Appartement Residence Le Corti del Lago

Appartement
KinderhotelWeer vandaag14°3°
Appartement Residence Le Corti del Lago
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Le Corti del Lago voor je op een rij gezet:

82 reviews over Appartement Residence Le Corti del Lago in het Nederlands

prachtig, we komen zeker nog een sterug

F.,
4-8-2018

Prima accommodatie, direkt aan het meer gelegen. Goede service, schone huisjes.

Prima!

Peter Adrienne,
18-7-2018

Heerlijk rustige camping waarop ook enkele zelfontworpen huisjes, prachtig!

Aan het eind van de dag wordt het soms wat voller met fietsers, die na een overnachting 's morgens weer vertrekken.

Gelegen temidden van de bossen van de Vogezen. Natuurvriendelijk.

Niet meer.

Anoniem,
1-10-2017

Wij hadden een 6 persoons huisje. Erg krap voor 6 personen. Twee kookplaatjes, ook te weinig.

Zaten in huisje 49. Geen tuin. Terwijl iedeeen heerlijk in zijn lange tuin zat, zaten wij zonder zon in de schaduw. Koud.

Totaal geen privacy. Ook erg klant onvriendelijk dat de receptie tussen de middag gesloten is.

Het uitzicht op het Gardameer was fantastisch. Ook het zwembad en het grasveld was heerlijk.

Heerlijke vakantie!

Jory,
23-8-2017

We hebben een heerlijke vakantie gehad! Appartement was netjes en schoon. Voldoende ruimte voor ons vieren. Genoeg privacy op het terras door de aanwezige schutting en heg. Zeer vriendelijk te woord gestaan bij de receptie. Zwembad was netjes en werd uitstekend bijgehouden. Het elektrisch kookplaatje in de keuken is wat aan de kleine kant waardoor het af en toe behelpen is. Dichtstbijzijnde supermarkt ligt op ongeveer 3km. Hierdoor wel een auto nodig voor de boodschappen. In Padenghe is weinig te beleven. Het kasteel boven op de heuvel is wel een aanrader!

Heel goed

Nettie,
5-5-2017

Mooie ligging dichtbij het meer toen wij er waren te koud voor zwembad maar zag er goed uit. Broodjesservice top. Wifi goed misschien toch een kleine gelegenheid voor een hapje/drankje op het park? Een auto is wel nodig. Schoon appartement goede bedden. Waar voor je geld

Verzorgd park, weinig privacy

Irene
12-8-2016

Mooi verzorgd park, kleinschalig. Zwembad ligt mooi aan het Gardameer. Appartementen vrij klein en allemaal erg dicht op elkaar. De meeste appartementen hebben een redelijk stuk tuin met enige privacy. Wij hadden misschien wat pech met een appartement in de hoek, zeer klein stukje tuin en aan beide kanten keek je voortdurend de buren aan. Appartementen 48/49/50 zitten precies in de hoek. Dus zeer weinig privacy. Mensen bij de receptie niet echt vriendelijk maar toch vlot geholpen. Broodjesservice is fijn! Wifi zeer wisselend, soms prima maar vaak ook zeer slecht. In de omgeving gezellige plaatsen, wel overal de auto voor nodig. Desenzano erg leuke plaats in de omgeving. Italie is gewoon mooi land!

Danny
23-4-2016

De ligging is perfect. Prachtig uitzicht op het meer en de bergen. Je hebt wel een wagen nodig om boodschappen te doen en uitstappen te maken. Onthaal is prima, de huisjes zijn net, het keukentje eenvoudig maar je hebt alles wat je nodig hebt voor een vakantieverblijf. Er is nieuwe wifi geïnstalleerd , nog wel betalend, maar 15 € voor 14 dagen is niet echt onoverkomelijk vind ik, je bent tenslotte op vakantie.

Dit was ons 4de verblijf in Le Corti del Lago en we gaan nog zeker terug!

Twijfelachtig

Chiel63
10-8-2015

Wij boekten een paar weken voor vertrek dus erg veel mogelijkheden waren er niet. Dat we niet de ruimte hadden die we graag wilden hebben wisten we dus. Korte samevatting: ik boek hier niet meer. Een van de selectie criteria was WiFi. Dit werd, betaald, aangeboden. Dan ga je er vanuit dat het goed is. Nee dus..... In het appartement en op het terras geen bereik. Bij het zwembad een beetje maar ga geen nieuws-/informatiesites laden want dat duurt eeuwen. Het (gratis) WiFi van de buren was voldoende om in de slaapkamer whatsapp berichten te kunnen versturen. ls je betaalde WiFi hebt, zorg dat tenminste dat het werkt. De twee kooplaatjes deden het niet. Als je er een aanzette vlogen alle stoppen eruit. Ook de Airco werkte niet. PAs na herhaald aandringen werd het woensdag gerepareerd. Tot die tijd verplicht ergens eten. Geen excuses, geen compensatie. Slechte service dus. We hebben het er een week volgehouden. Wel fijn aan het meer.

We hebben een heerlijke vakantie gehad op het park. Ligging is prachtig aan het Gardameer en park zelf is autovrij. Het fijne zwembad ligt direkt aan het meer en op een paar meter van de appartementen. Ook de appartementen liggen heel mooi geschakeld met een eigen veranda en grasveldje omgeven door hagen, waardoor je veel privacy hebt. En je hoeft niet in alle vroegte je handdoekje te gaan leggen. Je huurt de ligstoelen met lekkere kussens en deze staan iedere dag voor je klaar. Bestelde broodjes worden aan de deur geleverd, ook zo'n luxe. Wij gingen voor de 2e keer en gaan vooral voor de ligging en de rust.

Goedeplek

Henk
12-6-2015

Een appartement met alles erop en eraan

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Le Corti del Lago in Padenghe sul Garda , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Le Corti del Lago zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.