Camping Fontanelle (Glamping)

KinderhotelWeer vandaag14°-1°
Camping Fontanelle (Glamping)
7,2

24 reacties Camping Fontanelle (Glamping)

Kinderen in augustus

Maaike , 27-7-2018
Hallo, wij komen 15 augustus met 3 kinderen (6-8-10 jaar). Zijn er nog meer kinderen rond die leeftijd op de camping die week?
2 reacties

Honden

Jeroen van Tol, 15-7-2018
Hond mag mee a 7 euro per hond. Maar zijn er uitlaatmogelijkheden??

winkel

Hans Blokpoel, 14-5-2018

op de site van de camping staat als je een staanplaats wilt betaal je 10 euro voor winkel.

Wat bedoelen ze daarmee?

0 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor Fontanelle (Glamping) voor je op een rij gezet:

Hond

Thessa, 26-3-2018
Goedemiddag, is het aan te raden een hond mee te nemen naar deze camping? Zit er een hondenstrand in de buurt?

Houten veranda

Ingrid, 7-1-2018

Wij willen graag een stacaravan met een houten overdekte veranda. Welk type stacaravan heeft dit zeker ?

Bij verschillende touroperators staat vermeld : houten veranda of partytent. En de foto's, zijn standaardfoto's.

Badmuts

José T, 20-6-2017

Hallo,

Weet iemand of een badmuts in het zwembad verplicht is?

3 reacties

hoogte

jennfer, 13-1-2017
Goedemiddag, is dit net al camping eden die er vlakbij zitten een terassencamping met heel veen niveau verschillen?

Tenten vacansoleil

Wierden , 5-6-2016
Op de plattegrond van de camping kan ik nergens terugvinden waar de Navajo tenten van vacansoleil staan. Weet iemand te vertellen waar deze op de camping staan?
1 reactie

rubberboot mee naar deze camping

veerman01, 13-3-2016

wij gaan in de meivakantie naar deze camping, en willen graag de rubberboot met motor meenemen.

vraag ; kan je makkelijk de boot te water laten op de camping?,we willen de boot s nachts graag naast de lodge parkeren, de boot heeft strandwielen, en is redelijk makkelijk te verplaatsen, alleen ben ik benieuwd hoe stijl de camping oploopt, en of het wel te doen is om de boot dagelijks omhoog te slepen?, heeft iemand hier ervaring mee?

1 reactie

Kun je een rubberboot (met motor) aanleggen?

Scherjon, 28-12-2015
Is het het mogelijk om een rubberbootje aan te leggen aan de steiger?