Camping Bella Italia (Glamping)

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag29°21°
Camping Bella Italia (Glamping)
7,6

Score uit 1992 reviews

We hebben een aantal aanbieders voor Bella Italia (Glamping) voor je op een rij gezet:

1899 reviews over Camping Bella Italia (Glamping) in het Nederlands

Prima vakantie

Vakantieganger
8-6-2018

Via touroperator een premium caravan geboekt. 1 woord: fantastisch. Super schoon, grote veranda, luxe stoelen. Ontbrak aan niks.

Zwembad super leuk voor de kinderen. Genoeg te doen en ondanks een compleet volle camping, meer dan genoeg ligbedjes. Ik vraag me dan ook af of onderstaande gasten een andere camping hebben bezocht.

Er is genoeg te doen op de camping, buiten de camping heb je de keuze uit 3/4 supermarkten binnen 1/2 km. Inderdaad duurde het inchecken bij elkaar een uur anderhalf. Wel vrij raar dat je voor een gigantische camping een relatief kleine receptie hebt. Ook het inleveren van het paspoort, geen last van gehad.

+ veel te doen voor kinderen

+ heerlijke pizza en een prima restaurant

+ leuk zwembad

+ camping mooi aangelegd

+ genoeg te doen in de omgeving

- echt een te kleine receptie

- te massaal.

Voor ons was dit een prima vakantie, alleen vonden we de camping te massaal

Vreselijk

E
3-6-2018

Wij verbleven in een stacaravan (acacia). De caravan was erg vies! Overal zaten vocht/schimmelplekken, roest op alles dat van ijzer was (zelfs de deurklinken), kapot geslagen muggen op het plafond, overal mieren, naar urine stinkende toilet en de koelkast liep nog net niet weg. De slaapkamer bedden zijn doorgelegen en het zwemwater is steenkoud. Helaas kan ik niks over de bedjes daar vertellen want die zijn nauwelijks beschikbaar.

Nooit meer Bella Italia en touroperator

Ronald
22-5-2018

Bij aankomst een enorme wachttijd. Vervolgens verplicht paspoort inleveren anders kom je de camping niet eens op! Ter plaatse klacht ingediend en paspoort terug gevraagd. Men kon er niets aan veranderen........ Klacht ingediend bij touroperator. Ook daar nul op rekest ondanks dat men weet dat deze camping zo handelt. Touroperator weet van deze praktijken maar laat dit doorgaan. Dus nooit meer Bella Italia en deze touroperator. De camping is één grote vakantiefabriek die alleen maar uit is op het verdienen van veel geld in een korte tijd. Zelfs voor vermaak van kleine kinderen moet betaald worden, schandalig. Zwembad was een ijsbad. Never nooit meer!!

Nooit meer bij touroperator boeken!

Monique
18-5-2018

Safaritent gehad helft van inventaris niet aanwezig. Na klachten werd dit wel gedeeltelijk bijgevuld. Interieur is echt aan vervanging toe. Bedden liggen slecht. Mooie ligging aan het water.

Monique v Heur

Entertainment

Leuke camping

Roos
12-5-2018

In de meivakantie in een safaritent geweest zelf zou ik hier niet meer voor kiezen omdat je elk zuchtje geluidje hoort van de buren..de tent verder was wel groot en netjes..de camping zelf is een aanrader en leuk voor kinderen

Er zijn betere campings.

Rianne
11-5-2018

Deze camping is niet meer wat het vroeger was. Het park is verouderd en de caravans staan zeer dicht op elkaar. Het zwembad is te kkein voor het aantal mensen, en het strand bij het meer stelt niet veel voor. Het restaurant 'beneden' bij het meer is goed! Fijne obers en lekker eten. Het is natuurlijk wel een mooie omgeving, dus als je met wat minder tevreden bent is deze camping wel oké. De wasmachines kun je beter overslaan en net buiten de camping bij de wasserette doen.

Geweldig voor de meivakantie!

Familie van E
6-5-2018

Hele grote camping met veel voorzieningen direct aan het Gardameer die grotendeels gevuld is met heel veel stacaravans. Daarnaast een deel met bungalows en appartementen. De staanplaatsen liggen grotendeels aan de kant van het Gardameer.

Wij zaten voor een prikkie in een stacaravan van touroperator. Een hele mooie en schone, ruime caravan die goed was voorzien. Het enige wat we misten waren een knoflookpers en een schilmesje (en vooruit, een ligbed). De kussens waren wat dun, maar omdat we met zn 3en in een 5persoons caravan zaten, konden de volwassenen elk een 2e kussen pakken. Verder lagen de bedden prima!

Camping is voor ons in het voorseizoen leuk, met de verschillende zwembaden en restaurants (waar we overigens heel lekker hebben gegeten!), maar voor de zomer is dit veel te massaal en druk naar ons zin.

Geweldige (drukke) camping voor in het voorjaar

Familie Petersen

+ Zwembad

+ Campingwinkel

+ Horeca

+ Animatie, ook in april al volop animatie

+ Ligging direct aan het meer

+ Omgeving

- Druk als camping 80% vol is

- Wegen rondom camping druk tijdens feestweekend

Wij waren hier in de laatste week van april. De camping leeft dan al volop. De eerste dagen van deze week was de camping ongeveer 25% bezet. Ook veel groepen scholieren. Prima sfeer. De laatste dagen werd het erg druk op de camping vanwege een feestweekend. Voor ons dan te druk. Ook kwamen er de laatste dagen veel polen op de camping, die in hele groepen met flessen bier in hun hand over de camping liepen 's-avonds.

Heerlijk!

Miranda
6-5-2018

We zaten in een splinternieuwe stacaravan, met louncheset op de geheel overdekte veranda. Het weer was geweldig, dus dan is de vakantie al snel geslaagd, maar ook de camping vonden we een aanrader. Hoewel we hier niet in het hoogseizoen zouden willen zitten. De eerste week was het lekker rustig (wel alle faciliteiten geopend) maar de tweede week was het al zo druk dat je met moeite een bedje aan het zwembad kon vinden. We waren bang dat de camping te groot zou zijn, maar omdat alles aan een laantje in het midden van de camping ligt zit je nooit ver van de winkeltjes en het zwembad. Tussen de stacaravans in stonden ook nog overal prachtige sanitairgebouwen, die iedere dag keurig gepoetst werden. De omgeving is echt prachtig, voor ons was Monte Baldo het hoogtepunt van de vakantie, met de kabelbaan de bergen in voor een adembenemend uitzicht op het Gardameer.

Tip: haal je boodschappen bij de Lidl, het campingwinkeltje is véél te duur!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bella Italia (Glamping) in Peschiera del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bella Italia (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Bella Italia (Glamping) scoort een 7.55 uit 10 op basis van 1992 reviews.