Appartement Residence Rosa dei Venti

8.4Fantastisch

Italië, Plaatsen rond het Gardameer, Moniga del Garda

8.4Fantastisch

• 8.8Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Rosa dei Venti voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

9 reviews over Appartement Residence Rosa dei Venti

• 9Dirk14-08-2014

Aanrader, vooral het uitzich is fantastisch

De huisjes zijn ruim, mooi en proper. Zwembaden zijn ok, maar ook niet meer dan dat (gewoon rechthoekig zonder glijbanen ed). Er is wel voldoende plaats aan het zwembad, zelfs als je laat toekomt. Er is ook nog een speelweide waar de kinderen kunnen voetballen, ... De receptie is zeer vriendelijk. Je bent op 10' wandelafstand van centrum (is wel omhoog) en op 10' wandelafstand van het meer en de haven. Aan het meer is het 's avonds wel gezellig om te wandelen. In het centrum vind je verschillende goede restaurants (lekker, snelle bediening en niet duur)

Vanuit je terras heb je zich op het gardameer en dat vond ik zeer aangenaam. Je hebt ook een ruim terras.

Prijs/kwaliteit is zeer goed. Meestal betalen we meer voor dezelfde kwaliteit.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 9Catharina31-07-2011

in één woord: fantastisch

In één woord: fantastisch. De appartementen zijn ruim en netjes ingericht, goede bedden. Park is heel mooi aangelegd met bloemen en planten, 2 zwembaden met ligstoelen en parasols. Receptie heel vriendelijk en behulpzaam. Ligging is kort bij het meer, het haventje en bij Moniga del Garda, een leuk klein plaatsje. Mooi uitzicht vanaf het appartement over het meer. Kortom alleen maar pluspunten!

Gereisd met partner in juli 2011

• 8Priscilla26-07-2011

heerlijke vakantieplek

Het complex is relatief nieuw en super netjes aangelegd. De appartementen zelf zijn erg schoon, maar sober en kaal ingericht. Daarnaast vonden wij de matrassen zo hard als een plank, maar volgens de eigenaar waren dit speciale therapeutische matrassen. Er zijn 2 grote zwembaden. Erg fijn, want hierdoor is het nooit te vol. De parkeergarage onder het park was ook top. In ca. 3 minuten wandelde je de haven van Moniga in. Het park ligt rustig en er waren nette mensen op het park. Nadeel: je krijgt maar beperkte handdoeken en moet 20 euro voor extra handdoeken betalen. Maar, alles bij elkaar, zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

• 7Familie Swaab06-12-2010

rustig appartementencomplex

De tuin is netjes. Het zwembad is ruim genoeg voor het aantal gasten. Fijn dat het zo rustig en kleinschalig is. Prettig met kleine kinderen vanwege de rust en omdat we tijdens de middagslaapjes van ons dochtertje op ons hele ruime terras, op de ligbedden in de schaduw of de zon konden liggen en omdat er wasmachines zijn. Ligging aan een drukke weg, niet zo mooi, maar geen last van geluidsoverlast van 't verkeer. BBQ's lijken ideaal met uitzicht op 't Gardameer, maar tja, in praktijk sta je gewoon aan de weg te bbqen. Boulevard Moniga del Garda is echt niks. Wat wel super is, is dat je daar op de boot kunt stappen en alle plaatsen rond 't meer kunt bezoeken. Leuke kleine restaurantjes in 't dorpje, op loopafstand, ook een te gek agriturismo op loopafstand, super om te gaan eten, leuk voor kids, wel veel heuvel op, heuvel af. Bakkertje en supermarktje op loopafstand. Puntje v kritiek: manager nam klacht over zoemende airco allesbehalve serieus.

Gereisd met jonge kinderen in september 2009

• 8Thomas04-08-2009

Goed en verzorgd

Prima appartementencomplex, nieuw, schoon en verzorgd. Dicht in de buurt van een kleine haven, maar dit stukje Gardameer is wel beduidend minder mooi dan plekjes die wat verder weg liggen. Dient als goede uitvalsbasis als je een auto hebt, zonder auto zou ik niet zo snel voor deze locatie kiezen. Leuk zwembad, genoeg parasols en ligbedden.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 10Roelof Elsinga14-06-2009

Het beste resort in Moniga

Een kleinschalig, nieuw resort, bestaande uit 27 4-6-10 persoons appartementen. Bijzonder comfortabel, schitterend gelegen, comfortabel ingericht met magnetron, grote koelkast + vriesvak, magnetron, dvd-speler en satelliet tv. geen ned. zenders, internet plek bij de receptie, een zwembad, met voldoende ligbedden en parasols en met een badmeester tussen mei en sept. 's Nachts erg rustig, overdag levendig met de haven op 100 m. afstand. Overal airco in het app. In één woord: SUPER! En dan Thomas en Jenny, een geweldig behulpzaam jong beheerdersechtpaar. Niets is ze teveel en ze hebben de zaak uitstekend voor elkaar. We hebben ze aangeraden een paar speelattributen voor de kleintjes neer te zetten, dan zou het voor hen ook helemaal geweldig zijn. Eigenlijk moeten we het niet aanraden, want anders zit het in het vervolg zo vol, dat we moeite moeten doen om er te boeken.... Maw. This is the place to be!!!

Gereisd met partner in juni 2009

1 tip over Appartement Residence Rosa dei Venti

• Dirk, 14-08-2014

ik zou gaan voor de eerste verdiep. Daar heb je een mooier uitzicht.

0 vragen over Appartement Residence Rosa dei Venti

Appartement Residence Rosa dei Venti info