Vakantiehuis Residence Gardazzurro

2 reviews over Vakantiehuis Residence Gardazzurro in het Nederlands

Rustig complex

Jen
11-8-2011

Mooi verzorgd complex, direct aan het meer. De twee kleinere zwembaden en het meer zijn bereikbaar via steile trappen. Slechts enkele appartementen (12?) worden verhuurd, overige zijn van particulieren. Veel fijne ligbedden bij de zwembaden. Prima voor een rustige vakantie met leuke uitstapjes. Speeltuin bestaat slechts uit klein glijbaantje en schommel.

mooie accommodatie

Van den Hurk
26-8-2009

Mooi luxe complex. Appartement 4-terra prima met klein voor- en achtertuintje.

Eigen garage (via touroperator geboekt). Heel mooi 25-meter zwembad en twee kleinere zwembaden bij het meer. Prachtig uitzicht, voldoende ligbedden. Geen restaurant.

Supermarkt in de buurt. Auto noodzakelijk. Leuke plaatsjes in de buurt. Zeer rustig complex, veel Italianen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Residence Gardazzurro in Padenghe sul Garda , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Residence Gardazzurro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Residence Gardazzurro scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.