Tijdelijk €25 aanbetaling

Sporting Golf Residence

6.7VoldoendeScore uit 9 reviews

Aparthotel info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

9 Reviews over Sporting Golf Residence

• 8Kim Harrev14-07-2009

Flot og virkelig lækkert sted

Her er en rigtig skøn swimmingpool med børnebassin. Der er lige dybt/lavt over alt. Oplyst om aftenen. Muligt at svømme også om aftenen. Maser af lækre solstole og parasoller. Flot service og et meget venligt personale. Ligger kun få min fra stort supermarked med masser af gode ting til billige priser. Stille og roligt sted. Ingen larm. Kan kun anbefales.

• 7fuchs18-01-2009

prima plek voor een fijne vakantie

Zwembad was prima en je kon zwemmen tot hoe laat je wilde. Het was 's avonds leuk verlicht. Prima restaurant zowel voor ontbijt als diner. Nette kamers.

• 5kiyu15-10-2008

wel rustig

Toen wij er in kwamen waren er dingen die niet werkten zoals wc en de airco, daarvoor kwamen er om de beurt 3 mannen kijken,met hun vieze schoenen naar binnen baggeren maar schoonmaken NOT. Schoonmaak werd in die week 1 keer gedaan omdat we er om gezeurd hebben.Tussendoor hebben we zelf de stofzuiger geleend van de schoonmaaksters. Handdoeken werden ook niet gewisseld. Bij de receptie hoef je niets te vragen want daar weten ze nergens iets van, zelfs niet waar je je was kunt doen want ook dat is er niet bij dit luxe complex!

De laatste dag kregen we een handdoek aangeboden bij het zwembad wat we de hele week niet hadden gekregen. Wat wel erg prettig was dat er een badjuf/meester toezicht hield.

Leuk winkelcentrum in de buurt is Il Leone, echt een aanrader als het regent en voor je boodschappen.Parkeren is er gratis.Wordt met bruine bordjes aangegeven,Centro Commercial Il Leone.

• 5kiyu15-10-2008

hopeloos

Wij zijn in juli geweest, het waren ontzettend kleine kamers maar wel een heel groot balkon.Wij waren met twee volwassenen en twee kids van 7 en 4, het was daarvoor veel te klein,een kleine slaapkamer en het andere bed was de bank in de huiskamer deze stond precies onder de airco waardoor ons zoontje van 4 allerlei klachten kreeg, hoesten en opgezette klieren. Golfen kon je niet wat je dus wel verwacht, het complex was nieuw en werd in deze week geopend, was ons niet verteld en dus ook niet echt prettig als je vanaf 5 uur niet meer het zwembad in mocht. Het keukentje was ontzettend slecht, geen afzuigkap zodat je etensluchten kreeg en in die zelfde kamer moest je ook slapen. De badkamer was super design,prachtig maar ook niet practisch. Als het goed is kun je er ook naar de fitness maar helaas was die er ook niet, waarschijnlijk moest die nog gemaakt worden.(vervolg hieronder)

• 9REMY07-09-2008

Vacances inoubliables, à prescrire sans limite

Avant notre départ, nous étions soucieux à cause des commentaires déposés sur ce site. Nous avons jugé et sommes très satisfaits de la résidence. Elle est un peu éloignée du lac mais c'est pas plus mal : au moins, nous étions au calme. C'est les vacances et nous en avions besoin. Tout est propre, le parking : spacieux, gratuit et sans souci. La piscine est idéale : tout le monde à pied (le grand bain pour les adultes, le petit pour les enfants et la petite pataugeoire pour les bébés). L'établissement est de qualité : tout est neuf et moderne, d'un étage (çà ne défigure pas le paysage). Vue sur le lac pour les plus chanceux : c'est génial de prendre le petit déj face au lac. Le personnel est serviable. Peu parle français mais on se débrouille. "C'est bien en Italie qu'on parle avec les mains !?" Bref c'est top, allez-y et visitez c'est sublime. Bientôt des photos pour vous faire une idée.

• 7C. de G03-09-2008

prima als zakenhotel, niet voor vakanties

Wij waren hier 1 nachtje met 2 kleine (1 en 3) kinderen. We hadden 10 nachten geboekt maar totaal niet geschikt voor kinderen. De appartementen zijn eigenlijk hotelkamers. Veel te klein voor 4 personen. Kinderbadje veel te diep voor kleine kinderen. Veel minder gras dan op de foto's. Veel tegels. Bij 1 tafel 1 stoel (we waren met 4 personen). Enfin: is een soort novotel voor zaken of voor 1 nachtje onderweg. NIET voor een vakantie met kinderen! Ligging ook slecht.

• 8Laurent10-08-2008

Hotel appartement sympa

Nous avons passé 15 jours; Le personnel est très à l'écoute, et règle rapidement nos problèmes (guepes...) La piscine est bien un peu juste quand l'hotel est complet. L'eau est assez fraiche mais avce le soleil tout est ok. Petit critique, il manque des parasols autour de la piscine et avce des enfants ce n'est pas évident. Moniga est assez bof mais le coin est agréable. l'appartement 127 a une vue sur le lac (à une certaine distance tout de même). En conclusion beau séjour dans un très bel hotel.

• 8Marc06-08-2008

un bon séjour

Nous avons passé deux semaines au Sporting Golf. La première était la semaine d'ouverture, et quelques ajustements étaient nécessaires. Mais tout s'est arrangé, et nous avons passé un super séjour. A conseiller.

• 3Smith26-07-2008

Un début catastrophique

Points négatifs : - Accueil médiocre - Chambre non finies pas de prises électriques pour brancher les plaques pas de micro ondes, fuite d'eau... - Vols lors du ménage. - Aucunes animations proposées. - Pas de pataugeoire pour bébé. - Voiture indispensable

Points positifs : - certains membres du personnel sont très sympathiques. - Bus de l'hôtel disponible (mais à certaines heures)

Aparthotel Sporting Golf Residence info

• Adresgegevens