Camping Bella Italia ****

Review geschreven door Laura

Verouderd

Laura
10-8-2018

Bij aankomst moesten we lang wachten op de sleutel. Toen we de sleutel kregen en het huisje bekeken, bleek dat de gereserveerde babybedjes en stoel niet klaarstonden. Deze moesten we bij de receptie ophalen.

Eenmaal de bedjes opgezet, schrokken we van de kwaliteit. Alle dekens die we konden vinden, hebben we als matras gebruikt. Vervolgens gelukkig ons eigen hoeslaken meegenomen en die erom heen gedaan.

Onze eigen bedden waren ooj verschrikkelijk. Nog nooit zulke slechte bedden gehad. Ook veel vlekken erin.

De badkamer stonk, na een klacht is er iemand komen kijken. De volgende dag stonk het weer net zo hard. Veel schimmel ook in de badkamer.

Het wasrekje van de bungalow was ook drama. Alle ijzerdraden lieten los waardoor je maar weinig op kon hangen.

De camping zelf en de zwembaden waren wel erg leuk.