Vakantiepark Residence Karina

Meer vakantieparkinfo

26 reviews over Vakantiepark Residence Karina

• 10Badger08-08-2019

Fantastisch mooi kleinschalig appartementencomplex

In één woord: geweldig! Kleinschalig resort met mooie zeer ruime en schone appartementen met tuintje/terras of ruim balkon met zelfs meer-zicht; mooi schoon zwembad van ondiep voor de kleintjes tot 1,4 m; genoeg ligbedden, geen handdoekje leggen nodig; elke morgen broodjesservice; bar en snack-mogelijkheid; geen eigen restaurant, wel een aantal goede restaurants op loopafstand 15 min; Parkeergelegenheid op (s’nachts) afsluitbaar terrein Geen animatie; wel voor de kids: boogschieten, tafeltennis en tafelvoetbal en speeltuintje voor de kleinsten; Aparte ligweide voor honden; Goede service door Gloria en haar hele familie; vraag het en zij regelen het! Top hoor! Minpunten? Geen, behalve soms de overdreven harde muziek van het nabijgelegen Residence Primera; Wanneer je rechtreeks boekt zijn handdoeken en lakens en verschoning inclusief. Gewoon boeken en genieten !

• 9Henriët Verbaan04-08-2019

Fantastisch!

Fantastische locatie! Prachtig complex, heel schoon, alles keurig in en om de appartementen. Mensen die er werken erg vriendelijk! Heerlijk zwembad, heel hond vriendelijk. Goede service, lekker brood 's morgens. Onze kids vonden het ook heel fijn hier. Het is écht een aanrader!

• 7Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

• 2018
    10Fam. Paalman11-05-2018

Fantastisch, een mooie 9,5 als cijfer.

Zeer vriendelijke, behulpzame mensen. Een uitstekend georganiseerde en goed geoutilleerde bestemming. Dicht bij het meer, maar toch niet het gevoel hebbend van grote drukte. Veilig voor kinderen. Genoeg te doen voor iedereen. Een heel mooi, groot, maar niet te diep zwembad. Uitstekend onderhouden park, ruime parkeerplaats en aandacht voor iedereen. Veeltalig management, zelfs Nederlands. Prachtige en gezellige steden in de omgeving. Gezellige havens, waar het goed vertoeven is. Het enige nadeel is een wat mindere wifi. Glasfiber is er nog niet, maar de capaciteit (in heel Italië) is ronduit niet te vergelijken met Nederland. Je kunt hier overal pinnen. In Duitsland is dat bijvoorbeeld slecht. Ik zou zeker teruggaan, want 1 week is wel wat kort.

• 10Activiteiten

• 2017
    9Esveldt29-07-2017

Heerlijke vakantie!!

Voor de 2e keer hebben we Residence Karina bezocht. En weer is het ons erg goed bevallen!

De eigenaresse Gloria en haar zoon doen erg hun best om het iedereen naar de zin te maken. De huisjes zijn zeer compleet en schoon en bieden uitzicht op het Gardameer. Er is een ruim terras met tuinmeubilair.

Het is een rustig en kleinschalig complex en de sfeer is erg gemoedelijk en ongedwongen. Het zwembad is heerlijk en overzichtelijk, wat fijn is met kleine kinderen. Ook zijn er voldoende ligbedden en worden er geen ligbedden gereserveerd.

Op het terrein is een bar en een klein winkeltje. Het is mogelijk om verse broodjes te bestellen. De omgeving is mooi en veelzijdig met het Gardameer op loopafstand. Wij gaan zeker weer terug!

Met jonge kinderen

• Oude reviews

10Rian06-09-2016

Relaxt en zeker voor herhaling vatbaar

Al sinds 10 jaar gaan we naar het Gardameer op vakantie, met de caravan/camper, tot sta-caravan gehuurd, huisje en/of appartement. Nog nooit heb ik zo'n relaxte sfeer ervaren. Het huisje (op de begane grond) bood ons uitzicht over het Gardameer. Het was van alle gemakken voorzien. Normaal gesproken mis je vaak een broodmes, kurkentrekken en blikkenopner bij zo'n huisje...maar nee hoor....hier was echt overal aan gedacht. Park was klein en overzichtelijk waardoor je een gemoedelijke sfeer krijgt. Dit uitte zich ook bij de beheerders (moeder en zonen) die heel flexibel waren en nergens moeilijk over deden (dat was wel even wat anders dan bijv bij Piani di Clodia waar ieder bezoekje gemeld diende te worden). Onze kinderen zijn 16 en 18 jaar, dus hebben geen glijbanen of animatie meer nodig, als ze maar kunnen zwemmen (en dat kan daar heel fijn....zwembad wordt ook dagelijks schoongemaakt), kunnen uitslapen (wat gelukkig ook makkelijk was met verduistering) en goede wifi om in contact te blijven met hun vrienden (idem dito geen probleem en ook nog gratis ook).

• 9Agnes05-07-2016

perfect appartement, maar gehorig

De accomodatie is perfect, compleet ingericht, ligging mooi, zwembad met ligbedden en matrasjes, alleen het sluiten van de badkamer deur (schuifdeur) is erg gehorig van je buren. Een gezin met veel kinderen hoor je praten in je appartement.Wifi is beter afgestemd in appartementen. Service is 100 % goed. Supermarkt voor vers brood enz. op 500 mt. Jammer dat het meer alleen te bereiken is door 6 lange trappen af en op. Verzorging vanuit de bar okë.

• 9Onderkomen
    • 9Eetgelegenheden

• 7Esther07-05-2016

Gastvrij, hondvriendelijk, verzorgd, klein park.

Ruim en schoon appartement, zeer vriendelijke en behulpzame eigenaresse. Rustig ( in mei ), schoon, verzorgd park. Appartementen redelijk gehorig, wifi aanwezig maar in appartement wat moeizaam, weinig zon op t balkon, mooi uitzicht, gasten van uiteenlopende culturen, goede uitvalsbasis, dorp zelf niet bijzonder.

• 7Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden

• 8Ludo08-09-2015

Heerlijke plek

Fijne vakantie gehad, perfect park voor als je je hond wilt meenemen. Waren met 2 koppels en 2 hondjes geweest. Aparte plek bij het zwembad voor de honden.

Huisje was goed, voorzien van airco (welke je plaatselijk dient te betalen). Mooi balkon, schone keuken en badkamer. Minpuntje waren de bedden, wat een drama om hier op te slapen.

Zeer schoon en ruim zwembad.

Omgeving is mooi, kort bij strand en stadje. Winkels in de buurt, en dichtbij diverse mooie plekken om dingen te bezichtigen of te winkelen.

• 8Onderkomen
    • 6Activiteiten

Met vrienden

• 10trees_gheysen07-08-2015

Zeer leuk en goed uitgerust domein! Een aanrader!

Residentie Karina is een klein maar heel leuk domein aan het Gardameer! De appartementen zijn zeer mooi en proper en van alle comfort voorzien. Wij hadden een zeer mooi zicht op het meer vanop ons terras! Er is aparte airco in elke ruimte, wat bij de temperaturen die wij hadden ( tussen 35 en 40°) zeer praktisch is! De appartementen zijn zeer gerieflijk, een goed uitgeruste keuken, goede badkamer, mooie slaapkamers, een ruim terras met of zonder tuintje, met voldoende tuinmeubilair (tuinstoelen, ligstoelen,...), wasrek, poetsgerief,...Het is even stappen tot aan het haventje, ofwel neem je de auto, maar het park is rustig gelegen, geen nachtlawaai. De uitbaatster en haar zoon doen dit prima, zeer vriendelijk en gedienstig, spreken goed Engels. Veel recreatiemogelijkheden voor jong en oud! Er is een winkeltje en een bar. Mooi zwembad met veel ligstoelen en parasols. Kortom een aanrader voor wie een leuke vakantie aan het Gardameer wil doorbrengen, wij gaan er zeker nog eens terug!

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

• 9Mariella02-08-2015

Heerlijk park, centraal gelegen voor uitstapjes

kleinschalig park, met mooie, goed ingerichte en schone appartementen. Schoon zwembad met voldoende ligbedden. De beheerster, gloria spreekt goed haar talen, zelfs wat nederlands. Je kunt haar een groot plezier doen door remia mayonaisse of poffertjesmix mee te nemen. Moniga del garda ligt centraal voor uitstapjes naar salo, markt in desenzano, winkelcentrum il leone, met hele grote supermarkt erbij. Sirmione en buiten het hoog seizoen rij je ook zo naar riva del garde of de andere kant van het meer.

• 6Activiteiten

6 tips over Vakantiepark Residence Karina

• Badger, 07-08-2019
    • Sirmione met de veerboot vanuit het haventje van Moniga; kaartjes bij de kiosk aan de pier
    • shoppingcenter il leone

• Badger, 07-08-2019
    • Tip voor Verona Gratis parkeren op 10 min. loopafstand centrum; parkeerplaats aan Viale Colonnello Gailliano, tegenover Porta Palio.
    • Salo; kortbij en leuke winkels; wel dicht vanaf 12:30 uur; parkeren bij Italmark; vóór het stadje dan vermijd je drukke doorgangsweg; en niet vergeten ijs te eten op piazza duome; de lekkerste en ook nog goedkoopste
    • terrazza del brivido; bij hotel paradiso; kijk 400 meter de diepte in en geniet van het magnifieke uitzicht; de weg naar boven is ook niet mis

• Peter78, 03-08-2013

Restaurant Dogana! Klant- en kindvriendelijk met nette prijzen.

3 vragen over Vakantiepark Residence Karina

• Andrea Onderdijk, 25-08-2017

Beddengoed

Hallo, we nemen zelf ons beddengoed mee maar zijn het 2 1 persoonsbedden (dus ook 1 persoonsdekbed) of een 2 persoonsdekbed/hoeslaken?

• Mischa, 16-02-2014

Dorp loopafstand en warm zwembad?

Hallo!

Wij willen komende september graag met onze kinderen van dan 1 en 3 jaar naar Residence Karina komen. Ik ben alleen benieuwd of het dorpje op loopafstand zit en of het zwembad wel warm genoeg is voor de kleintjes? Zijn de karaoke avonden en de overlast in het weekend ook nog in september? Alvast bedankt!

Mischa

• Tonny gilbert, 10-05-2013

Rostoelgeschikt

Weet iemand een rolstoelgeschikte accommodatie aan het Gardameer? Mag hotel of appartement zijn.

Tonny gilbert, 19-05-2013

Bedankt, we gaan uitzoeken waar we kunnen boeken.

brenda_10, 18-05-2013

dus ook italië-fan.Garda Vilage (sirmione)alles goed bereikbaar(asfalt-wegen)binnen de residence.zo ook langs het meer,goed te doen!zwembad met spec.toegangshek.zo waren hier zwitsers,allen in rolstoel,deze hadden een beneden etage geboekt bij supermarkt-restaurant.dus neem aan rolstoel-vriendelijk! weinig opstakels,van hoog of laag. de residence uit,lopend naar rotonde en links aanhouden,alles top.in sirmione iets glooiend,maar niet benoemenswaardig! persoonlijk...een mooie plaats om hier de vakantie door te mogen brengen! Succes.

brenda_10, 19-05-2013

wij boeken altijd via Vrij-uit.(bedden opgemaakt en extra handdoeken.) cq badlakens! maar wij boeken dan een mobilhome.neem aan,dat dit ook het geval is bij bungalow e/o app.vraag wel zonzijde en bij app.beneden.maar dit is normaal,Toch!! rechtstreeks r.italy of met overnachting(en)?

Vakantiepark info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • BBQToegestaan

• ZwembadBuitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad

• Afstand tot strand1 km
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats