Appartement Ai Capucinni

1 review over Appartement Ai Capucinni in het Nederlands

Fantastische ligging!

Hannah
8-6-2009

We gaan nu al zes jaar naar de zelfde plaats in Italië en hebben al in geweldige appartementjes mogen overnachten. Maar met een gezin van vijf is het toch fijn als je niet te afhankelijk bent van vervoer zodat ieder zijn eigen gang kan gaan. Dit appartement is niet heel groot, maar de ligging maakt dat meer dan goed. Zodra je van het park af bent loop je richting het meer waar je binnen drie minuten met je voeten in het water kan zitten. Liever een avond wijntje drinken in het stadje? Volg de prachtige boulevard en je zit op een van de typisch italiaanse terrasjes binnen 15 minuten loopafstand.

Heerlijk ontbijten met z'n alle op het balkon was een trouwens een prima alternatief voor het beetje gebrek aan ruimte in de woonkamer zelf.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2008

Appartement info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ai Capucinni in Peschiera del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ai Capucinni zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.