Camping San Michelestersterster

Tonen op kaart

27 reviews over Camping San Michele

• 8Maarten09-09-2017

Heerlijke vakantie

Prima camping direct aan het Gardameer. Sanitair is aan vernieuwing toe maar dat staat op de to do list van de vriendelijke eigenaars. Het werd trouwens goed schoon gehouden. Ook de verhouding vaste plaatsen met toeristische plaatsen word aangepakt. De verhouding was nu 80% vaste plaatsen met overigens vriendelijke italianen. We hebben twee weken genoten, en wellicht volgend jaar weer.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9Albert & Bea16-09-2016

geweldig

Genieten was het tijdens onze geweldige vakantie in San Michele. We beschikten over een mooie, nieuwe stacaravan, het moderne interieur was zeer praktisch ingedeeld. Vanop het zeer ruime overdekte terras hadden we een prachtig uitzicht op het meer. Een verfrissende duik neem je vanop de privé pier aan het leuke strandje met strandbar en stoeltjes of in het mooie nieuwe zwembad. Lekker eten in het restaurant; voor amper 10 Euro krijg je een compleet menu, drank inbegrepen of in het gezellige haventje even verderop met verschillende restaurants. Handig is ook de minimarket voor de dagdagelijkse benodigdheden. Van de immer supervriendelijke eigenaars mochten we uitchecken wanneer we er zin in hadden en hebben zodoende nog genoten van een dagje extra. Alla prossima volta Giulia & Alberto.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Margreet23-08-2016

leuke camping

Bij aankomst word je hier heel gastvrij ontvangen door camping eigenaren. Camping heeft een mooi nieuw zwembad enige nadeel dat het tussen de middag dicht gaat maar zwemmen in het Gardemeer is ook heerlijk. Wij hadden een plek met uitzicht op het meer, fantastisch uitzicht! plekken zijn wat aan de kleine kant maar dat is normaal in Spanje. Sanitaire gebouw is verouderd maar wel heel schoon (3x per dag) Kortom een camping waar je als gast ontvangen word wij hadden een probleem met de auto eigenaar is mee gereden naar de garage. Camping eigenaren hebben nog een heleboel mooie plannen voor deze leuke gezellige camping, ze vertelde dat als eerste een nieuwe entree gemaakt word en jaar erop een nieuw sanitair gebouw, als we weer naar het gardameer gaan hopen we zeker weer naar deze camping te gaan.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 8Karen Cox15-08-2016

Geweldig

Wij hebben een supervakantie gehad. De campingeigenaren zijn fantastisch en erg meedenkend. De camping heeft een intiem karakter en dit is ook de kracht van deze camping. De sfeer is knus. Binnen paar minuten ben je in Porto wat ook een leuk havenplaatsje is en Moniga del Garda is ook goed te belopen. Het zwembad is heerlijk, het restaurant was dit jaar ook verbeterd. Het enige mi puntje is de toiletgebouwen. Zijn sterk verouderd doch wel schoon. Wij gaan volgend jaar teug!!!

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2016

• 9Twan en Ilona13-08-2016

Prima!

Rustige camping met vriendelijke 'vaste' gasten en ongeveer 50 / 50 vaste gasten en toeristen. Mooi zwembad en niet koud. Ook het meer was niet koud trouwens. Alberto en Giulia zijn als beheerders supervriendelijk en zeer betrokken. Een aanrader voor een ieder die komt voor rust, lekker weer en niet direct behoefte heeft aan uitgaansleven.

• 9Anita klop06-08-2016

prachtig mooi uitzicht over het meer

Camping word elk jaar verder opgeknapt door een zeer betrokken stel dat de camping runt. Aanrader voor liefhebbers van iets rustiger omgeving

• 5Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2016

• 8Fam. Kraaijeveld03-08-2016

Net terug van 2 weken vakantie op camping San Michel. Ieder jaar wordt door de eigenaren actie ondernomen om vernieuwingen aan te brengen aan de camping, zo is zeer recent het zwembad vernieuwd. Op de camping zijn veel Italianen te vinden, maar ook Nederlanders te zien. Wij verbleven in een stacaravan die vorig jaar nieuw geplaatst was.Vanaf de veranda hadden we een prachtig uitzicht over het meer.Onder bij het meer staat een kiosk waar je terecht kan voor een heerlijke cappuccino voor een klein prijsje, €1.50. Op de camping zelf zijn pizza's en ijs verkrijgbaar. Een mini supermarkt is aanwezig voor de eerste benodigdheden. In het dorp zit een grote Italiaanse supermarkt, verderop ook een Lidl te vinden. Kortom, wij hebben een heerlijke vakantie gehad en voor volgend jaar weer geboekt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 8Petra02-08-2016

Relatief kleine camping met een zeer goede ligging

Wij verbleven in een stacaravan met uitzicht op het meer. Wat deze camping zo plezierig maakt, is de ligging aan het meer, het prachtige uitzicht vanaf het terras/ veranda vanaf onze huuraccomodatie en de gemoedelijkheid van de relatief kleine camping. Andere pluspunten zijn de aanwezigheid van het enthousiaste management Guilia en Alberto, die samen een familiebedrijf runnen en de met name Italiaanse gasten. Verse broodjes zijn verkrijgbaar in een klein winkeltje.

Jammer is dat de kleine kinderen niet in het zwembad mogen springen en gebruik mogen maken van waterspeeltjes. Daarentegen is dit wel allemaal mogelijk in het meer!

• 7Eetgelegenheden

• 9Jeron30-07-2016

Heerlijk genoten

Rustige camping met veel Italianen en vaste staplaatsen. Mooi uitzicht over het Gardameer en goed zwembad voor klein en groot. Sanitair wat verouderd maar alles is wel schoon. Kleine kiosk aan het meer 5 min. lopen naar het haventje van Moniga. Aardige en behulpzame eigenaren van de camping. We gaan graag weer!

• 7Eetgelegenheden

• 8Christiaan van Boggelen07-05-2016

Prima camping, vriendelijke behulpzame mensen.

Voor de tweede keer op camping san michelle geweest. De camping is veel aan het vernieuwen waardoor afgelopen jaar nieuwe stacaravans zijn neergezet (erg mooi). Verder veel Italiaanse vaste plaatsen. Mooie nette zwembaden, (nu een jaar oud), dicht bij meer, goed restaurant en schoon. Zelf hebben wij een toercaravan en zijn met zijn vieren op pad. ( 2 kinderen van 1 en 3). De vaste campinggasten zijn erg vriendelijk en houden soms ook een oogje in het zeil voor de kinderen, dus gemoedelijk. Het is geen massale camping, dit vinden wij fijn. Kan me voorstellen dat oudere kinderen meer vertier willen. Denk dat een volgende stap voor de eigenaar is dat hij het sanitair gaat vernieuwen ( is overigens wel schoon). Campingeigenaren denken mee bij probleempjes, zo kregen wij bij mierenoverlast in onze eigen caravan, zo de sleutel mee van een splinternieuwe stacaravan voor het geval het te erg zou worden. Deze optie niet gebruikt, maar het zegt wel iets over de instelling.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

2 tips over Camping San Michele

• adriana, 04-08-2012

Wij hadden onze fietsen mee en hebben diverse keren richting onderkant meer gefietst. Wij zijn ook fietsend naar Lazise gegaan ('k was overigens blij dat we daar niet op een camping zaten, over het algemeen megagroot en veel Nederlanders) en vandaar met de boot naar Desenzano en vervolgens het laatste stukje terug fietsen naar de camping. Totaal plm. 55 km.

• ksvandeene, 10-08-2014

Heel leuk om een boot te huren!! Leg wel op, de bootverhuur bij het eerste haventje verhuurt regelmatig kapotte bootjes. De schuld wil hij dan in de huurder zijn schoenen schuiven. Zo stonden wij met vier kleine kinderen met een kapotte accu stil midden op het meer. Zeker vier vergelijkbare verhalen gehoord. Van te voren afspreken dat je niet betaald, of wat je wel betaald als de boot deffect blijkt. Naam verhuurder Pontelini

1 vraag over Camping San Michele

• peewien, 24-12-2015

bungalow, stacaravan

hallo wij hebben interesse in deze camping. weet iemand hoe de bungalows en stacaravans zijn.

groeten piet

Camping San Michele info