Peschiera del Garda

We hebben een aantal aanbieders voor Peschiera del Garda voor je op een rij gezet:

Reviews over Peschiera del Garda

Een goed hotel

Visser,
    29-9-2016

Parc Club Hotel is een heel fijn hotel. De pendel bus van het hotel is een geweldige service die je gratis heen en weer brengt naar het centrum van Peschiera. Voor de rest is alles wat je mag verwachten van een 4 sterren hotel aanwezig. Het was ook heel schoon in het hotel en ook bij de zwembaden. Het enige puntje, misschien is een nieuwe vloerbedekking in de kamer. Het ontbijt was geweldig

Gereisd met vrienden in september 2016

Heerlijke tijd gehad!

Oerlemans ,
    11-5-2015

Een groot park, met veel zwembaden, goed animatie team en een mooie omgeving! Wij hadden een ruime hotelkamer, netjes en veel privacy. De kamer was rustig, niet gehorig en ook donker door de luiken aan het appartement. Overdag genoeg te doen, ook wanneer het regent kun je gebruik maken van het zwembad binnen en speelkamer voor kinderen. De omgeving is prachtig, wel alles met de auto gedaan omdat we nog een dreumes mee hadden. Het garda meer, sirimione en verona zijn echt aanraders! Verder vonden we het eten heerlijk. Variatie en kwaliteit eten voor een buffet. Vooral de pasta's waren heerlijk. Het personeel is super vriendelijk en zeiden altijd gedag of maakte een praatje. All in is simpel maar voldoende. Drinken komt uit apparaten, eten tussendoort was minimaal maar was voor ons prima. Wij hebben echt genoten en ik kijk er met veel plezier op terug!

Gereisd met jonge kinderen in september 2014

Heerlijke vakantie in luxe

Hogenkamp,
    15-8-2013

Mooie vrij nieuwe accommodatie, parkeergarage onder hotel en eetzalen ook, heerlijk koel. Ruime kamers, elke dag schoon inclu nieuwe badhandoeken. All inclusive netjes (niet te uitgebreid maar voldoende keus elke dag en wisselende gerechten, taart-ijsbuffet. Drinken wel beperkt, maar nog altijd goed). Veel te doen voor kids, meerdere zwembaden, spelletjes, sporten, en animatie. In de avonds veel animatie, live muziek op terras, theater, musicals e.d. Kortom: luxe, rust en heerlijk voor kids.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Fijne plek voor families met kinderen

Jos Aameyri,
    19-8-2011

Eten goed, Italiaans maar gericht op B, D en NL publiek. Verversing van het eten op gezette tijden. restaurant en keuken netjes, schoon en op het oog hygiënisch. Animatie voor de kinderen en musicals in de avond een verrassing. Hotel schoon en personeel correct. Gratis internet. Zwembaden genoeg, water goed schoon. Echter kreeg ik van het reinigingsmiddel wat uitslag, was de enige dus zal wel allergie zijn. Kamers goed schoon en iedere dag netjes en correct onderhouden. Bankbed niet geschikt voor volwassenen, maar voor kleine kinderen (7, 10) voldoende. Bedden goed en zelfs voor een lange man als ik (2,06m) goed op te slapen met de voetjes over de rand.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Jul 30 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

leuke tijd gehad

Familie Weeck,
    14-8-2010

Superior room geboekt vr 2volwassenen en 2 kids, kamer was aangename verrassing. Sofabed was oke vr kids, maar geen aanrader vr volwassenen. Bed in Mezzanine was zeker oke. Receptie was vriendelijk, eten lekker. Het water in zwembad was vrij koud. Formule All in was eerder Volpension, er waren namelijk geen snacks en 99%vd ijsjes waren betalend. Prijs kwaliteit zeker een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Aug 06 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)