Camping Fontanelle (Glamping)

KinderhotelWeer vandaag20°7°
Camping Fontanelle (Glamping)
7,4

20 tips over Camping Fontanelle (Glamping)

Badger, 13-8-2018

Tip voor Verona

Gratis parkeren op 10 min. loopafstand centrum; parkeerplaats aan Viale Colonnello Gailliano, tegenover Porta Palio.

Badger, 11-8-2018

Sirmione met de veerboot (09:49 uur vanaf haventje Moniga; tickets bij de bar aan de pier)

Salo; hele leuke winkeltjes en boulevard

Shopping mall ik leone

Verona

remy476, 22-7-2017

Neem een strandstoel mee of koop een stoffen luchtbed voor op het strand.

Bij de caravans is een kleine BBQ op kolen

We hebben een aantal aanbieders voor Fontanelle (Glamping) voor je op een rij gezet:

ronald, 26-8-2016
eten in het dorp is goedkoop en lekker
Antoine, 14-8-2016

Sirmione erg mooi om te zien (kan met de boot, maar ook met eigen auto) , bij een bewolkte dag lekker winkelen in Lonato dat winkelcentrum heet Il Leone.

Markt op maandag op en rondom het plein in Moniga.

P. Teisman, 1-8-2015
Sirmione, Decenzano en manerba zijn leuke plaatsen om te bekijken. Het informatieboekje van Tickets en Tours heeft erg veel informatie over de verschillende plaatsen, bezienswaardigheden en activiteiten van de omgeving. Ook kun je via deze organisatie entreetickets, rondvaarten e.d. met korting regelen.

Verstraten, 9-5-2015
Valle de Cartiere is een aanrader voor wie van spectaculaire natuur houdt.
syl80, 10-1-2015

met de boot naar Sirmione

Leuk ecologisch waterpark voor wat kleinere kinderen (folder bij touroperator/receptie)

Salo

Verona

Evt. kun je vliegen via Bergamo, uurtje rijden.

robjagt, 20-9-2014
Zeer gezellige avondmarkt in moniga
Iwan, 27-8-2014
Hoe dichter bij het meer hoe beter de plaatsen en des te mooier de locatie. Boven op de berg is het erg dicht op elkaar.