Camping Bella Italia (Glamping) ****

Camping Bella Italia (Glamping) ****

Camping Bella Italia (Glamping)
Camping Bella Italia (Glamping)
7,6

Score uit 1978 reviews

WebsiteLink naar website

We hebben een aantal aanbieders voor Bella Italia (Glamping) voor je op een rij gezet:

1885 reviews over Camping Bella Italia (Glamping) in het Nederlands

Mooie verzorgde camping,

Veel groen,

Prettig en vriendelijk personeel,

Schoon water in het meer en strand,

Voldoende ligtbedjes bij een goed onderhouden zwembad,

Mooie chalets/caravans,

Voldoende winkels in nabijheid,

Veel watersportmogelijkheden,

Voldoende snelheidsbeperking tbv veiligheid voor kinderen.

Goed en kwalitatief eten in het restaurant.

Grote camping waardoor kleine kinderen snel de weg kwijt raken.

Beperkte mogelijkheden tot parkeren bij je accommodatie.

Super!

Fam. Coolen, 24-1-2018

We hadden een super mooie cottage via touroperator. Zeer luxe en erg complete inrichting. En als je toch iets mist, was dat zo geregeld!

De camping zelf is voor tieners het einde. Veel jeugd wat elkaar iedere dag opzoekt. Ook onze zonen (16 en 18) komen graag terug!

Heerlijke cappuccino op terras!

Geweldig!!

John, 21-1-2018

Bella Italia is een grote camping met een geweldige ligging. Leuke zwembaden. Nabij leuke dorpjes. Dagje Venetie of Milaan is goed te doen. Op de camping zelf veel vertier. Supermarkten zijn vlakbij. Was voor ons de 3e keer op deze camping. Omgeving gardameer is wel druk in de zomer.

Heerlijke vakantie gehad!

D&L, 17-1-2018

Leuke camping met een mooi groot zwembad. Er was voor iedere leeftijd wel wat wils. De bedden sliepen prima. Jammer dat er onvoldoende beddengoed aanwezig was.

Was wederom weer een fantastisch verblijf!

Vos, 4-12-2017

Het is een fantastische camping. We zijn als gezin 4 keer hierheen geweest. Volgend jaar wordt het onze 5e keer. Ik lees reviews (negatieve) van mensen die in juli of augustus zijn gegaan. Dan snap ik wel dat het erg druk kan zijn, maar als je in de meivakantie gaat, is het rustig en heerlijk vertoeven. De zwembaden zijn prima. Heb gezien dat er nieuwe glijbanen zijn? De restaurants zijn dik in orde en het eten was altijd lekker, voornamelijk alleen maar pizza's gegeten. Peschiera met haar markten was ook altijd leuk. Volgend jaar proberen te wandelen in het gebied rond Peschiera. Tot volgend jaar, Bella Italia! :)

super vakantie gehad

jong gezin, 26-10-2017

we verbleven begin september 2 weken op deze camping, goed ontvangst, nette stacaravan in een gezellige straat. leuke animatie, goede restaurants op de camping zelf en lekker ijs. ook het treintje van en naar Peschiera is leuk en goed te doen.

het enige minpuntje is het onverwarmde zwembad water!! daar moet wel echt iets aan gedaan worden voor zowel volwassenen maar vooral de kids!

Goede uitvalbasis

hans-petra, 1-10-2017

Voor ons was het een geslaagde vakantie. Wij zaten in een appartement op de camping. Persoonlijk nemen wij volgende keer terug een stacaravan, nu hadden we iets minder het vakantiegevoel. Onze kinderen (13, 11, 8 en 8) hebben zich heel goed geamuseerd. Meestal gingen zij 's morgens naar het zwembad aan de appartementen en in de namiddag gingen we naar het meer. Nooit geen problemen gehad om een stoel (1 stoel was voor ons al voldoende om al ons handdoeken op te leggen) te vinden aan het zwembad. Hiernaast hebben we een daguitstap gedaan naar Milaan, we hadden de bus die voor de camping stopt genomen tot aan het station en van daaruit met de trein naar Milaan. Zeker en vast te doen op 1 dag. Hiernaast is het ook de moeite om Sirmioni te bezoeken (ook gedaan met de bus) en zijn we naar Monte Baldo gegaan (een aanrader). Voor ons was het de 2de keer dat we het gardameer bezochten en we komen één van de volgende jaren nog wel eens terug.

Perfecte ligging, camping is schoon. Geen afval op het terrein. De restaurantjes hebben een prima aanbod.

Wij hebben Appartement Ibisco gehuurd, likje verf werd aangebracht bij binnenkomst. Appartement is oud, schimmel in de badkamer, lekkage in de muren. Bedden die al in kapotte staat zijn, echt aan vervanging toe. Niet een echte aanrader dus.

Verder begint de minidisco om 20:00 uur. Vrij laat voor kleintjes. Zwembaden ijs en ijskoud. En voor alle 'avondactiviteiten' kan je nog even je portomonee trekken. 10 minuten trampoline springen voor 3 euro.

Jammer dat de bungalows zo slecht zijn!

Linda, 25-9-2017

Goed - Over het algemeen zag de camping en de openbare gebouwen er netjes en verzorgd uit.

Slecht - Bungalow was oud, vies, onverzorgd, nodig tijd voor een update.

De (slaap)bank die in de woonkamer stond, was keihard, gelukkig hadden we die niet nodig als bed, maar zelfs als bank was het niet confortabel. De gordijnen door het hele huis hadden vieze vlekken, schimmel in de douche, witte vlokken uit de fluitketel, matrassen waar je de spiralen doorheen voelde (gelukkig wel de eerste dag 2 spiksplinternieuwe matrassen gekregen.), kastjes die van ellende uit elkaar vielen en een koelkast die niet mormaal dicht ging, maar een extra tik (voet) nodig had. Ga zo maar door, voor ons geldt dat we dit niet nog een keer doen.

Aan touroperator ligt het niet. Oke, schoonmaakkwalitetien verschillen per persoon, maar het zijn de bungalows opzich die gewoon echt een update moeten hebben. De camping is eigenaar en die moet domweg nieuwe keukens en badkamers plaatsen en het meubulair vervangen. Daarnaast mogen de muren ook een likje verf krijgen, zou niet misstaan.

Geen 5 sterren voor deze te massale camping

Becool_nl, 24-9-2017

Via touroperator een mobile home gehuurd. Je komt dan in een touroperatorkamp unit. Oud, klein, slechte bedden en dicht op elkaar. Op de camping zelf overwegend onvriendelijk personeel bij de cateringfaciliteiten, animatie onder de maat. Begint te laat voor de kleintjes en geen gebruik van een mascotte. Zwembad groot, en genoeg variatie maar te koud water. Sommige kinderen willen het water niet in daardoor. Matige speelvelden en nagenoeg niks overdekt. Bij slecht weer kan je nergens heen met je kinderen.

Pluspunt, 5 minuten lopen van het Gardameer. Wij gaan hier echter niet meer naar terug. Zeker geen vijf sterren waard!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bella Italia (Glamping) in Peschiera del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bella Italia (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Bella Italia (Glamping) scoort een 7.57 uit 10 op basis van 1978 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: