Vakantiepark Locanda Santa Giulia

8.3FantastischScore uit 4 reviews
  • 6Onderkomen
  • 8Eetgelegenheden

Vakantiepark info

Meer vakantiepark infoTonen op kaart

4 Reviews over Locanda Santa Giulia

• 7inge30-08-2009

keurig park vervelende badmeester

Het park is zeer verzorgd zeker voor zuid europese begrippen. Appartement viel ons erg tegen: losse bedrading en geen oven in de keuken, bedden die nog beter veerden dan trampolines! Het eten in het restaurant op het park vonden wij heerlijk. Pizza's van een meter, heerlijke gamba's en wijntjes....jammer dat het personeel geen woord engels sprak! Alleen bij de receptie spraken ze een paar zinnen engels. Tja en dan die beruchte badmeester met bril die alleen naar buitenlanders fluit! Onze dochter van 2 en een half stond 1min onder de douche en dat was voor deze man reden genoeg om heel hard te fluiten. Gelukkig werden een aantal Italiaanse dames heel boos. Wat een vervelende kerel....heb ook op het evaluatieformulier voor het park gezet dat ze deze man moeten ontslaan...hoop dat iedereen dit doet. We hebben een leuke vakantie gehad, maar terugkomen nee...toch liever een net appartement en een zwembad met meer dingetjes voor kinderen!

• 8Eetgelegenheden
    • 3Onderkomen
  • 8Mischa22-08-2009

prima park

We zijn net terug en vonden het een prima verzorgd park. In de buurt is inderdaad niets te doen maar Desenzano is best gezellig en maar 5-7 min. rijden. Het appartement was prima en goed verzorgd. OP dinsdag kregen we nieuwe handdoeken en beddengoed. Er was geen animatie, vonden wij niet erg. Alleen was de badmeester erg streng voor vooral de toeristen. Ook hield hij met eigen handdoeken bedjes vrij aan het zwembad voor de italianen die daar een eigen app. hebben. Er is idd 2 avonden per week live muziek, maar ze speelden leuke muziek en het was om 12 uur afgelopen dus goed te doen. Wat betreft het park zou ik direct terug willen, alleen de ligging houdt ons tegen. We vinden de kant van Pescheira en Lasise gezelliger dan deze kant.

• 9Tom Jansen16-09-2008

Uitstekende uitvalbasis

Ruim appartement, ruime slaapkamer met goed bed, woon/eetkamer, ruim terras met uitzicht op het zwembad, badkamer met (kleine douche) en een ruimte voor de reisbagage. Veel kastruimte. Deel van de appartementen wordt verhuurd, deel is in eigendom van Italianen. Gasten betreft 90% Italianen. Hotelmanager is Nederlands. Wij waren in deze week de enige Nederlandse gasten. Twee grote zwembaden en één kinderbad. Zwembad zeer schoon en goed onderhouden. Ligging bij Padenghe sul Garda (waar niet veel te doen is) en op 4 km van het centrum van Desenzano (een van de leukste plaatsen aan het Gardameer). Ligging is uitstekend om het Gardameer te verkennen (mits in bezit van een auto). Appartement is gedurende de week één keer schoongemaakt met handdoekenwissel. Vraag een appartement op de bovenverdieping tegenover de receptie. Dan heb je zowel uitzicht op het zwembad, als op de omgeving van het meer. Ruim voldoende parkeergelegenheid op eigen terrein (gratis).

• 9Onderkomen
  • 9jane25-07-2007

Het complex is erg mooi, zeer verzorgd en schoon. Laagbouw. Grootste deel van de appartementen is in eigendom van italianen, dus in het weekend is het druk aan het zwembad en is vanaf laat in de middag de (easy-listening) livemuziek erg luid. Rest van de week heel rustig. Uitstekend restaurant. Nederlandse hotelmanager. Op loopafstand bijna niets te doen. Kleine supermarkt naast het complex en een goed pizzarestaurant schuin tegenover, aan het water. Er is een peuterbad en drie dagdelen per week komt een meisje met een doos waarop staat "miniclub". Verder geen kinderfaciliteiten en/of animatie. In het grote zwembad zijn opblaasbare speeltjes en ballen verboden. Er is nog een prachtig zwembad met een lounge-gedeelte, grenzend aan de hotelbar. In iedere kamer had je een alarmknop. In een week tijd hebben we eenmaal schone handdoeken gekregen, verder is niets schoongemaakt.

Vakantiepark Locanda Santa Giulia info

Camping informatie