Camping Trevisago

24 reviews over Camping Trevisago in het Nederlands

Gezellig met wel verbeterpunten

Alex de Boer
6-8-2018

Erg vriendelijke en behulpzame eigenaresse die goed Nederlands spreekt. Mooie grote plaatsen. Wij stonden op het achterste veldje. Gezellig met redelijk veel Nederlanders. Wij hadden het erg warm maar dat ligt niet aan de camping. Het was erg jammer dat de toiletgebouwtjes op het veld niet gebruikt mochten worden. Daardoor moesten we erg ver lopen voor de douche en toilet. Geen closetpapier in toilet. Douche en WC mankeerde nog wel wat aan. Closetbril los, zeeppompje leeg, lichtknopjes die niet werkten. Zwembad was op het heetst van de dag dicht. Tot 14 uur (badmuts verplicht) niet meer van deze tijd. Restaurant was simpel en betaalbaar. Kort samengevat: leuke gezellige camping met de nodige kanttekeningen. Prijs kwaliteit verhouding niet in balans.

Mooi rustig.

Marianne
30-8-2017

Wij zaten op het achterste veldje. Wel ver lopen voor douches. Mooie grote sta plaats op gras. Met bomen. Bij het veldje staat een hokje met 4 wc's.zo wel voor mannen als voor vrouwen. Je kan aan de beide zijkanten je afwas doen. Wc papier zelf meenemen. Het was over het algemeen redelijk schoon.ligt ook aan de mede kampeerders. Sommige maakte er een potje van. De camping eigenaresse kan vloeiend Nederlands en is erg behulpzaam. Een lieverd.wel nadeel dat je een soort sleutel mee krijgt die je op moet waarderen om te douchen. Als je weg gaat krijg je restant terug.er is niet echt een camping winkel. Wel kan je bij het restaurantje broodjes en de echt nodige dingen kopen. Er zit een mooi zwembad bij. Wel badmuts verplicht. De weg erna toe vlak voor de camping is erg smal en erg rommellig. Veel onkruid. Maar op de camping zelf is het netjes. Misschien nog wel eens een x er naar toe.

prima camping

kitty
24-8-2016

Prima camping, aardig personeel.

Ze had antwoord op alle vragen. Naar het Gardameer lopen is niet zo fijn omdat de weg erg steil is, dus wanneer je daarheen wil moet je met de auto.

Prima zwembad, overdag wel wat drukker.

Mooi appartement in het hoofdgebouw alleen wat gehorig wanneer er nachts nog gasten beneden zitten.

Wanneer je handdoeken wilt om mee te douchen dan moet je deze huren.

Uit "nood" bij deze camping terecht gekomen omdat er elders geen plaats meer was. De eerste indruk was een beetje rommelig (door het veld met de vaste gasten) Toen we aankwamen op het kampeerveld waren we bijzonder verrast. Wat een heerlijke plek, ruim, genoeg schaduw en rust. Uiteindelijk een week gebleven!

Bij het kampeer veld zijn 3 toiletten, als het erg druk was op het veld mochten ze eigenlijk een keer extra schoongemaakt worden, bij de rustigere dagen was er niets aan de hand en was het verder netjes. Voor het hoofdgebouw met de douches moet je iets verder lopen. Hoofdgebouw was netjes en schoon, douches ook lekker warm.

Ook het zwembad was prima vond het een groot kinderbad, zeker voor onze kinderen (4 & 2) meer dan genoeg ruimte. Geen last gehad van de vaste gasten bij het kinderbad waar elders over gesproken wordt.

Eerste deel ong. 15/20 cm diep daarna wordt het dieper ong. 60/70 cm.

Speeltuin verouderd, wel een groot springkussen. Jammer dat er op het achterste kampeer niet een klein glijbaantje of een schommel is.

Strandjes bij het Gardameer zijn op rij afstand ongeveer 5-10 min. vanaf de camping

Kinderen kunnen hier vrijuit lopen en spelen. De camping is klein en overzichtelijk. De eigenaresse spreekt nederlands en is heel behulpzaam. Er is geen animatie of entertainment, behalve 1 x per week kinderbingo en zaterdagavond(muziek). Camping is grootste deel italiaans, daarom in het weekend drukker. Stonden ook veel nederlandse gezinnnen. De prijskwaliteit is geweldig voor deze plek. Wij hadden een bungalow en miste wel de verkoeling. Campingrestaurant zijn de pizza's echt lekker, overige maaltijden waren wisselend. Echter was de prijs ook goed, 6 euro voor een kleine pasta. Wij vonden het zwembad groot genoeg maar miste de gezelligheid( een stuk gras en een klein barretje zou dit wel helpen. De bar is nu gescheiden van het zwembad. Zonde. Maar wij hebben genoten. Prima plek om veel uitstapjes te maken naar omliggende stadjes. Kinderen kunnen vrij uit spelen en dat geeft voor hen ook een leuke ervaring.

aardige camping

artesiadmp
10-1-2016

Camping bestaat eigenlijk uit 2 delen

Het eerste deel bestaat bijna geheel uit (soms zwaar verouderde) vaste plekken, het achterste deel bestaat uit een groot stuk grond met zeer ruime plekken en voldoende schaduw.

De eerste indruk van de camping was toen we aankwamen was aanvankelijk niet echt positief, dit kwam vooral door de inrichting (verval) van sommige vaste plekken waar een muffe lucht omheen hing.

De camping beheerster spreekt goed Nederlands en komt vriendelijk en behulpzaam over.

Het was op het toeristische deel niet druk, maar helaas hadden wij ook de pech dat een heel aantal plaatsen werden ingenomen door Ierse travelers ofwel een stuk of 14 grote caravans met elk minimaal 2 forse auto’s.

Hoewel je overdag eigenlijk niet veel last van de travelers had, hebben we wel een paar slechte (luidruchtige) nachten gehad.

De ligging van de camping vonden wij ideaal.

Je kunt eenvoudig het drukke deel van het Garda ontdekken en daarna weer naar de camping die in een rustiger deel ligt.

Uiteindelijk en 7 omdat we vanwege de travelers overwogen hebben om eerder weg te gaan.

Zonder de travelers zou het zeker een 8 geweest zijn.

Fijne camping met ruime plaatsen

hilhorst
10-8-2013

De camping heeft hele ruime plaatsen (wij hebben een grote tent) en een heerlijk zwembad. Het sanitair is schoon en er zijn voldoende douches. Er staan veel Italiaanse vaste gasten, op het kampeerveld redelijk wat Nederlanders, maar ook Engelsen, Denen, Fransen en Duitsers. De camping is niet zo groot en daardoor ontstaat een persoonlijke sfeer, zonder dat je het gevoel hebt dat er steeds op je gelet wordt. Wij waren echt aangenaam verrast, de website geeft namelijk weinig informatie. Er zijn bijvoorbeeld veel mooiere schaduwrijke plekken dan je op de foto van de camping op de website ziet.

Perfecte camping

Norbert
1-8-2013

Mooie rustige camping. Goede ontvangst! Sanitair in prima staat en schoon, 's morgens verse chiabatta's. Goede pizzeria. Vanuit deze camping kun je de drukte opzoeken. Alles is in e buurt aanwezig. Op de camping zelf is het heerlijk rustig vertoeven op grote plaatsen. Echt een aanrader!

Erg leuk!

Bas
        30-7-2013

Nu tweekeer geweest, 1 x met en 1 x zonder kinderen. Zeer leuke camping waar je zowel met een tent als in een huisje kan verblijven.

De faciliteiten zijn prima en de gastvrouw is erg vriendelijk. Ze spreekt goed nederlands en kan goede tips geven over de omgeving.

Het aanwezige restaurant is lekker en betaalbaar.

Het zwembad is ruim genoeg om lekker af te koelen en de kinderen kunnen prima spelen in het peuterbad.

Al met al zeker de moeite waard, ook qua opgeving.

prima prijs/kwaliteit verhouding

Quinta
        5-8-2012

In juli 2012 hebben mijn man en ik hier gestaan met 4 tieners. De eigenaresse spreekt Nederlands en is superaardig en heel flexibel. Het zwembad ziet er op het eerste gezicht minder leuk uit, maar het was een heerlijk zwembad. Het sanitair was superschoon en in prima staat. De plekken waren heel ruim. Het was geen supergrote camping, maar wel genoeg aanspraak. Van alle nationaliteiten komen daar. Dus geen camping met alleen Nederlanders, maar wel een aantal gezinnen. Enige nadeel was dat er geen campingwinkeltje is en er in de ochtend geen broodjes waren. De supermarkt is wel op loopafstand, maar dat is toch al gauw ruim 10 minuutjes lopen. Als je vlak bij het Gardameer wilt zijn, maar wel betaalbaar, dan is dit een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Trevisago in Moniga del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Trevisago zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.