Vakantiepark Eurocamping

0Tonen op kaart

12 Reviews over Eurocamping

• 3Laan10-08-2021

Camping schatberg Sevenum nooit meer

Bij aankomst moesten wij ons melden bij de receptie waar we vervolgens naar de volgende receptie werden gestuurd. Daar aangekomen was er een vriendelijke jongen die ons de sta caravan liet zien. Daar schrok ik al van. onze spullen daarmee moesten we ver lopen want ja het gras was net op nieuw neergelegd en mochten niet met de auto erop. Ik dacht echt waar dan?? We zaten helemaal achter in het park ver van alles vandaan. Zeker 12 minuten lopen voordat je bij het zwembad was. Niet echt ideaal zeker niet omdat normaal de kids er alleen op uit gaan maar dat kon nu niet. Caravan was echt slecht geen waterkoker, geen koffiezet apparaat, geen tv. Bedden waren echt vies en verschrikkelijk mijn man is 1,80 maar zijn benen staken eruit. Lattenbodem miste gewoon twee spijlen. Gas bbq zat erbij nou die was echt vies en de borstel van de bbq al helemaal. Veel vaste huisjes en caravans. Jeugd heel erg brutaal wat er rond liep. Voor ons nooit meer!!!

• 2Activiteiten
    • 1Onderkomen
  • 8Marjan20-07-2017

Relaxed

Eurocamping is een heerlijke (geen luxe, maar wel alle voorzieningen) camping die op niet ver afstand van het meer ligt, dus geen lange wandelingen in een hete zon om bij het meer te komen, met wel een iets aflopende weg. De camping is voor jong en oud. Het beschikt over een voortreffelijk restaurant met vriendelijk personeel, en een camping winkeltje die gerund wordt door één familie. Het min puntje vind ik, dat je alles met de auto moet ondernemen. Peschiera is te lopen langs het meer, maar dan ben je zo'n half uurtje onderweg. De bus stopt op zo'n kleine 10 minuutjes lopen buiten de camping, houd er rekening mee dat hij s'avonds na een bepaalde tijd niet meer rijdt.

• 6Activiteiten
    • 7Onderkomen
  • 7Marko Ryyppö15-07-2011

Hyvä paikka!!

Siisti paikka hyvällä sijainnilla. Lapsille hyvä uima-allas alue sekä järven ranta. Henkilökunta ystävällistä. Alueen palvelut hyvät. Hinta/laatu suhde kohdillaan. Lähellä leirintäaluetta vesi- ja huvipuisto. Läheisessä kaupungissa (3 km) hyvät palvelut. Menisimme uudestaan.

• 8Activiteiten
    • 7Onderkomen
  • 8spoor04-10-2010

super super zeker de moeite waard

fijne camping en nog de goedkoopste van het hele gardameer

• 9Activiteiten
    • 8Onderkomen
  • 9Appie25-06-2010

leuke camping

Mooie camping gezelligheid ten top en leuk voor de kids, sanitair erg schoon en goed onderhouden

• 9Activiteiten
    • 9Onderkomen
  • 7spoor marcel23-08-2008

super super

gewoon een super camping en dat voor deze prijs en de omgeving is ook goed lekker zwembad

• 9Onderkomen
  • 7Afke15-08-2007

Nette eenvoudige camping maar dit zie je ook terug in de prijs. Ruime plaatsen afgebakend door een boom. Men zegt dat dit 1 van de goedkoopste campings rondom het Gardameer is. De campingleiding is vrij gemakkelijk. Je kunt de camping probleemloos op en af rijden, je hoeft bij aankomst niet aan te geven hoe lang je blijft etc. Wij zijn met 2 kinderen geweest, baby 2 mnd en dochter 3 jaar. Leuk animatieteam aanwezig en prima bevallen. Nette camping, maar sanitair laat qua schoonheid en compleetheid te wensen over.

• 7Adri en Jacques12-08-2006

Dit jaar voor de derde keer op deze camping. In de badruimte veel zaken kapot en wordt niet gemaakt. Deuren eruit, sloten werken niet etc. Wasbank is nu reeds drie jaar stuk. Eten in het restaurant was slecht. Klantvriendelijk is de directie totaal niet. Komen niet meer terug op deze camping.

• 8Grippeling11-08-2006

zeer vriendelijke mensen van het animatie team die bijna de geheledag door van alles organiseren voor jong en soms ook oud. camping is zeer schoon. de plekken zijn eigenlijk afgebakend door een boom maar als je anderhalve plek gebruikt dan vindt de eigenaar dit ook geen probleem en dat terwijl bijna de hele camping vol was. tijdens het afrekenen rekende hij gewoon 1 plek, dit deed hij niet alleen bij ons, er waren meerdere mensen die meer dan 1 plek gebruikte en maar 1 plek moesten afrekenen. wij hebben hier vier weken met veel plezier gestaan. absoluut een aanrader voor gezinnen met kinderen tot ongeveer 16 jaar.

• 7Jénine03-08-2006

leuke gezellige camping met voldoende annimatie voor kinderen. Alleen zwembad en ligplaatsen er om heen te klein voor zoveel gasten.

Vakantiepark Eurocamping info

Veilig betalen met