Tijdelijk €25 aanbetaling

Villa Stella

9.6FenomenaalScore uit 7 reviews

• Sportfaciliteiten

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Villa Stella voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

7 Reviews over Villa Stella

• 9Geeke29-06-2017

Super hotel vooral gericht op sporters

Mooie kamers met een prima ontbijt. In de zomeravonden worden er ook wel pizza of pasta avonden gehouden. Of de eigenaar steekt de BBQ aan. Perfect hotel met veel vaste gasten. Zeilers, fietsers, wandelaars.

• 9folker annutsch22-05-2016

a place to be, you are wellcome as a friend.

Best breakfest at the lake, very good Team Spirit, you can get every thing what you would like to get.

• 9Nicole20-11-2015

prima verblijf!

Afgelopen zomer hier geweest, in Juli voor 4 dagen als 'tussenstop' naar Toscane, we waren zelf nooit aan deze kant van het Gardameer geweest dit is meer de sportieve hoek en staat bekend om het surfen.Het hotel is erg goed bevallen, we zaten in het bijgebouw, voor italiaanse begrippen eigentijds ingericht.We sliepen met zijn vieren op 1 kamer wat misschien een minpuntje is maar voor 4 dagen was dit goed te doen.Ontbijt als erg prettig ervaren!Voldoende keuze en zelfs eigen baksels,smaakvol.De kinderen vonden zelf wafels bakken super.Het zwembad is eenvoudig maar functioneel, en we hebben ons er prima vermaakt.Voldoende ligbedden en overal heerlijke zitkussens waar je in kon ploffen.We hadden best iets langer willen blijven...maar eerlijk is eerlijk...uiteindelijk heeft Toscane (naar ons idee ) qua streek meer te bieden dan het Gardameer.

• 10Ronald17-08-2011

Fraai Hotel op prima locatie

Wij zaten in het nieuwe bijgebouw. Top. Mooie design kamer en grote badkamer. Zeer schoon. Wordt iederdag schoongemaakt. Super ontbijt met alles erop en eraan. Zelf Brusselse Wafels maken. Op zeer korte loopafstand van gezellig centrum van Torbole. Prima parkeergelegenheid op eigen terrein. Aanrader. Wij gaan zeker nog een keer terug.

• 10René02-10-2008

Super hotel

Uitstekend hotel net buiten het centrum van Torbole. Mooie kamers , super zwembad, zeer goed ontbijt buffet, vriendelijk en behulpzaam personeel. Een aanrader. Een zeer goed startpunt voor o.a. moutainbike liefhebbers.

• 10peter en inge01-09-2008

geweldig

we hebben heel wat hotels bezocht maar zo'n hotel zoals dit hebben we nog nooit meegemaakt, alles was meer dan perfect, gewoon toppie, alles schoon, heel knus en gezellig, ontbijt en de kamers waren 200%, ontzetted aardige eigenaars, gaan we beslist nog eens naar toe.

• 10Leonard Groeneveld29-08-2008

AANRADER!!!!

Wat een top hotel, kleinschalig, schoon en super service. Eigenaresse blijkt een Nederlandse die even als tom tom heeft moeten fungeren. Mooie omgeving en ik ga zeker terug

Hotel Villa Stella info

Soort hotel

• Adults onlyBeschikbaar

• LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)

• KluisBeschikbaar

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Strada Granda 42, 38069