Camping Fontanelle (Glamping)sterstersterster

Italië, Plaatsen rond het Gardameer, Moniga del Garda

6.8Voldoende

• 6.3Eetgelegenheden
  • 6.7Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Fontanelle (Glamping) voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
Meer camping info
Tonen op kaart

Dichtbij het Gardameer in Italië ligt Camping Fontanelle. Een middelgrote terrassencamping met goed restaurant. Je kunt als extra kiezen voor halfpension voor 13 euro per persoon. Het entertainmentteam doet het goed bij de kinderen. Vooral het dansen bij het zwembad en de minidisco. Op loopafstand van het centrum van Moniga del Garda.

164 reviews over Camping Fontanelle (Glamping)

• 2019
    7Sandra Oosterloo27-08-2019

Misschien

Wij zijn op deze camping 2 weken geweest! Zaten in een stacaravan,zag er prima en netjes uit. Helaas hadden we met douche erg last van koud naar heel heet,met kinderen was dat niet fijn. Dus gingen wij om de beurt met hun douche dat ze zich niet konden verbranden (werd echt heet) melding gemaakt,maar heel veel beter werd het er niet op. Dat we de melding maakte stonden ze nog geen 20 min later voor de deur! Heel netjes. Helaas zagen wij de ratten heen en weer lopen en hebben dat ook gemeld. Zwembad was prima,vooral omdat alles kon. Helaas zijn er jongeren die niet denken aan hun medemens. En water was niet altijd zuiver. Restaurant voor wat je krijgt is prima!Winkeltje is een lachertje,noem ik zelf geen winkel. Aan het meer was het fijn en altijd wel ruimte. Voor de annimatie een dikke 10 voor wat ze krijgen en doen! Pizzaparty op de dinsdagen waren groot feest! Let op! In de winkel en als onderpand contant geld mee!

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

• 8Mike24-08-2019

Leuke, redelijk kleine camping.

Erg leuke kleine camping met twee zwembaden en een strandje aan het meer. Wij hebben hier twee weken gestaan met een sta-caravan en hebben het erg goed gehad. Monigo ligt een beetje centraal tussen het westen en het zuiden van het Gardameer en is daarom een prima plek. Er was een Nederlands animatie team.

• 9Eetgelegenheden

• 8Thea19-08-2019

Heerlijke vakantie op Fontanelle

We hebben een heerlijke vakantie gehad op camping Fontanelle. We hadden een nieuwe mobile home gehuurd. Deze was netjes. Nieuwe veranda ervoor. Voor Italiaanse begrippen vonden wij het een ruim opgezette camping. Personeel bij de receptie en in het winkeltje waren erg vriendelijk. Schitterende ligging aan het meer. Heerlijk voor een frisse duik, maar ook heel gezellig om 's avonds even te wandelen. Prima uitvalsbasis voor uitstapjes naar Verona, Desenzano, Griezelterrassen in Pieve, Rocca di Manerba en ga zo maar door. Zeker aan te bevelen.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Bramsen17-08-2019

Heerlijke camping

Wij komen hier nu al 9 jaar , en is een zeer fijne camping , oke winkel was minder dit jaar kan ook echt veel beter. Lees over een rattenplaag nou sorry hebben geen rat gezien , lees over vieze sanitair als iedereen nu is de wc,s en douches achterlaat zoals die het thuis ook doet is het niet na 2 uur na de schoonmaak een bende en heb ik het vooral over de dames kant , wij blijven hier zeker komen .

Gereisd met partner in juli 2019

• 7Bianca Vries16-08-2019

Mooi gehad maar volgende keer een andere camping.

We hebben een heerlijke vakantie gehad. De ligging van de camping is mooi en het weer top. Animatie was erg leuk voor onze kids van 4 en 9 jaar. Maar....de camping is geen 4 sterren waard. Wij zaten in stacaravan en die hebben achterstallig onderhoud helaas. De wc bril zat los,douche afwisselt van heet naar koud.Douchekop zat los. Airco smerig.Bedden zijn oud. Wel redelijk schoon.Wij en onze buren lekkage maar daar deden ze niets aan. Er lopen ontzettend veel ratten over de camping dus echt een plaag. Het sanitair maken ze nog maar 1x per dag schoon.En zwembad is geen toezicht. Dus wel lekker dat ze bommetjes kunnen doen en geen mutsjes op hoeven! Wij hebben echt een mooie vakantie gehad maar de 4 sterren zouden wij deze camping niet geven!

• 8Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

• 1T'Sas - De Bosschere13-08-2019

Nooit maar ... na al die jaren ...

we komen er al jaren .....Dit was het laatste jaar !!! Toen we in onze mobilhome mochten kon ik mezelf niet zien door de glazen deur en de spiegels ...ik heb alles opniew gepoetst !!! We hadden er 2 geboekt , want xe waren met 8 ....de mieren liepen rond !!! Waar lepels en vorken in lagen vol met vuiligheid !!! Ng nooit heb ik dit meegemaagemaakt in al die jaren ....we hebben zelf onze vliegramen gemaakt omdat we vies waren vn de vuiligheid als je de ramen opende !!! H et restorant ....dubbele prijzen dan het jaar ervoor ....voor heel veel minder !!!! Dus zijn we maar de camping ernaast gaan eten ...waar de kwaliteit veel beter was !!! Ik geef hen ng een 2 op 10.... Er gaat veel mogen veranderen .....Winkel ook geen verse producten meer te vinden !!! ik heb brochetten 3 dagen zien liggen in gewone koeling om te verkopen 4 dagen tot ze zwart waren !!! ik heb de kuisploeg op gsm .... ze konden 2 mobilhomes schoonmaken in 20 min !!!! We hebben moeten smeken om jetons voor wasmachine en droog kast !!! 7 keer per dag van beneden naar boven en na10 dagen is het ons gelukt om er te bemachtigen !!! op een avond geen water maar !!! plubliek sanietair de wc de stront dreef bove !!! alle wcs !!! we konden niet maar naar het maar om water te halen want de poort was gesloten om 10u30We knden niet naar het wc en ons niet meer ferfrissen alvoor in het bed te kruipen .... dus hebben we ons gewassen mt fleswater en met meer dan 1 persoon naar het zwembad geweest en onze ketels gevuld met water uit het zwembad om onze wc door te spoelen !!! Dus ik zeg nooit meer na al die jaren !!! 4euro 50 voor een bakje friet die niet doorbakken was en waar je mt 1 persoon niet genoeg had .... dus dit was met spijt ons laatste jaar en we zijn niet alleen !!!

• 1Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

• 5Paul01-08-2019

Redelijk, camping met potentie

Ligging van de camping is prima. Aan de rustigere zijde van het Gardameer. Uitstekende locatie om vanuit hier uitstapjes te maken per boot of auto. Onze stacaravan was niet schoon toen we aankwamen. Zelfs de borden en het bestek niet. Caravan zelf was verder wel prima. Alles staat wel dicht op elkaar. Zwembaden waren goed. Wel enigszins troebel water. Over het algemeen geen handoek leg cultuur. Altijd wel ligbedden en een parasol beschikbaar. Meer was goed, wel een kiezelstrand. Voor ons echter geen probleem. Winkel was slecht. Mag je geen campingwinkel noemen. Weinig producten en ziet er leeg uit. Restaurant ook erg matig. Ongezellig, eten matig, er ontbreekt passie. Er zijn er vele betere in de buurt. Animatie deed haar best (6dgn/w). Dit was goed voor het budget wat ze beschikbaar kregen (verwachting). Camping is de sterren niet waard. Het heeft wel de potentie maar dan moet de eigenaar toch echt een andere koers gaan varen.

• 2Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 6Bosman31-07-2019

Niet meer wat het geweest is, eeuwig zonde

We waren hier vorig jaar ook en hebben het toen prima gehad. Dit jaar viel tegen! Het is zeker niet meer de 4 sterren die ze claimen te hebben. Positief: -Prachtige ligging -zwembad met ruim voldoende bedjes zonder een handdoeken legcultuur Negatief: -het sanitair wordt 1 maal per dag schoongemaakt en dit tussen 8-10 uur in de ochtend. Erg onhandig -zwembad is echt heel troebel, daar gaat met de balans chloor en ph echt iets niet goed -animatie is leuk maar helaas maar 4 dagen per week, ook minimaal -winkeltje, heel mager assortiment, nog geen wc papier te koop (dit was vorig jaar 100 keer beter) -restaurant heeft nieuwe uitbater, pizza is prima maar daar blijft het dan bij. Vorig jaar heel wat keren diverse lekkere gerecht gegeten op comfortabele stoelen, die zijn helaas weg... -barretje zwembad, is er niet meer, erg jammer -barretje aan het meer, te verkrijgen drankjes minimaal en de lekker lounge sets zijn verdwenen

• 6Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

• 7Frans30-07-2019

Goed verblijf gehad op camping fontanelle

Nette, rustige camping met weinig vertier voor oudere jeugd en volwassenen, voor de jongere jeugd was er wel een animatieteam. voor degene die een rustigere plaats zoekt een hele mooie uitvalsbasis om het gardameer en de omgeving te verkennen. Eetgelegenheid op de camping stelde weinig voor, maar ff naar beneden aan het meer een paar eetgelegenheden waar je lekker kunt eten of lekker op het terras in de haven. Absolute aanrader is een dagje Venetië, is prima te doen,1,5 uur rijden, parkeren wel stevig aan de prijs daar. Kortom,het vertier moet je zelf zoeken,en is er ook genoeg,dus voor ons was dit een mooie vakantie

• 3Eetgelegenheden

• 6Marcus Dam30-07-2019

Een rustige camping.

Prima camping en bij het zwembad voldoende ligbedden.
    Ik denk dat we de eerste gasten waren in ons huisje. Het stonk erg toen we binnen kwamen, na twee nachten is de schoonmaak langs geweest om te kijken wat er aan de hand was. Bleek er een dooie muis onder de koelkast te liggen. Toen doe was geruimd werd het een stuk aangenamer. Jammer dat er van te voren niet even een controle had plaatsgevonden. In de auto wat uitstapjes gemaakt in deze prachtige omgeving. En vaak in het kleine centrum van Moniga gegeten dat was prima. Jammer dat er niet een klein gezellig terrasje was met muziek.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

FTI Reizen

20 tips over Camping Fontanelle (Glamping)

• hanny, 28-06-2014

Wij vinden dit een camping om nog eens terug te komen. Je kunt een leuke wandeling maken langs het water over een mooie boulevard,

• Aalbertha, 11-11-2013

Lekker flaneren langs het meer naar de haven en gezellig een terrasje pakken.

• Mariska, 23-08-2013

Vraag een accommodatie hoger op de camping als je wat rustiger wil zitten.

26 vragen over Camping Fontanelle (Glamping)

• H.Brinks-van woerkom, 29-05-2019

Dokter

Is er een arts op de camping?

• P, 28-02-2019

Fietsen huren

Wij hebben in juli/augustus een stacaravan bij vacansoleil geboekt. Is het mogelijk om fietsen te huren op of in de buurt van de camping?

• Maaike , 27-07-2018

Kinderen in augustus

Hallo, wij komen 15 augustus met 3 kinderen (6-8-10 jaar). Zijn er nog meer kinderen rond die leeftijd op de camping die week?

Nadine, 03-08-2018

Hoi hoi, wij komen 12 augustus 14 dagen met onze meiden van 2,5 en 5.

Badger, 11-08-2018

Dit is bijna Nederlandse camping, dus er zijn ALTIJD Nederlandse kinderen in elke leeftijdgroep lijkt mij; die kinderen vermaken zich wel, zeker met het gedreven animatieteam (ook Nederlands)

Camping Fontanelle (Glamping) info

• Soort strandKiezels
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel
  • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen