Appartement Primera

Meer appartement info

50 reviews over Appartement Primera

• 2Familie met jong kind10-01-2016

Wees gewaarschuwd

In 2014 hebben wij een gerenoveerd appartement geboekt op Park Prima. In augustus 2015 kregen wij ter plaatse te horen dat we een upgrade zouden krijgen naar een ruimer appartement op Park Barbara. Toen wij aangaven dat we daar geen gebruik van wilden maken, kwam de aap uit de mouw. Het park was overboekt! Wij hebben het andere park bezichtigd, maar dat was van een minder niveau. Vier sterren versus drie sterren. Geen gerenoveerd appartement, maar een vies, gedateerd appartement op een park waar het onkruid tussen de tegels stond. Wij waren die dag niet de enigen die een " upgrade" kregen. Wij hebben vijf gezinnen gesproken die eveneens naar het andere park zijn verwezen (dus ruim 10% overboekt?!) Wij hebben het vermoeden dat Park Prima als trekker fungeert voor Park Barbara. Wij hebben de accomodatie op Park Baraba niet geaccepteerd, maar vervolgens hoef je niets van de reisorganisatie te verwachten. Zij laten je aan jouw lot over, terwijl ze gehouden zijn verder te helpen. Geen goed woord voor het park en de reisorganisatie over! Deze gang van zaken is niets andere dan de consument misleiden. Helaas mag de naam van de reisorganisatie niet worden vermeld, maar het is eenvoudig te herleiden welke (overkoepelende) organisatie de accomodatie op dit park aanbiedt.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 8Knaepkens R06-08-2014

Boek geen souterrain !

Hadden een souterrain, deze was echte ramp ! Kleerkast stuk, geen enkele gordijn hing zoals het eigenlijk hoorde dit nog daar aan toe....toen we binnen kwamen roken we een stank echt ondragelijk. Na klagen bij de receptie, was hun eerste reactie " gebruik een pss pss spray en alles is weg ". We hebben één nacht moeten slapen in die stank. De dag nadien kregen we een mooi appartement dat zoals het hoorde in orde was. Wij raden aan mensen met kinderen onder de 6 jaar dit park af. Wij vinden het onveilig ! Als je een souterrain hebt zeer gevaarlijk voor kinderen want je zit in een kelder dus veel trappen ook op het terras geen trapafsluiting kinderen kunnen er in vallen ! Mensen die moeilijk te been zijn is het zeker af te raden ! Veel te ver van dorpje als je met kinderen naar het dorpje wilt stappen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 8m05-08-2014

mooi ruim appartement

een weekje verbleven in een ruim appartement, broodjes s' morgens te koop in het winkeltje, ruime keuze, supermarkt ( itali market) op 2km . verona en venitie bezocht, proper zwembad , leuke animatie s'avonds voor onze dochter( 11j) bar bij barbera, leuke afwisseling, koude drankjes aan een normale prijs te verkrijgen, leuke dorpjes in de buurt( salo- manerba) restaurant in het dorp de moeite om te doen ook ter plaatse is het restaurant best ok, vriendelijk onthaal aan de receptie, alleen jammer dat de wifi slechte verbinding had, alleen aan het zwembad of aan de receptie en tegen betaling, voor een ontspannende vakantie zeker de moeite om eens te boeken

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 8kuuske07-07-2014

Leuke plek om een week te vertoeven

De accommodatie ziet er netjes en verzorgd uit. Appartementen waren netjes en groot genoeg en tevens van alle gemakken voorzien. Wij hadden een mooi appartement met uitzicht op het gardameer. In de omgeving is niet veel te beleven, in moniga zelf zijn wel een aantal restaurants maar dan houdt het ook op. Het is handig om in het bezit van een auto te zijn dan zijn er zat leuke uitstapjes te maken. Al met al hebben wij ons prima vermaakt.

Gereisd met partner in juni 2014

• 5Gaby02-11-2013

Opletten als het 1 vd laatste is

Je hebt grote kans om doorgeboekt te worden (zoals wij) naar de appartementen van Barbara, die bij elkaar horen. Dit complex is veel ouder en niet onderhouden met schimmel op de buiten muren. Heel ongezellig. De receptie vindt het door boeken normaal en noemen het zelfs een upgrade, omdat ze op een 1 of andere manier er meer voor vragen. Mogelijk omdat er geen souterrain is. In onze optiek krijgen ze door het door boeken dit verwaarloosde complex vol. Al haal je dit niet uit de recensies. Primera ziet er goed uit en zou wel een 7 waard zijn. Het souterrain houdt in dat je in een kuil onder de grond zit met een klein terras. Er zitten veel duitsers en de animatie voor kinderen is dan ook in het duits, wat het contact bemoeilijkt. De ligging is ongunstig om uitstapjes te maken: erg druk. Stuk lopen van klein centrum en Garda meer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 6mevrouw Pril01-11-2013

tegenvaller

ten eerste was het lastig te vinden als je vanaf het noorden komt, en toen werden we in een kelderappartement gedumpt, overdag moest je de lampen al aandoen en het terrasplekje was ingesloten en met meerdere trapjes super ongezellig

Gereisd met partner in september 2013

• 8Mirjam17-09-2013

Eenvoudig maar goed!

Van de zomer bij dit appartementencomplex geweest. We hadden een groot appartement. Een deel daarvan was net gerenoveerd. Het appartement zag er verzorgd uit. Hier en daar niet helemaal perfect schoon, maar dat is dan maar zo. De keuken is klein, maar zoveel hebben we die niet gebruikt. Prima daar waar we 'm voor nodig hadden. Grote koelkast met vriesvak. Zitgedeelte met bank en televisie. Hier stond ook een eettafel met 4 stoelen. Wij vonden het hele appartement ruim ingericht. Ook het terras, met tafel, stoelen, wasrek, ligstoelen en nog andere luie stoelen, was prima! Ons uitzicht was niet speciaal, maar ook dit vonden wij niet erg aangezien we er alleen met het eten en 's avond zaten. Alle ramen en klapdeuren konden open (behalve voordeur dan). Er zaten grote luiken voor. Zo hadden we 's nachts wel frisse lucht maar geen beestjes binnen! Verder is het park klein, maar netjes. zwembad is prima om even af te koelen. Wij hadden zelf luchtbedden meegenomen om op te liggen.

Gereisd met partner in juli 2013

• 9Henk18-08-2013

Heerlijk ruim appartementencomplex

Mooi park met prima voorzieningen. 's Morgens kun je verse broodjes halen bij de supermarkt vooraan op het complex (wordt gerund door een Nederlandse meneer ciao en een mevrouw). Zwembad is uitstekend (zonder badmuts toegankelijk), restaurant Primera is ook goed (wel bediening op z'n Italiaans, dus soms iets langer wachten op je bestelling). Auto kan in de garage onder het appartement, dus heerlijk koel en geen last van de hagelbuien). Er is een voetpad gescheiden van de weg vanaf het complex naar het plaatsje Moniga (+/- 15 min. lopen). Openbaar strand aan het Gardameer is alleen te bereiken via een steile trap op ongeveer 400m m vanaf het complex. Zelfs in het hoogseizoen lekker veel ruimte bij het zwembad, en geen "handoekjes leggen cultuur".

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 8Hans10-07-2012

Leuke Mei-vakantie

We hadden geboekt een twee-kamer appartement in Barbara, maar kwamen in een drie-kamer appartement terecht in Primera. Helemaal goed. Fijn uitzicht, goed meubilair en lekker rustig. Alleen jammer dat er geen WiFi was/is. En, het is ook wel een flinke reis voor een weekje vakantie.

Gereisd met oudere kinderen in april 2012

• 10leon yvette charlotte11-03-2012

heel mooi en niet aan die drukke weg

wel iets ver van het meer maar dat valt ook wel mee. wel een heel mooi park en vriendelijke mensen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

Appartement Primera info

• VerzorgingHalfpension

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand1 km, > 20 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, TV, Wasmachine

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• WatersportZeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken