Reviews over Monzambano

Relax topadres met heerlijk ontbijt en kamers!

Fré,
    12-8-2011

Geen familie, maar door dezelfde naam zijn wij er gaan kijken. Vonden we leuk! Top adres!

GALLO DELLE PILLE, IN Monzambano!

Fantastische plek

Wil Peinemann,
    5-1-2010

Prachtige B&B. Ligt ongeveer 10 minuten vanaf het Gardameer. Locatie is prachtig. Eigenaar is Nederlands en is zeer gastvrij. Ontbijt is zeer goed.

Vanaf deze locatie kun je prachtige uitstapjes maken naar het Gardameer, Verona, Venetie. Het dorpje waar de B&B staat ,Castalaro Lagusello, is een prachtige plaats met een paar hele goeie restaurants. Bovendien ligt het midden in een wijnstreek met hele mooie wijnen!

nette kamers/gunstige ligging en prijs

Walter Vandevelde,
    21-8-2009

Prijs/kwaliteit een topper en uitstekende ligging om streek rond Gardameer te ontdekken. (Ligt net buiten toeristische zones). Zeer gastvrij onthaal. Ontbijt :ruime keuze en verzorgd maar toch helemaal anders dan gebruikelijk.

Ruime en nette kamers maar jammer dat er geen airco aanwezig is.

Monzambano scoort een 8,3 uit 10, op basis van 2 reviews