Vakantiepark Park Residence Il Gabbiano

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer vakantieparkinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Park Residence Il Gabbiano voor je op een rij gezet:

130 reviews over Vakantiepark Park Residence Il Gabbiano

• 9A Schouten03-10-2019

We zijn net terug van een heerlijke week op dit park. Zeer goede service zowel aan de receptie en in het restaurant. Medewerkers weten wat hospitality is. Huisjes waren goed verzorgd en zo opgezet dat je veel privacy hebt. Voor kinderen tm 12 jaar is dit park uitstekend. Dagelijks goede animatie. Op het park zit een goed restaurant waar je kan eten of kan laten bezorgen in je onderkomen. Het enige wat verbeterd kan worden is de wifi ontvangst. Maar ja als dat alles is. Al met al een echte aanrader!!!

• 10Activiteiten

• 2018
    9Kelly Digneffe19-08-2018

Heerlijke vakantie achter de rug!

Wij zijn net terug van een heerlijke vakantie met twee jonge kindjes (2 en 4). De accommodatie (twee slaapkamers) was voldoende groot, leuk terras met uitzicht op het meer, heerlijke bedden, handdoeken en bedlinnen en kinderstoel aanwezig bij aankomst. De zwembaden zijn leuk en rustig. Het park is klein dus er zijn ligbedden genoeg. Er heerst een gezellige sfeer, wellicht door de vele Nederlanders) en het is er veilig. Het animatieteam was top net als de bediening. Ze stonden er telkens weer met volle goesting. Het eten in het restaurant en ook het ontbijt was heerlijk en zeer redelijk geprijsd. De Italiaanse themaavond vonden we zelf net iets te druk. Moniga is goed gelegen om andere uitstapjes te plannen. Ons zien ze er zeker terug!

• 2017
    8Simone29-07-2017

Heerlijk rustig park

We hebben een heerlijke vakantie gehad met 3 kinderen van 4, 6 en 8 jaar. Het eten in het restaurant is erg goed. Het is een afgesloten park waardoor je je veilig voelt en de kinderen over het park kunnen spelen.

• 8Eetgelegenheden

• 9Johan en marina29-06-2017

luxe verblijf en toch aantrekkelijke prijzen

Nederlandse bediening, prachtig uitzicht vanaf balkon, heerlijk eten voor weinig.mooie zwembaden. op 1km van gardameer is een kiezelstrand. ligbedden te huur.Centrale ligging voor uitstapjes naar Verona,Sirmione,Isola del garda Desenzano enz. geen minpunt te noemen.

Met oudere kinderen

• 8Paul29-03-2017

Zeer mooi.

Alles goed geregeld. Probeer ze nu alleen per mail en telefoon te bereiken, maar beide geen reacties, al meerdere malen geprobeerd.

• 7Eetgelegenheden

• Oude reviews

9Simone06-09-2016

Echte aanrader voor vakantie met kleine kinderen!

Een heerlijk park met mooie huizen, van alle gemakken voorzien! Het eten in het restaurant is heerlijk en goed betaalbaar. Onze kinderen van 1 en 3 vonden de animatie echt geweldig en konden lekker spelen zodat wij ook even relaxt een drankje konden doen op het terras. De omgeving is erg afwisselend: genoeg leuke dorpjes in de buurt en Verona en Venetie op acceptabele afstand.

• 9Jaap10-08-2016

Erg goed

Mooi resort, mooie huisjes. Goed restaurant, zeer kindvriendelijk. Internet is matig

• 10Milan27-07-2016

Zeer goed onderhouden park

Kamers zijn erg mooi en ruim. Eten is verrukkelijk en het personeel is erg aardig. Ook zeker een aanrader als je een vegetariër bent want ze maken een gerecht precies op samenstellingen van jouw smaak en keuze. Leuke activiteiten voor kinderen en voor de ouders zijn er ook activiteiten gepland. WiFi doet het snel en de bedden liggen lekker zelfs voor mensen met rugklachten (zoals ik)

• 10Activiteiten

Met oudere kinderen

• 9Olivier03-10-2015

Heerlijke vakantie

Il Gabbiano is met recht een fantastisch kindvriendelijk park! In het naseizoen waren alle huisjes volgeboekt, waardoor wij kosteloos een upgrade kregen naar een groter appartement. Babybedje en kinderstoel stonden klaar bij aankomst. De bediening en het animatieteam waren erg leuk en lief en dachten heel goed met ons mee.

Het buitenzwembad was erg koud, te koud voor hele kleine kinderen. Gelukkig ging het binnen zwembad ook open! Na de melding dat het er een beetje erg warm was, was de dag erna de temperatuur zeer aangenaam. Ook werden andere problemen (boiler deed het niet meer) binnen 10 minuten opgelost en kwam men een terugkoppeling geven.

Bij vragen over dagtrips (zoals naar Venetië) heeft men vanalles voor ons uitgezocht en uitgeprint.

Wij zijn uitermate tevreden en zullen in de toekomst zeker met kinderen terugkeren! Bedankt voor het fijne verblijf.

• 8Eetgelegenheden

• 9Jeroen28-05-2015

Heerlijk kleinschalig vakantiepark

Na jarenlang de zomervakantie op diverse grote parken vakantie te hebben gevierd nu een keer dit park geprobeerd en wat een verademing! De huisjes zijn helemaal compleet met een vaatwasser, wasmachine, bbq, buitenkeuken, heerlijke bedden en een goede bank. Het eten in het restaurant is fantastisch, is niet duur en je hoeft geen portemonee mee te nemen, want alles gaat op rekening. De meiden van de kinderanimatie wisten na drie dagen al de namen van alle kinderen op het park wat een heerlijk veilig gevoel geeft. Het Gardameer is prachtig en voor kinderen van alle leeftijden is er meer dan genoeg te doen. Enige nadeel eigenlijk is dat het water van het zwembad (net als in alle andere Italiaanse buitenbaden) zo koud is, maar gelukkig is in het voorseizoen het verwarmde binnenbad ook nog open! Meestal ziet een vakantiepark er op de foto's van hun website er beter uit dan in het echt, maar bij dit park is dat andersom! Wij gaan hier zeker nog een keer terug komen!

6 tips over Vakantiepark Park Residence Il Gabbiano

• Bert-Mathilde, 01-07-2012

Tip: met kids kun je het beste kiezen voor een appartement op de begane grond (even aanvragen bij de reservering) of een viletta. Het park is vooral geschikt voor kleine kinderen (voor tieners is er te weinig te doen). De Italiaanse avond op het park is erg gezellig. Zeker een aanrader! Tip voor de omgeving: Salo, Sirmione en Desenzano.

• Bianca, 30-09-2012

De markt op dinsdag in Desanzano

• brenda_10, 04-05-2012

Moniga d.g. leuk stadje met een leuke markt(wel voor ons a.d. kleine kant) van hieruit kan men leuke trips maken.waaronder Salo.In Moniga bij rotonde een goede pizzeria, maar il gabbiano is ook aan te bevelen.ook hier grote supermarkten,volg de borden manerba, 2baans-weg bij rotonde linkerkant grote supermarkt maar iets doorrijden ad linkerkant lidll.

5 vragen over Vakantiepark Park Residence Il Gabbiano

• yvonnevanstiphout, 20-02-2015

Tuin

Wij willen graag met 2 kids van 1 en 3 jaar in een 3kamerappartement boeken. Kan iemand mij vertellen of hier een tuintje bij zit? En kunnen de kinderen dan zo naar het zwembad of zit daar nog iets tussen?

• Caroline, 25-07-2014

Casa del Bosco of Edera/dei Cipressi

Wij zijn een gezin met 3 kleine kindjes (5,3 en 1 jaar) en twijfelen welk appartement ons het beste past; Casa del Bosco is het meest afgelegen van zwembad en restaurant, maar is deze afstand echt groot? Kunnen de kindjes ook makkelijk spelen met andere kindjes als je in del Bosco zit bijv.? Het prijsverschil is nl behoorlijk tov Edera en Cipressi. Wie kan ons hier meer over vertellen? Alvast dank!

P. Verbruggen, 17-08-2014

De afstand van del Bosco naar het grote zwembad is misschien 100-150 meter. Het andere zwembad ligt nog 50 meter verderop. Edera en Cipressi zitten iets dichterbij de receptie en de zwembaden, verder hebben wij geen voordelen aan beide tov del Bosco kunnen ontdekken.

• C.P., 03-01-2013

Broodjesservice?

Is er s-ochtends een broodjesservice, als je besluit niet aan het ontbijt van het restaurant deel te nemen? Er zit geen oven in het huisje, en een vers broodje is natuurlijk wel lekker! En als deze service er is, wat houdt deze precies in?

brenda_10, 23-01-2013

hé hallo c.p.uiteraard zijn hier voor het ontbijt verse broodjes te krijgen!maar dit moet even doorgegeven worden bij aankomst,dus bij de receptie!bij ons 's morgens een tas a.d.voordeur.misschien nog een tip! komende van af de residence naar doorgaande weg rijden rechts aanhouden,richting salo menerba,een grote winkel van lidl aan de rechterkant! ook gabbiano is een goede keus(luxe)ook kan men hier lekker eten,hetzij binnen maar vooral buiten op een gezellig terras in een leuke tuin.mochten er kleine kinderen meegaan?ADVIES boek een huisje cq app.beneden,dus bij het restaurant!(tevens de eigenaresse spreekt nederlands en is erg begaan met ons nederlanders. dus zou zeggen succes!

Vakantiepark info

• De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Verwarmd
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen1

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenDuits, Gerechten voor gasten met allergieën, Italiaans, Nederlands, Regionaal, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiOp de kamer