Appartement Residence Le Corti del Lagosterstersterster

Italië, Plaatsen rond het Gardameer, Padenghe sul Garda

8.9Fantastisch

• 8.4Inrichting
  • 8.7Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Le Corti del Lago voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Aan zee
Meer appartement info
Tonen op kaart

88 reviews over Appartement Residence Le Corti del Lago

• 2019
    9Van Hest04-08-2019

Geweldig

Prachtig gelegen. Direct aan het meer. Zwemmen in het zwembad en in het meer. Schone huisjes, goede bedden, aardige gastvrouwen waarvan er eentje Nederlands spreekt. Top. Op loopafstand van Cocobeach en Mahdi beach. Voor gezinnen met kleineren kinderen ideale bestemming.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 2018
    9F.04-08-2018

prachtig, we komen zeker nog een sterug

Prima accommodatie, direkt aan het meer gelegen. Goede service, schone huisjes.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Peter Adrienne18-07-2018

Prima!

Heerlijk rustige camping waarop ook enkele zelfontworpen huisjes, prachtig! Aan het eind van de dag wordt het soms wat voller met fietsers, die na een overnachting 's morgens weer vertrekken. Gelegen temidden van de bossen van de Vogezen. Natuurvriendelijk.

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

5Anoniem01-10-2017

Niet meer.

Wij hadden een 6 persoons huisje. Erg krap voor 6 personen. Twee kookplaatjes, ook te weinig. Zaten in huisje 49. Geen tuin. Terwijl iedeeen heerlijk in zijn lange tuin zat, zaten wij zonder zon in de schaduw. Koud. Totaal geen privacy. Ook erg klant onvriendelijk dat de receptie tussen de middag gesloten is. Het uitzicht op het Gardameer was fantastisch. Ook het zwembad en het grasveld was heerlijk.

Gereisd met partner in september 2017

• 8Jory23-08-2017

Heerlijke vakantie!

We hebben een heerlijke vakantie gehad! Appartement was netjes en schoon. Voldoende ruimte voor ons vieren. Genoeg privacy op het terras door de aanwezige schutting en heg. Zeer vriendelijk te woord gestaan bij de receptie. Zwembad was netjes en werd uitstekend bijgehouden. Het elektrisch kookplaatje in de keuken is wat aan de kleine kant waardoor het af en toe behelpen is. Dichtstbijzijnde supermarkt ligt op ongeveer 3km. Hierdoor wel een auto nodig voor de boodschappen. In Padenghe is weinig te beleven. Het kasteel boven op de heuvel is wel een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Nettie05-05-2017

Heel goed

Mooie ligging dichtbij het meer toen wij er waren te koud voor zwembad maar zag er goed uit. Broodjesservice top. Wifi goed misschien toch een kleine gelegenheid voor een hapje/drankje op het park? Een auto is wel nodig. Schoon appartement goede bedden. Waar voor je geld

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

• 7Irene12-08-2016

Verzorgd park, weinig privacy

Mooi verzorgd park, kleinschalig. Zwembad ligt mooi aan het Gardameer. Appartementen vrij klein en allemaal erg dicht op elkaar. De meeste appartementen hebben een redelijk stuk tuin met enige privacy. Wij hadden misschien wat pech met een appartement in de hoek, zeer klein stukje tuin en aan beide kanten keek je voortdurend de buren aan. Appartementen 48/49/50 zitten precies in de hoek. Dus zeer weinig privacy. Mensen bij de receptie niet echt vriendelijk maar toch vlot geholpen. Broodjesservice is fijn! Wifi zeer wisselend, soms prima maar vaak ook zeer slecht. In de omgeving gezellige plaatsen, wel overal de auto voor nodig. Desenzano erg leuke plaats in de omgeving. Italie is gewoon mooi land!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 8Danny23-04-2016

De ligging is perfect. Prachtig uitzicht op het meer en de bergen. Je hebt wel een wagen nodig om boodschappen te doen en uitstappen te maken. Onthaal is prima, de huisjes zijn net, het keukentje eenvoudig maar je hebt alles wat je nodig hebt voor een vakantieverblijf. Er is nieuwe wifi geïnstalleerd , nog wel betalend, maar 15 € voor 14 dagen is niet echt onoverkomelijk vind ik, je bent tenslotte op vakantie. Dit was ons 4de verblijf in Le Corti del Lago en we gaan nog zeker terug!

Gereisd met partner in april 2016

• 3Chiel6310-08-2015

Twijfelachtig

Wij boekten een paar weken voor vertrek dus erg veel mogelijkheden waren er niet. Dat we niet de ruimte hadden die we graag wilden hebben wisten we dus. Korte samevatting: ik boek hier niet meer. Een van de selectie criteria was WiFi. Dit werd, betaald, aangeboden. Dan ga je er vanuit dat het goed is. Nee dus..... In het appartement en op het terras geen bereik. Bij het zwembad een beetje maar ga geen nieuws-/informatiesites laden want dat duurt eeuwen. Het (gratis) WiFi van de buren was voldoende om in de slaapkamer whatsapp berichten te kunnen versturen. ls je betaalde WiFi hebt, zorg dat tenminste dat het werkt. De twee kooplaatjes deden het niet. Als je er een aanzette vlogen alle stoppen eruit. Ook de Airco werkte niet. PAs na herhaald aandringen werd het woensdag gerepareerd. Tot die tijd verplicht ergens eten. Geen excuses, geen compensatie. Slechte service dus. We hebben het er een week volgehouden. Wel fijn aan het meer.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 9Mijneke04-08-2015

Heerlijke vakantie bij Le Corti del Lago

We hebben een heerlijke vakantie gehad op het park. Ligging is prachtig aan het Gardameer en park zelf is autovrij. Het fijne zwembad ligt direkt aan het meer en op een paar meter van de appartementen. Ook de appartementen liggen heel mooi geschakeld met een eigen veranda en grasveldje omgeven door hagen, waardoor je veel privacy hebt. En je hoeft niet in alle vroegte je handdoekje te gaan leggen. Je huurt de ligstoelen met lekkere kussens en deze staan iedere dag voor je klaar. Bestelde broodjes worden aan de deur geleverd, ook zo'n luxe. Wij gingen voor de 2e keer en gaan vooral voor de ligging en de rust.

Gereisd met partner in juni 2015

15 tips over Appartement Residence Le Corti del Lago

• Heemskerk, 27-06-2014

Ga met de boot naar Sirmione. Geen parkeerproblemen. Bezoek een markt in de buurt en drink gekoelde rode Bardolino bij je pizza.

• Luna, 07-11-2013

Sirmione is super gezellig, echt een aanrader!

Huisje hebben we zelf schoongemaakt, scheelt weer geld!

• germa, 30-06-2014

Bezoek Il Leone, leuk winkelcentrum! En natuurlijk sirmione!

4 vragen over Appartement Residence Le Corti del Lago

• Leonie, 03-09-2014

wasgelegenheid

wie kan mij informeren of er wasgelegenheid is op het park?

Daniëlla, 20-12-2014

Wij hebben geen wasmachines gezien. Ook in het huisje geen aanwezig.

• Ellie, 16-07-2014

Is er wifi beschikbaar?

Hallo, omdat wij reizen met een tiener wilden we graag op voorhand weten of er in dit appartementencomplex wifi of andere computerverbinding is? Bedankt voor je antwoord!

coppens, 02-08-2014

Hier is Wifi aanwezig tegen betaling. Je dient daarvoor naar de receptie te gaan en een code aan te vragen. Je kan per dag of per week je code aanvragen.

• leomee, 17-10-2012

Beste huisjes

Weet iemand te vertellen welke huisje je moet reserveren ? welke heeft het mooiste uitzicht, goede staat verkerende etc etc. bedankt!

Marion Lamens, 05-12-2012

Een huisje met zicht op het meer. Zeker niet vlak bij de parkeerplaatsen in verband met het verkeer dat je daar heel goed hoort

Appartement Residence Le Corti del Lago info

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Ticket service, Tours

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelTafeltennis