Camping Le Palme

Camping Le Palme
7,9

14 tips over Camping Le Palme

jmdmaas, 17-8-2015

Mobile home geboekt? Neem zelf lekkere campingstoelen mee

Avondticket Gardaland 18 e pp

Malcesine met boottochtje naar de overkant Limone

Fiets huren en langs het meer fietsen naar Lazise en Peschiera

Bekijk elke dag waar de markten zijn, wij deden er 2,5 uur over om in Malcesine te komen vanwege de markt in Bardolino.

jbs, 17-8-2014
Ga niet na 10 uur rijden richting supermarkten en hou in de gaten waar de markten zijn, de wegen in die dorpen is in het hoogseizoen geen doorkomen aan.
Jeanette , 4-8-2014

Gardaland, Verona, Monte Baldo-Malcesine, Sirmione...

Teveel om op te noemen.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Palme voor je op een rij gezet:

fam.marinus, 20-7-2014
Een klein stukje van de camping langs het gardameer is een eettentje genaamd de bleu bar, super lekker eten voor weinig geld!! Daarnaast kun je een waterfiets met glijbaan huren, ook super!
roersma60, 16-7-2014
restuarant het gallehuus in Pacengo
ronny, 10-9-2012
voor wielrennen goede uitvalbasis. monte baldo van diverse kanten te beklimmen. ongeveer 7% stijging.

Fam. Van Beek, 30-8-2012
De plaatsen bovenin zijn ruimer dan onderaan de camping. Voor rust zou je beter onderin kunnen boeken.
Hellen, 28-8-2012
Wat echt de moeite waard is Venetië. Met de auto rij je naar Fusina daar parkeer je je auto en je vaart zo naar Venetië.
Fam de Nijs, 16-8-2012

Hou rekening met de drukte op de weg. Als je voor 10en en na 2en rijd, kan je door rijden, anders sta je in de file.

Voor boodschappen kan je in Pachiera terecht, Migros en Familia.

Joyce, 15-8-2012
Gardaland (avondticket 16 euro), Monte Baldo, Verona, boottochtje naar Bardolino voor 3 euro pp, Lazise, Peschiera

We hebben een aantal aanbieders voor Le Palme voor je op een rij gezet: