Géén boekingskosten

Camping San Michele

ItaliëPlaatsen rond het GardameerMoniga del Garda

We hebben de beste aanbieders voor Camping San Michele voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 27 reviews

Meer camping info

27 Reviews over San Michele

• 8Maarten09-09-2017

Heerlijke vakantie

Prima camping direct aan het Gardameer. Sanitair is aan vernieuwing toe maar dat staat op de to do list van de vriendelijke eigenaars. Het werd trouwens goed schoon gehouden. Ook de verhouding vaste plaatsen met toeristische plaatsen word aangepakt. De verhouding was nu 80% vaste plaatsen met overigens vriendelijke italianen. We hebben twee weken genoten, en wellicht volgend jaar weer.

• 8Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 9Albert & Bea16-09-2016

geweldig

Genieten was het tijdens onze geweldige vakantie in San Michele. We beschikten over een mooie, nieuwe stacaravan, het moderne interieur was zeer praktisch ingedeeld. Vanop het zeer ruime overdekte terras hadden we een prachtig uitzicht op het meer. Een verfrissende duik neem je vanop de privé pier aan het leuke strandje met strandbar en stoeltjes of in het mooie nieuwe zwembad. Lekker eten in het restaurant; voor amper 10 Euro krijg je een compleet menu, drank inbegrepen of in het gezellige haventje even verderop met verschillende restaurants. Handig is ook de minimarket voor de dagdagelijkse benodigdheden. Van de immer supervriendelijke eigenaars mochten we uitchecken wanneer we er zin in hadden en hebben zodoende nog genoten van een dagje extra. Alla prossima volta Giulia & Alberto.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Margreet23-08-2016

leuke camping

Bij aankomst word je hier heel gastvrij ontvangen door camping eigenaren. Camping heeft een mooi nieuw zwembad enige nadeel dat het tussen de middag dicht gaat maar zwemmen in het Gardemeer is ook heerlijk. Wij hadden een plek met uitzicht op het meer, fantastisch uitzicht! plekken zijn wat aan de kleine kant maar dat is normaal in Spanje. Sanitaire gebouw is verouderd maar wel heel schoon (3x per dag) Kortom een camping waar je als gast ontvangen word wij hadden een probleem met de auto eigenaar is mee gereden naar de garage. Camping eigenaren hebben nog een heleboel mooie plannen voor deze leuke gezellige camping, ze vertelde dat als eerste een nieuwe entree gemaakt word en jaar erop een nieuw sanitair gebouw, als we weer naar het gardameer gaan hopen we zeker weer naar deze camping te gaan.

• 8Karen Cox15-08-2016

Geweldig

Wij hebben een supervakantie gehad. De campingeigenaren zijn fantastisch en erg meedenkend. De camping heeft een intiem karakter en dit is ook de kracht van deze camping. De sfeer is knus. Binnen paar minuten ben je in Porto wat ook een leuk havenplaatsje is en Moniga del Garda is ook goed te belopen. Het zwembad is heerlijk, het restaurant was dit jaar ook verbeterd. Het enige mi puntje is de toiletgebouwen. Zijn sterk verouderd doch wel schoon. Wij gaan volgend jaar teug!!!

• 4Staat v/h sanitair
  • 9Twan en Ilona13-08-2016

Prima!

Rustige camping met vriendelijke 'vaste' gasten en ongeveer 50 / 50 vaste gasten en toeristen. Mooi zwembad en niet koud. Ook het meer was niet koud trouwens. Alberto en Giulia zijn als beheerders supervriendelijk en zeer betrokken. Een aanrader voor een ieder die komt voor rust, lekker weer en niet direct behoefte heeft aan uitgaansleven.

• 9Anita klop06-08-2016

prachtig mooi uitzicht over het meer

Camping word elk jaar verder opgeknapt door een zeer betrokken stel dat de camping runt. Aanrader voor liefhebbers van iets rustiger omgeving

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 8Fam. Kraaijeveld03-08-2016

Net terug van 2 weken vakantie op camping San Michel. Ieder jaar wordt door de eigenaren actie ondernomen om vernieuwingen aan te brengen aan de camping, zo is zeer recent het zwembad vernieuwd. Op de camping zijn veel Italianen te vinden, maar ook Nederlanders te zien. Wij verbleven in een stacaravan die vorig jaar nieuw geplaatst was.Vanaf de veranda hadden we een prachtig uitzicht over het meer.Onder bij het meer staat een kiosk waar je terecht kan voor een heerlijke cappuccino voor een klein prijsje, €1.50. Op de camping zelf zijn pizza's en ijs verkrijgbaar. Een mini supermarkt is aanwezig voor de eerste benodigdheden. In het dorp zit een grote Italiaanse supermarkt, verderop ook een Lidl te vinden. Kortom, wij hebben een heerlijke vakantie gehad en voor volgend jaar weer geboekt.

• 8Eetgelegenheden
  • 8Petra02-08-2016

Relatief kleine camping met een zeer goede ligging

Wij verbleven in een stacaravan met uitzicht op het meer. Wat deze camping zo plezierig maakt, is de ligging aan het meer, het prachtige uitzicht vanaf het terras/ veranda vanaf onze huuraccomodatie en de gemoedelijkheid van de relatief kleine camping. Andere pluspunten zijn de aanwezigheid van het enthousiaste management Guilia en Alberto, die samen een familiebedrijf runnen en de met name Italiaanse gasten. Verse broodjes zijn verkrijgbaar in een klein winkeltje.

Jammer is dat de kleine kinderen niet in het zwembad mogen springen en gebruik mogen maken van waterspeeltjes. Daarentegen is dit wel allemaal mogelijk in het meer!

• 7Eetgelegenheden
  • 9Jeron30-07-2016

Heerlijk genoten

Rustige camping met veel Italianen en vaste staplaatsen. Mooi uitzicht over het Gardameer en goed zwembad voor klein en groot. Sanitair wat verouderd maar alles is wel schoon. Kleine kiosk aan het meer 5 min. lopen naar het haventje van Moniga. Aardige en behulpzame eigenaren van de camping. We gaan graag weer!

• 7Eetgelegenheden
  • 9Familie Gottelt17-07-2016

Wunderschöner Urlaub im neuen Mobilhome

Wir hatten einen entspannten, ruhigen Aufenthalt in einem der neuen Mobilhomes auf dem Campingplatz.Er ist wunderschön gelegen, mit altem Baumbestand und italienischen Flair. Der Strandabschnitt mit kleiner Bar lädt zum Relaxen ein. Der Barkeeper ist nett und die Drinks sind günstig, lecker und frisch zubereitet. Alberto und seine Cousine haben uns sehr herzlich empfangen und stehen unaufdringlich mit Rat und Tat zur Seite. Der Mittagstisch (Tourstik-Menue für 10€/ p.P.) im platzeigenen Restaurant ist sehr lecker und zu empfehlen. In 5 Gehminuten ist man am kleinen Sporthafen von Moniga del Garda. Besonders gut hat uns gefallen, dass dieser Campingplatz seine Ursprünglichkeit behalten hat, der auf großen Campingplätzen oft verloren gegangen ist.

Camping San Michele info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar