Camping Porto

10 reviews over Camping Porto

• 2019
    8Marjolein02-08-2019

Prettig verblijf

Samen met mijn vriend heb ik 11 nachten verbleven op deze camping. Het is een rustige camping welke goed onderhouden wordt. Het sanitair is simpel maar schoon en de douches hebben een goede en warme straal. Het strand is dichtbij en heerlijk om te liggen. Het personeel op de camping is vriendelijk en zeer behulpzaam. Wij hebben genoten van ons verblijf hier. Wij stonden met een eigen tent op de camping, tussen de vaste camping plekken (veelal Italianen). De camping plek was klein voor ons (tent + luifel +auto op plek). Goed om te weten dat de camping veelal bestaat uit vaste campingplekken en vaste tenten voor toeristen. Weinig 'tour' plekken. Als je meer dan 6A stroom nodig hebt, vraag hier dan specifiek naar, wij hadden max 6A en de stroom klapte er geregeld uit. We werden hiermee wel heel goed geholpen. De muziek van de club naast de camping was meerdere dagen tot 00.00 te horen, voor ons was dit niet storend.

Gereisd met partner in juli 2019

• Oude reviews

8Monique Terhaar10-09-2017

Geweldig wat een plek!!

Een kleine camping direct aan het water. Uitzicht is fantastisch en de mensen zeer vriendelijk. Door problemen met de computer de eerste twee dagen geen internet maar vanaf de derde dag wel weer. Deze kregen we gratis voor het ongemak. Wij zijn met z'n tweeen en verwachten niet al te veel van een camping dus voor ons was het prima. Sanitair is wat verouderd en kan wel een opknapbeurt gebruiken. Langs het pad van de camping genoeg restaurantjes waar je kan eten, maar vooral bij al porto Moniga is het fantastisch. De bediening geweldig en het eten......subliem! Voor een volgende keer zeker hier weer naar terug!

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2017

• 8Heidi&Glenn17-08-2017

Perfecto!

Geweldige ligging, direct aan het Gardameer. Vriendelijke eigenaren. Sanitair was ons hele verblijf netjes. Er is een zwembad maar hebben we geen gebruik van gemaakt; 20 meter voor onze camper liepen we het Gardameer in ♡ Er is geen winkeltje maar het water op de camping is drinkwater en brood kun je elke dag vers bestellen. Het dorpje Moniga del Garda is een wandelingetje naar boven, gezellig dorpje met sfeervolle restaurantjes en winkeltjes. Echt Italiaans, heerlijk!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 10Willeke11-08-2017

Superleuk

We hebben ons prima vermaakt op deze leuke camping! Kinderen vonden de badmeester helemaal niet streng, het tegenovergestelde juist. Dat er veel Italianen zijn maakt de camping echt Italiaans. Leuke eettentjes zat aan de boulevard. Vóór een weekje gardameer is dit een prima stekje. De tent (coco sweet) is een leuke tent, meer glamping idee. We komen zeker een keer terug.

• 7Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 4Alexander09-08-2016

Nooit meer

De camping is absoluut geen kindvriendelijke camping. Kinderen en dan voornamelijk de niet Italiaanse kinderen worden overal op aangesproken. Belachelijke regels bij het zwembad waardoor het plezier er snel af is. Er zijn zoveel regels dat je echt niet meer weet wat er wel mag. De speelruimte voor kinderen is oud en veel dingen zijn echt op. De camping is voornamelijk gericht op de oude vaste Italiaanse klanten. Tegenwoordig wil men ook wat meepikken van de buitenlandse toerist, maar ze weten echt niet hoe. Zeker de oude baas is erg onvriendelijk. De camping is gesloten van 13 tot 15.30 uur net als het zwembad. De camping is erg stijl. Dit maakt het ook erg onhandig met kleine kinderen. Al bij al een camping waar we nooit meer naar toe gaan.

• 4Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 6lin28-07-2015

nooit meer

Sanitair was goed. Omgeving was super. Onvriendelijke eigenaar. Zeer steile terrassen camping, moeilijk bereikbaar voor auto met aanhanger of caravan. kleine plaatsen. Geen broodjes of pizza op de camping te koop.

• 2Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9I.Split28-09-2008

Heerlijke camping aan het water

Camping Porto is een heerlijke plek, met overwegend Italiaanse gasten, om te vertoeven en direct aan het boulevard en oever/strand van het Gardameer gelegen.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd in september 2008