Camping Bella Italia ****

Review geschreven door Brouwer

Fantastisch!

Brouwer
14-8-2018

Ongeveer 1,5 jaar geleden hebben wij deze vakantie geboekt. Afgelopen periode nogmaals de nieuwe reviews gelezen, daardoor gingen wij er nogal huiverig naartoe.

Maar wat hebben wij een top vakantie gehad!

Wij verbleven in een acacia stacaravan. Alles was netjes en goed leefbaar. De camping is inderdaad erg groot en massaal maar dat vonden wij juist erg gezellig. Wij zaten in caravan 375 en dat is een beetje achterin de camping, hierdoor lekker rustig gelegen. (Op 100 meter van zwembaden gelegen bij de appartementen) zwembaden waren prima, winkeltjes, supermarkten en restaurants waren TOP!

Gezellige dorpjes en grote supermarkten in de nabije omgeving. Er gaat ook een treintje vanaf de camping naar perschiera.

Wij hebben echt een onvergetelijke vakantie gehad. Zeker voor herhaling vatbaar.

Wij kunnen geen minpunt bedenken.

Prijs/kwalitvehouding klopt. Het is precies wat wij ervan hadden verwacht.