Camping Lido (Glamping)

Camping Lido (Glamping)
7,8

31 tips over Camping Lido (Glamping)

Gijs, 10-1-2018
Zorgen voor wc rollen. Nu moet je elke keer zelf je wc rol meenemen.
Traveller1980, 29-9-2015
Nieuwe supermarkt op 5 minuten afstand, Familia. Richting Peschiera. Ideaal!
Henk, 8-8-2015

Bezoek de plaatsen Sirmione, Lazise en Peschiera. Let op: tussen 13-16u zijn veel winkels dicht.

Watervallen park in Molina. Doe gymschoen oid aan. Parkeren buiten het dorp. Daarna nog een wandeling naar het park. Hoewel staat aangegeven dat het buggy en rolstoelvriendelijk is, raden wij het sterk af.

Neem waterschoenen mee. Strand bij camping is kiezels.

Stad Desenzano is ook leuk. Aan de rand (bij snelweg) ligt een groot shoppingcentrum, met gratis supersnel wifi!

We hebben een aantal aanbieders voor Lido (Glamping) voor je op een rij gezet:

Jan Kroes, 19-7-2015

Pizzeria in het plaatsje Pacengo, even buiten de camping op loopafstand.

Er zijn wel meer mooie dingen te zien in de omgeving, maar Sirmione op het schiereilandje is wel erg leuk. Moet je een "ijsje" gehaald hebben, zeker met kinderen.

Jose84, 12-7-2015
Watervallen bij Molina, super leuk park, goed te doen met kinderen, verschillende wandelroutes en oa. een schommel net langs de waterval! De markt in Pesscierra op maandag is erg leuk om te bezoeken. Parco Giardino Sigurta is ook erg leuk, hier kun je met een golfkar, per fiets, te voet of met een treintje door de prachtige tuinen.
Jose84, 9-7-2015

Met de boot van Lazise naar Sirmione, watervalpark in Molina, super leuk park, ook voor kinderen. Diverse wandelroutes en o.a een schommel vlak langs een waterval!!

Parco giardino sigurta is een super mooi park waar je met een golfkarretje, op de diets, wandelend of met een treintje doorheen kan.

marjolein, 7-7-2015

watervallen bij Molina! Park met verschillende wandelroutes en onderweg van alles te zien en te doen voor kinderen. Tip: stevige schoenen of Teva's aan. Onder andere een schommel over een waterval, gaaf!

Fiets meenemen: vanaf de camping zijn Lasize en Pacengo/Pechiera goed per fiets te bereiken (wel veel grindweggetjes/stukken strand en vlonders: avontuurlijk!)

Fam. Hendriks, 17-8-2014
Wat wel jammer is dat handdoekje leggen. Zeker de mensen die de kids plat lopen om een plekje in de zon te krijgen (en die is overal dus waarom) en dan een handdoek neerleggen om vervolgens lekker boodschappen te gaan doen. Heb een paar keer overwogen om die handdoeken weer weg te halen alleen wilde een leuke vakantie en net elke dag ruzie met mijn mede NL-er's. Daar moeten ze echt wat aan gaan doen.
peterensuzan, 16-8-2014
Gardaland 's avonds. Minder warm, rustiger en je kunt in vijf uur alle attracties doen. Met de trein naar Venetie: kijk van tevoren goed met welke trein je wilt (stoptrein is veel goedkoper, maar gaat minder vaak) en koop de kaartjes een dag eerder op het station (bij ons was de loketmdw. 3 kwartier bezig om 1 persoon te helpen....). Monte Baldo: tussen 8 en 9 zijn de tickets goedkoper en is het rustiger, prachtig uitzicht. Malcesine / Sirmione / Bardolino: schitterend!! Borghetto per elec fiets
ilse_1, 14-8-2014
Tip voor de camping.......pak het handdoeken leggen strenger aan

We hebben een aantal aanbieders voor Lido (Glamping) voor je op een rij gezet: