij

We hebben een aantal aanbieders voor Bella Italia voor je op een rij gezet:

Rene, 1-7-2016

-Huur een waterfiets(12 euro voor 2 uurtjes) Op het pad langs de camping richting Peschiera

- Bezoek Monte Baldo en ga met de kabelbaan naar boven (20 euro pp)

- Sirmione en Grotten van Catullus

- Venetie, Verona en Brescia

- Riva del Garda en Parco Grotta Cascata (Watervallen /grotten)

- Parco Naturo Viva (Dierentuin met Safari)

- Parco Sigurta (Botanische tuin) Huur een golfkar a 16 euro per uur

- Markt donderdag Bardolino, vrijdag in Garda

- Il Leone Shopping Center di Lonato del Garda

Yvette, 18-8-2015
Restaurant Vecchio Mulino Beach,naast Camping aan het Gardameer
mloenen, 15-8-2015
Zoek voor je op vakantie gaat naar het Gardameer een wat goedkopere eenvoudiger camping op. Er zijn leuke dorpjes en steden genoeg aan of rond het Gardameer en er zijn ook leuke parken,zoals het Aquapark,Moviepark en Gardapark voor de kinderen als uitstapje.

Tabitha, 5-7-2015
Sealife was met onze 1 jarige dochter een groot succes. Ideaal voor een ochtendje of middagje. Kinderen onder de 1 meter zijn gratis en volwassenen geloof ik 15 pp.
Stephanie-Jasper, 24-6-2015

Rijd een rondje om het Gardameer erg mooi hebben we ook gedaan vanuit peschiera en dan met de klok mee.

Huur een tolkastje bij toltickets.com geen gedoe met geld

Ga naar de top van de monte baldo met kabelbaan bij helder weer top uitzicht dan zie je pas hoe groot het Gardameer is parkeren kun je in de parkeergarage onder de kabelbaan. Volg in malcesine funivia of vul in je TomTom via navene vecchia 12 37018 malcesine in

Luc, 14-6-2015
Verona, prachtige staat zeker de moeite waard voor een bezoekje.
renate van Malsen, 19-5-2015
Wees zeker wat je boekt, en zeker niet de primula appartement. Alleen weet je dat niet zeker bij je boeking.

We hebben een aantal aanbieders voor Bella Italia voor je op een rij gezet: