Camping Bella Italia ****

Review geschreven door Hommen

Leuk voor een keer!!

Hommen
15-8-2018

Als je voor je rust komt zou ik nog even verder kijken want dat ga je op deze camping echt niet vinden! Hou je van gezellige top drukte, zit je hier goed. Gezellige sfeer, goede restaurants, alles wat je nodig hebt vind je op deze camping. Genoeg te beleven, ook buiten de camping.

De stacaravan was schoon en netjes. Bedden waren prima. Airco was met deze temperaturen (35 gr) geen overbodige luxe, heerlijk!!

Nadeel was het zwembad, rennende en duwende mensen voor een bedje die op de weg heen best bereid waren een paar kinderen te offeren, ronduit walgelijk! Wel werden af en toe de handdoekleggers aangepakt, top!! Een duikbril mocht je niet dragen ivm de veiligheid??, daarentegen dreef wel heel Artis gevuld met lucht op het water wat het erg chaotisch maakte gezien de enorme drukte in het zwembad.

Al met al zal een jong gezin zich hier prima vermaken, met tieners zou ik niet meer voor deze camping kiezen!