Camping Fontanelle (Glamping)

Camping Fontanelle (Glamping)
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Fontanelle (Glamping) voor je op een rij gezet:

149 reviews over Camping Fontanelle (Glamping) in het Nederlands

Een leuke kleine camping, echt aan het Gardameer gelegen. Camping is heel overzichtelijk en de kinderen konden dus lekker zelf rondlopen. Klein, maar schoon zwembad waar bijna altijd wel een ligbed vrij is. In de stacaravan waren 2 badkamers, wat super fijn is. Alleen was de temperatuur totaal niet te regelen: van ijskoud naar veel te warm en terug....

Grootste pluspunt van deze camping was voor ons het super goede en gemotiveerde animatieteam. Dennis, David, Trix en Jolijn waren alle vier ontzettend enthousiast en heel lief voor de kinderen. De minidisco en het dansen in het zwembad waren de hoogtepunten van de dag. Onze meiden vonden het zo leuk dat ze boos werden als we een keer weg wilden.....

Prima camping met fantastische animatie

Fam van den Munckhof
17-8-2018

Wij zijn in het hoogseizoen twee weekjes op Fontanelle geweest met onze 3 kinderen van 8, 5 en 2 jaar oud. We hadden een stacaravan gehuurd die helemaal prima schoon was. Ook de camping is prima. Kleinschalig en er heerst een gemoedelijke sfeer. Het eten in het restaurant is goed, de service kan beter. Soms moet je best lang wachten op je eten, maar dat nemen wij voor lief, want onze kinderen hadden een toptijd dankzij Trix, Jolijn, David en Dennis van de animatie. Van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat waren zij er om de kinderen de tijd van hun leven te laten beleven. De dagelijkse splashdance was echt een feestje. Wat is er leuker dan de animateurs in het water duwen?

De jongste van 2 vertrouwden wij volledig toe aan Dennis, een natuurtalent met kleine kinderen. De kleine man mocht zelfs een pizza maken. Bedankt voor de geweldige tijd. Dankzij jullie goede zorgen, hadden wij als ouders een relaxte vakantie! Die 10 is voor jullie.

Gezellige kleine camping

Femke
15-8-2018

In de zomervakantie 2 weken in een gehuurde stacaravan. Deze was helemaal top. Schoon, comfortabel en met airco. Sanitair was redelijk schoon maar wel oud. Gelukkig had de caravan splinternieuw spul. Stond tussen de gewone kampeerplaatsen en huurtenten in wat ik zelf altijd wel leuk vind.

Nadeel is wel dat elke vierkante meter van de camping benut is als kampeerplek. Wij konden de auto niet draaien en moesten achteruit het “straatje” uit. Anderen moesten dan wasrek even wegzetten.

Animatie was leuk. Ons zoontje van 2 heeft genoten. Winkel en restaurant zijn prima. Schitterend uitzicht over het meer. Zwembad is prima, beperkt open 10-18 uur. In de omgeving genoeg te doen: met de boot het meer op, Brescia en Verona. Keus genoeg. Wel druk op de wegen langs het meer dus veel tijd kwijt (50km=ruim een uur)

Vlakbij de camping prima supermarkt, Italmark. Markt in dorp op maandag was niet groot maar wel leuk.

D-reizen

een keer maar voor ons geen tweede keer

esther
11-8-2018

kleinschalige camping. ideaal voor kleine kinderen. caravan iris was brandschoon en groot, airco erin en geen overbodige luxe met die hitte. meer is erg leuk, zwembad aan de kleine kant, altijd ligbedden beschikbaar dus geen handdoekje leggen gelukkig . minpunt vind ik dat het zwembad om 18 uur sluit en dat met 38 graden ! voetbalveld ligt tussen de caravans in en mag savonds niet meer gebruikt worden na 20 uur … zonde , voor de oudere kinderen is er gewoon niks te doen op de camping alleen voor de kleintjes

Jan
9-8-2018

Het is een hele leuke camping! Kinderen kunnen zich hier prima vermaken. En de ligging is top! Het is direct aan Het meer.

Kleinschalige familiecamping

San
9-8-2018

Camping met superligging aan het meer met boulevard. Veel dingen zijn net niet af, los tegeltje hier en vuilnisbak te weinig daar, maar als je daarmee kan leven de perfecte camping voor kinderen van 0 tot en met 10 jaar. Onze kinderen waren eerst wat teleurgesteld bij het zien van het zwembad. Alleen een vierkante bak water en niet groot. Maar ze hebben er enorm veel lol gehad. Geen hysterische badmeester dus lekker springen en duiken met Nederlandse leeftijdsgenootjes. Als ouders kan je vanaf he bedje alles in de gaten houden. Nog zo een pluspunt; géén handdoekje leggen. Gewoon aan komen lopen en mensen schuiven op zodat je ook een plekje hebt. Deze sfeer en mentaliteit redt de verder eenvoudige camping. Maar de echte toppers zijn Dennis, David, Trix en Jolein van de animatie. Eindelijk animatie die er voor de kinderen is en niet van die showpony's, begrijpelijke animatie en persoonlijke aandacht voor de kinderen. Goede minidisco ook.

Geweldige kleinschalige familiecamping!

Paauw
7-8-2018

Een heerlijke kleinschalige camping, waarbij elke centimeter benut is. Staplaatsen zijn op z’n Italiaans klein. Wel beschutting van bomen. Het terrein van de camping is heel overzichtelijk. Leuk Nederlands animatieteam wat niet te aanwezig is. Zwembad is maar tot 6 uur open, dit had iets langer mogen zijn. Toen wij er waren was het heel heet. Je hebt dan bij het meer echt een parasol nodig. (En een stoeltje en waterschoenen, want het is een kiezelstrand) zwembadwater en het water van het meer voelen bijna lauw aan...

Vanuit het restaurant van de camping heb je prachtig zicht op het Gardameer en je kunt hier heerlijk eten.

Toiletten waren schoon. Bij ons in het hoogseizoen was het papier nog wel eens op ‘ s avonds laat.

Laatste wat handig is om te weten: bij het winkeltje staat een compressor om je luchtbed oid op te pompen.

Fantastische vakantie gehad!

maaikem.
5-8-2018

+ camping direct aan het meer, lekkere temperatuur van het water. In d ebuurt van het meer bootverhuur of je neemt je eigen boot mee. Voldoende ruimte op het kiezelstrand. Schoentjes meenemen

+ camping is gezellig, rustig, veel nationaliteiten, tegen half elf is het rustig op de camping. Leuke animatie voor kinderen tot een jaar of elf. Oudere kinderen vermaken zich ook op het voetbalveldje of aan de boulevard.

+ restaurants boulevard en dorp op loopafstand. Supermarkt met de auto ( Italmarkt/ Lidl)

+ personeel horeca op de camping erg vriendelijk en behulpzaam.

+ in de omgeving leuke plaatsen: Salo/ Sirmione

+ bezoek aan het zwempark Le Vele in San Gervasio is een echt aanrader!! Veel glijbanen, mooie ligplekken en alles brandschoon. Je mag eigen eten en drinken meenemen!

+ leuke plaats is Riva, rijden langs westkant Gardameer. Zwemkleding meenemen, want in Riva kan je in de stad zwemmen en zonnen in een stadspark.

Leuke camping

Eef
4-8-2018

prima camping, wel rommelig in opzet op het campeergedeelte. Plaatsen zijn niet heel ruim.

Leuke animatie voor kinderen 4 tm 12 jaar.

Combinatie van het meer en klein zwembad is fijn, in het zwembad is er geen toezicht. Alles mag en kan (duiken, bommetjes, ballen, luchtbedden) eigenlijk is het zwembad daar te klein voor maar kids vinden dat leuk.

Prima sanitair, netjes en stonk niet. Geen rijen bij de douches. Grote campingwinkel waar van alles te halen is.

80% Nederlanders op de camping.

Wij zaten in tenten van touroperator, hadden die dichtbij de receptie. Deze hebben schaduw en zijn rustig gelegen. Die bij het restaurant liggen drukker maar hebben weer uitzicht op het meer.

Dagje naar Limone ( heel ander soort Gardameer zie je daar) en daar met de boot over en als je zin hebt de kabelbaan omhoog in Malcesine is echt leuk en zeer aangenaam als het zo warm is.

Boot naar Sirmione ook leuk en mooi plaatsje.

Absoluut geen aanrader

Anja
24-6-2018

Wij hadden een stacaravan bedoeld voor 5 personen. De caravan is echt klein. De deur van de badkamer komt tegen de matras aan en kan bij niet open. Je kunt niet goed naast je bed en de caravan was niet schoon. Veel dode insecten liggen er overal! Wij hadden halfpension echt het diner is erg beperkt. Meloen met ham is bijvoorbeeld het hoofd gerecht en daarbij kun je dan kiezen uit of sla of frites. Ik noem dit geen diner,

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Fontanelle (Glamping) in Moniga del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Fontanelle (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Fontanelle (Glamping) scoort een 7.42 uit 10 op basis van 148 reviews.