Camping Bella Italia

Score uit 2084 reviews

602 reacties Camping Bella Italia

stacaravan mimosa

Alexandra, 23-2-2019
Weet iemand of je op de camping beddengoed kunt huren voor stacaravan Mimosa. Wij hebben online geboekt via Vrij uit maar er was geen optie om beddengoed via hun te huren. Kan iemand verder nog iets vertellen over dit type stacaravan en de ligging ervan?

Huisdier

M e hoogenraad, 21-2-2019
Mag je een hondje meenemen

Meivakantie

Miranda, 18-2-2019
Weet iemand of de zwembaden al open zijn op 20 april (Meivakantie)?

We hebben een aantal aanbieders voor Bella Italia voor je op een rij gezet:

Jongeren

Angela, 9-2-2019
Wij gaan met 2 kinderen van 19 en 17 jaar 3 augustus naar Bella Italia. Zijn er meer kinderen van deze leeftijd in deze periode?

Acacia

Jessica, 11-1-2019

Hallo Allemaal,

Iemand hier die zijn/haar ervaring wilt delen mbt Acacia caravan?

Staan ze een beetje gunstig op de camping en zien de er echt zo uit zoals op de foto"s

Wij gaan de 2de week van Juli hier heen met onze 2 kids van 7 en 12, en zijn erg benieuwd! We zijn hier op de camping al eerder geweest maar dan in de Mimosa.

mvg Jessica

1 reactie

J7P stacaravan premium of plus?

Tess, 28-12-2018
Wij willen graag een stacaravan op bella italia boeken. Mijn eerste vraag is: zijn ze wel schoon? Mijn tweede vraag is welke moet ik kiezen premium of plus? En mijn derde vraag is; passen er echt 7 personen in?

Girasole Suite

Jessica, 11-12-2018
Iemand ervaring met de Girasole suite? Dan hoor ik dat heel graag. Normaal hebben wij de Mimosa maar die is jammer genoeg niet meer vrij. Ik hoop op reacties dan kan ik de vakantie gaan vastleggen....of juist niet!

Ortensia appartementen

maurice wigman, 7-11-2018
Heeft iemand ervaring met Ortensia appartement?

lavanda appartementen.

chantal, 6-11-2018

heeft iemand hier ingezeten?

zoja wat is dan u ervaring. En wat is de ligging van deze appartementen.

Mimosa

Claudia van Hoenselaar, 18-9-2018
Wie heeft er ervaring in een Mimosa caravan. Wij hebben er eentje gehuurd via Tui. Zit er alles in wat je zo'n beetje nodig hebt?

We hebben een aantal aanbieders voor Bella Italia voor je op een rij gezet: