Appartement Residence Le Corti del Lago

Appartement Residence Le Corti del Lago
8,1

15 tips over Appartement Residence Le Corti del Lago

Chiel63, 10-8-2015
Boek ergens anders als je wat luxe wilt hebben
Monique, 10-8-2014
Restaurant La Vela in San Felice del Benaco
coppens, 2-8-2014
Neem iets mee tegen de muggen. Ze zijn vervelend en in grote getallen aanwezig!

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Le Corti del Lago voor je op een rij gezet:

Nick van der Poel, 11-7-2014
Lees de omschrijving zodat je niet voor verrassingen komt te staan en zorg voor vervoer
germa, 30-6-2014
Bezoek Il Leone, leuk winkelcentrum! En natuurlijk sirmione!
Heemskerk, 27-6-2014

Ga met de boot naar Sirmione. Geen parkeerproblemen.

Bezoek een markt in de buurt en drink gekoelde rode Bardolino bij je pizza.

Luna, 7-11-2013

Sirmione is super gezellig, echt een aanrader!

Huisje hebben we zelf schoongemaakt, scheelt weer geld!

Diana, 10-9-2013
Verona, Venetie en Milaan zijn hele leuke plaatsen om vanuit het park te bezoeken.
atheemskerk, 29-6-2013
Restaurant Salvatore, links van het park aan de kust op 5 minuten lopen over het strand. Desanzano op 7 km ook leuk.
Fam. Hondema, 14-5-2013

De dinsdagochtendmarkt in het nabijgelegen Desenzano was enorm groot en uitgebreid. Een ritje via de binnenweggetjes (niet de hoofdweg) naar Salo was prachtig.

Laat de barbecue maar thuis, want dat mag niet, omdat de huisjes te dicht op elkaar liggen.

Wat ik miste was een nabijgelegen bakker of supermarkt. Naar de nabijgelegen supermarkt Simply moest ik met de auto (5 min.).