Camping Piantelle

619 reviews over Camping Piantelle in het Nederlands

Genoten 2.0

Jody
27-4-2018

Fijn welkom door een ouder NL echtpaar. Frisse en schone stacaravan met airco. Gezellig straatje met meerdere stacaravans van touroperator.

Zwembad fris maar het was dan ook september.

Stijle weg naar het meer maar wel te doen met de kinderwagen.

In september erg rustig aan het meer, heel fijn. Leuke stadjes in de omgeving, wel met de auto of fiets. Lopend is te ver. Vlakbij de camping een winkelcentrum met de basiswinkels.

Top vakantie gehad. Gaan zeker nog een keer heen!

super ontspanning

Anneke Brusse
23-4-2018

super camping, heerlijk eten, niet te groot. geen lawaai. geen drukke zwembaden/

Prachtige plek aan het Gardameer

Claudia
8-4-2018

Wij waren altijd voorstanders om elk jaar een andere vakantiebestemming te boeken, maar wij komen nu al voor het 4e jaar terug! Waarom zou je zeggen! Ook al is de camping helemaal volgeboekt het blijft er heel rustig! Mooie grote plekken, sanitair netjes, personeel betrokken en ontzettend aardig! In vergelijking met de andere kant van het meer, echt het Gardameer gevoel en overal planten ende omgeving is groen! Restaurant heeft echt goed eten en is niet te duur en ga je van de camping af en je loop je langs het meer kom je uit bij super leuke trendy tentjes met uitzicht op het meer! Dus echt een aanrader, niet alleen voor ouders met kleine kinderen maar ook met pubers.

Prima camping

Kim
4-4-2018

Piantelle is een nette verzorgde camping. Stacaravan prima maar qua veldjes iets minder sfeer dan bij sommige andere campings. Zwembad klein maar prima voor kinderen tot 10 jaar. Stukje bij het meer leuk en gezellig. Restaurant zit op een wat onhandige plek, maar 1x gegeten. Je kunt heel mooi langs de boulevard lopen, wandelen en een ijsje halen onderweg of ergens eten. Conclusie: prima verzorgd, iets minder sfeer bij stacaravans, wij vonden het gewoon wat minder gezellig dan bij sommieg andere campings aan het Gardameer, mooi plekje bij het meer. Wifi heel slecht, in 2016 alleen vlakbij het zwembad.

Vriendelijke gezinscamping

Conny Visser
10-3-2018

Een vriendelijke Camping voor jongen oud.

Alles netjes en schoon. Animatie en een Zandvoetbalveld. Strand is met steentjes. Je kunt makkelijk naar het gezellige centrum van Moniga lopen.

Gelukkig konden we nog een plaatsje krijgen op het tentenveld, want het was goed bezet in september. En niet voor niets. Mooie camping met zwembad (te koud toen wij er waren), gelegen aan het meer (onderaan naar 10 min links wandelen om daar gezellig wat te drinken) en een leuke speeltuin. Wij zaten bij het oudste sanitairgebouw, dus af met de kleinste naar een ander moderner en warmer douchegebouw gelopen.

Gezellige camping aan de mooiste kant van het meer!

Heerlijk!

Jenneke
24-10-2017

Ideale camping met kind van 2 jaar. Leuke ontvangst door touroperator, net verblijf.

Geweldig

Bubba
8-9-2017

Heerlijke camping, vriendelijke Italianen, heerlijk restaurant, gezellig zwembad...

Heerlijke animatie voor jong en oud.

Fijn zwemmen in het Gardameer als je de kiezelstenen wegdenkt...

Bootjes te huur...

Grote plaatsen bij het water

Leuke omgeving

Iets minder is de slechte WiFi....maar dat komt ook omdat ze 1 punt hebben en daar veel jeugd gebruik van wil maken!!

Fijne camping

Fam. Huijink
2-9-2017

Voor tweede maal op Piantelle. Ditmaal verbleven we in stacaravan van andere touroperator. Vriendelijk ontvangen en geholpen wanneer nodig door Nikki en Henk. Caravan was prima. Veranda oud, maar deze wordt vervangen. Rustige en schone camping. Fijne sfeer. Zwembad netjes en genoeg bedden. Heerlijke pizza's en pasta's. Wij vinden restaurant niet gezellig liggen dus alleen gebruik gemaakt van de afhaal. Komen graag nog eens terug.

Geweldige vakantie gehad!

Monique
31-8-2017

Samen met man en twee tieners een weekje naar Piantelle geweest. We hadden een mobile home van de camping zelf. Alles netjes verzorgd en goed schoon. Ook rondom de camping alles goed bijgehouden. Personeel erg vriendelijk. Bij het zwembad waren altijd voldoende ligbedden ondanks dat het erg druk was. Ook leuke animatie. Kortom geweldige vakantie gehad!

We hebben een aantal aanbieders voor Piantelle voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Piantelle in Moniga del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Piantelle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Piantelle scoort een 8.57 uit 10 op basis van 706 reviews.