Vakantiepark Eurocamping

11 reviews over Vakantiepark Eurocamping

• 2017
      8Marjan20-07-2017

Relaxed

Eurocamping is een heerlijke (geen luxe, maar wel alle voorzieningen) camping die op niet ver afstand van het meer ligt, dus geen lange wandelingen in een hete zon om bij het meer te komen, met wel een iets aflopende weg. De camping is voor jong en oud. Het beschikt over een voortreffelijk restaurant met vriendelijk personeel, en een camping winkeltje die gerund wordt door één familie. Het min puntje vind ik, dat je alles met de auto moet ondernemen. Peschiera is te lopen langs het meer, maar dan ben je zo'n half uurtje onderweg. De bus stopt op zo'n kleine 10 minuutjes lopen buiten de camping, houd er rekening mee dat hij s'avonds na een bepaalde tijd niet meer rijdt.

• 7Onderkomen
      • 6Activiteiten

Met oudere kinderen

• Oude reviews

8spoor04-10-2010

super super zeker de moeite waard

fijne camping en nog de goedkoopste van het hele gardameer

• 8Onderkomen
      • 9Activiteiten

• 9Appie25-06-2010

leuke camping

Mooie camping gezelligheid ten top en leuk voor de kids, sanitair erg schoon en goed onderhouden

• 9Onderkomen
      • 9Activiteiten

Met oudere kinderen

• 7spoor marcel23-08-2008

super super

gewoon een super camping en dat voor deze prijs en de omgeving is ook goed lekker zwembad

• 9Onderkomen

• 7Afke15-08-2007

Nette eenvoudige camping maar dit zie je ook terug in de prijs. Ruime plaatsen afgebakend door een boom. Men zegt dat dit 1 van de goedkoopste campings rondom het Gardameer is. De campingleiding is vrij gemakkelijk. Je kunt de camping probleemloos op en af rijden, je hoeft bij aankomst niet aan te geven hoe lang je blijft etc. Wij zijn met 2 kinderen geweest, baby 2 mnd en dochter 3 jaar. Leuk animatieteam aanwezig en prima bevallen. Nette camping, maar sanitair laat qua schoonheid en compleetheid te wensen over.

Familie

• 7Adri en Jacques12-08-2006

Dit jaar voor de derde keer op deze camping. In de badruimte veel zaken kapot en wordt niet gemaakt. Deuren eruit, sloten werken niet etc. Wasbank is nu reeds drie jaar stuk. Eten in het restaurant was slecht. Klantvriendelijk is de directie totaal niet. Komen niet meer terug op deze camping.

• 8Grippeling11-08-2006

zeer vriendelijke mensen van het animatie team die bijna de geheledag door van alles organiseren voor jong en soms ook oud. camping is zeer schoon. de plekken zijn eigenlijk afgebakend door een boom maar als je anderhalve plek gebruikt dan vindt de eigenaar dit ook geen probleem en dat terwijl bijna de hele camping vol was. tijdens het afrekenen rekende hij gewoon 1 plek, dit deed hij niet alleen bij ons, er waren meerdere mensen die meer dan 1 plek gebruikte en maar 1 plek moesten afrekenen. wij hebben hier vier weken met veel plezier gestaan. absoluut een aanrader voor gezinnen met kinderen tot ongeveer 16 jaar.

Familie

• 7Jénine03-08-2006

leuke gezellige camping met voldoende annimatie voor kinderen. Alleen zwembad en ligplaatsen er om heen te klein voor zoveel gasten.

• 7Fam Kreuning16-08-2005

Mooie camping,Goed ingerichte stacaravan,zwembad wat te klein in verhouding tot het aantal campinggasten.Campingwinkel had een ruim assortiment artikelen,tegen normale prijzen.Een goed restaurant op de camping,om een lekkere pizza te eten.Kortom een gezellige familiecamping.

• 7nick22-05-2005

hallo wij hebben vorgi jaar zomer op deze camping verbleven leuke camping vooral voro de mensen die ervan houden als iedereen nederlands is want bijna heel de camping zijn alleen maar nederlanders dat vonden wij een beetje jamer waznt als je in het buitenland zit wil je ook een beetje die feer proeven...!

0 tips over Vakantiepark Eurocamping

0 vragen over Vakantiepark Eurocamping