Aparthotel Ramada Lake Garda

Aparthotel
Aparthotel Ramada Lake Garda
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Ramada Lake Garda voor je op een rij gezet:

15 reviews over Aparthotel Ramada Lake Garda in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Onvoldoende: 1 - 5

Jammer van de nieuwe richting die ze volgen

Helmut Vaneeckhout
13-7-2016

Vorig jaar zijn we een week naar dit resort geweest. Hotel-service op de kamer (dagelijks kuisen,verse handdoeken, ...) super-lekker eten met bediening aan tafel.

Dit jaar bestaat de hotel-service niet meer en is het eten in buffetvorm. Kwaliteit is enorm achteruit gegaan. Jammer.

Kamers zijn ruim en hebben een airco.

Ondergrondse parking is leuk.

Dit nooit meer!

Kloontje
11-10-2014

Na het lezen van zoover waren wij positief, nou dat zegt dus niks!

Het begon al bij de receptie mevr. was erg chagrijnig. Onze boeking was niet aangekomen volgens haar. En we stonden een uur aan de balie terwijl zij aan het zuchten en steunen was naar haar collega aan de telefoon.Na een uur kregen we te horen dat er een kamer voor ons was. In eerste instantie waren we blij een grotere kamer dan we hadden geboekt. Maar na het openen van de kasten waar dus niks in stond, kwam de meneer van de techinschedienst ons snel een paar borden en wat bestek brengen. Lang niet genoeg en er was zomaar wat gepakt. Er was geen waterkoker daar hadden ze nog nooit van gehoord. De tv deed het niet daar moeten we 1,5 dag op wachten. Het afzuigsysteem was kapot, de deur van de badkamer kon niet dicht en er stond een ventilatiesysteem op ons terras naast de slaapkamer die onwijs veel herrie maakte. Zo kan ik nog wel ff door gaan. De bovenburen bleven schuiven met de stoelen wat een herrie! Dit nooit meer!

Perfect verblijf

H.F.Dorsman
31-7-2014

Ik beveel deze vakantiebestemming aan, omdat het een resort is om een unieke vakantie door te brengen. Zeer goed hotel, vriendelijk behulpzaampersoneel, uitstekend eten, kortom perfect. Zeer geschikt om uitstapjes rond het Gardameer te maken

Ook de tweede keer geweldig!

J
28-7-2013

Vorig jaar een week hier geweest en goed bevallen dus nog eens terug gekomen. Een prima keus. We kregen een grote suite met 2 slaapkamers met ieder een 2-pers. bed. Twee badkamers, hal, 3 airco's, keukenhoekje. De bedden worden nu iedere 4 dagen verschoond, zo ook de handdoeken. Heb je tussendoor iets nodig dan vraag je dit gewoon aan het personeel. Die zijn allemaal zeer vriendelijk. Bij het zwembad zijn handdoeken. Helaas werden veel ligbedjes gereserveerd. We hebben een keer ontbeten en dat was ook goed. Het restaurant is qua kaart niet zo geschikt voor mensen die niet van vis houden. Overigens is dit hotel inmiddels niet meer van Ramada maar van Italica.

Leuk hotel met mooi zwembad.

heer De mos
30-8-2012

Kamers prima in orde,genoeg bedjes bij pool,leuk barretje overdag.

Zeer goed bevallen.

Jacobs
21-7-2012

We hadden een 3 kamer appartement. Dit was prima in orde. Mooie complete badkamer, en goed schoon. Helaas geen aparte wc. Het stapelbed is aan de korte kant, ik denk 1.80 m. Het apartement zou voor max. 6 pers. moeten zijn maar dat raad ik af. 4 pers is echt de max.

Toen er iets niet klopte (elektronisch slot van de voordeur bleef open springen) was de technische dienst er eerder dan mijn man terug van de receptie. Alle personeel zeer vriendelijk. Vooral de badmeesters waren hulpvaardig. Er waren voldoende bedjes bij het zwembad.

Je kunt per dag kiezen of je gebruik wilt maken van het ontbijt. Kaart in het restaurant vrij eenzijdig; bijna alleen vis. Kan lastig zijn met kinderen.

Gasten van gemengde nationaliteiten, ook veel Italianen.Met en zonder kinderen. Er hing een prettige sfeer. Geen gedoe met kinderdisco's maar evengoed ruimte om met een bal te spelen.

Fijn zwembad.

Zeer goed meegevallen

vdb
26-4-2011

In de paasvakantie 5 dagen in Ramada lake garda geweest. Mooi complex, zeer verzorgd, goede parking en garage. Het enige nadeel is, dat je ver van het gardameer zelf zit en er in Moniga niets te zien is. Hotel op zich is zeer goed, maar je hebt een auto nodig om uitstappen te kunnen maken.

Prima accomodatie

H. Sutterland
12-9-2010

Nette, schone kamers. Vrij parkeren. Mobiel internet (wifi) bij receptie hotel gratis. Accomodatie ligt net buiten dorp, wandelen naar dorp of Gardameer met kleine kinderen geen optie. Zwembad (met handdoeken van hotel) is goed genoeg voor gezinnen met kleine kinderen. Voor tieners te klein en geen funelementen. Voor kinderen verder weinig te beleven.

Moniga del Garda is een goede uitvalsbasis voor uitstapjes naar bv. Venetie, Bergamo, Milaan of dichterbij naar Salo, Riva en Sirmione. Westkant van het Gardameer is relatief rustig. Zuidoosthoek Gardameer (Pesciera, Laszise) is verschrikkelijk druk, je staat er continue in de file tussen de Nederlanders! Drukte bij Moniga del Garda valt mee, zeker als je noordwaarts richting Salo gaat.

mooie schone appartementen

Esmee
30-8-2010

Moniga del Garda is een klein plaatsje waar niet veel te beleven valt.

de appartementen zijn netjes en schoon. De keuken is helemaal niet compleet, kunt er echt niet koken, enkele pannen in de keuken, geen kurkentrekker enz.Voor de kinderen is het niet echt een park, geen animatie of kinderspeeltuintje.

Voordeel is wel dat je in dit appartement iedere dag kunt aankomen of vertrekken.

Mooi afgewerkt resort, aanrader!

Julien
7-9-2009

Dit aparthotel is zeer netjes. Schoon, goed onderhouden en perfect afgewerkt. Onze kamer was brandschoon. Mooi balkon met heerlijke stoelen. Het complex ligt net buiten Moniga Del Garda, waar niet veel spannends te beleven valt. Dit tot in tegenstelling met Desenzano, het stadje wat ernaast ligt. Moniga heeft zelf geen zandstrand, maar een kiezelstrand. Het zwambad was fris en met een badmeester. De douche was heerlijk, alleen kennen ze daar nog geen goed warm water, het was lauw tot koud. Internet was niet gratis. Goed engels sprekend personeel. Genoeg plek voor je auto op eigen terrein.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Ramada Lake Garda in Moniga del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Ramada Lake Garda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Ramada Lake Garda scoort een 7.84 uit 10 op basis van 16 reviews.