Géén boekingskosten

Camping Fontanelle (Glamping)

ItaliëPlaatsen rond het GardameerMoniga del Garda

We hebben de beste aanbieders voor Camping Fontanelle (Glamping) voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 169 reviews

• Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Dichtbij het Gardameer in Italië ligt Camping Fontanelle. Een middelgrote terrassencamping met goed restaurant. Je kunt als extra kiezen voor halfpension voor 13 euro per persoon. Het entertainmentteam doet het goed bij de kinderen. Vooral het dansen bij het zwembad en de minidisco. Op loopafstand van het centrum van Moniga del Garda.

169 Reviews over Fontanelle (Glamping)

• 9Deanne01-09-2022

Superfijne camping met zwembad aan het Gardameer,

Kleinschalige superfijne camping met zwembad direkt aan het Gardameer. Op loopafstand van een klein stadje en bovendien kun je heerlijk lopen langs het meer. Overal terrasjes en bootverhuur. Aanrader

• 9Eetgelegenheden
  • 8Anne09-08-2022

Perfecte locatie, schoon en voor herhaling vatbaar

Een erg fijne camping op een super locatie. Er zijn veel negatieve reviews die we totaal niet begrijpen. Het zwembad en het meer bieden voldoende plezier en afkoeling. Er zijn 3 personen voor de animatie aanwezig en er is de hele dag een programma voor degene die willen. Het meer en het uitzicht is fantastisch. Je kunt meteen een boulevard op met een aantal restaurants en drink gelegenheden. Iedereen is erg vriendelijk en gemoedelijk. De camping winkel is inderdaad basis, maar voldoet prima voor een camping winkel. De receptie is erg behulpzaam en er is constant schoonmaak bij de toiletten. Dorpje is fantastisch met veel eetgelegenheden. Al met al echt een aanrader aan een heel relax gedeelte van het gardameer.

• 9Eetgelegenheden
  • 7Groeneveld21-07-2022

Kleine camping en prima voor 1 keer

Kleinschalige camping wat prima is. Wel weinig te beleven en dagelijks ratten gezien bij de caravan. Overigens een keurige caravan en perfect onderhouden.

Zwemmen in het Gardameer is bijna niet te doen wegens het kiezelstrand. Zwembad op de camping aan de kleine kant en water was erg warm wat niet prettig aanvoelt.

Op zich een prima vakantie gehad maar deze camping zal geen tweede keer bezocht worden door ons.

• 1Eetgelegenheden
  • 9Ruben Zieverink07-09-2021

Heerlijke terrascamping aan het Gardameer

Wij zijn met de Camper op deze camping geweest. Het is ons echt goed bevallen. Alles wat je wilt van een camping is aanwezig: ruime plekken, aan het meer, goed sanitair, lekker douches, vriendelijk personeel, zwembad en een supermarkt, bar en restaurant (niet heel gezellig, maar aan de boulevard keuze genoeg).

Moniga zelf is klein er is niet veel te beleven. Het heeft wel alles wat je nodig hebt: supermarkten, restaurants en gelatieeee.

Absolute aanraders zijn een Vespa huren via GM en een boot via Rappydrive. Zitten bij elkaar in Porto Moniga (haven).

Al met al raad ik het iedereen aan, zonder kids. Voor kids is hier niet veel te beleven. Iig geen animatie, maar dat vinden wij juist erg prettig!

• 8Bart24-08-2021

Heerlijk genieten

We hebben 5 heerlijke dagen aan het Gardameer gehad. We hadden 1 dag van te voren gereserveerd voor het hoogseizoen door te bellen. Er bleek toch plaats te zijn. Plek was niet heel groot, maar konden toch 1 grotere tent en kleine tent kwijt. Auto ergens anders gezet. Ontvangst bij receptie heel goed, vriendelijk en spreken goed Engels. Mooi en schoon zwembad, alleen de glijbanen zijn geen succes, niet comfortabel, met een scherpe bocht van 270 graden. Iedereen komt er gekneusd uit. Supermooie ligging direct aan het Gardameer. Op loopafstand naar horeca aan het water. Sanitair gebouw werd minder goed schoongemaakt. Er liep wel personeel rond, maar we zagen ze weinig doen. Ze lagen vaak in hun auto vlakbij het sanitair gebouw. Dat was echt raar. Super geholpen door receptie om antigenentest voor ons te regelen in het weekend, wat niet eenvoudig bleek te zijn. Camping voor herhaling vatbaar.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 5Mike10-08-2021

Niet meer wat het was.

Dit jaar voor de derde keer naar deze camping geweest. Tevens ook onze laatste keer. Hoewel de camping op zichzelf prima is met een goede ligging pal aan het kiezelstrand en is voorzien van allerlei gemakken, merkten wij dat de camping van eigenaar is gewisseld. Zo is de camping 1 grote doorloop geworden van mensen die er niet horen, maar wel gebruik maken van de faciliteiten. De camping staat wagenwijd open bij de receptie en bij het strand. De mensen van de "animatie" moesten aangespoord worden voor een Minidisco en het knutselen werd elke dag vervangen door midgetgolf. Het zwembad heeft nu drie glijbanen waar de "badmeester", die de hele dag op zijn/haar telefoon zit, verteld moest worden dat kinderen in de glijbaan bleven zitten en met allerlei speelgoed ervanaf gingen. Het hotel ernaast zorgt voor een paar dagen per week voor een dreunende bass tot in de late uurtjes. Jaren met plezier gestaan, maar dit was de laatste keer.

• 8Eetgelegenheden
  • 8Vinck26-12-2020

Leuke rustig gelegen kleine camping

Familie camping waar ook hondjes welkom zijn (ook op strand) gezellig strandbarretje, caravan prima. Geen rat te zien tijdens verblijf. Heel vriendelijke medewerkers. Omwille van COVID was winkel gesloten en geen ligbedden aan het zwembad. Op wandeldijk voldoende horeca. Kortom leuk rustig verblijf wij gaan nog terug.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Bramsen13-06-2020

Lekker rustig genieten zowel op de camping of aan

genieten van de rust zowel op de camping als aan het meer . Min punt voor dit jaar was de winkel op de camping en het restaurant

• 6R23-02-2020

Geen tweede keer

Helaas viel het ons wat tegen. Bij aankomst kregen wij een van de verouderde hoog gelegen huisjes. Dat vonden we niet erg. Al snel bleek dat de douche alleen heel koud of echt heet kon. Dit hebben wij meteen aangegeven. Na twee dagen aan het lijntje te zijn gehouden kregen wij hiervan de schuld. We stelden ons aan volgens de eigenaresse. We hebben de touroperator gebeld en toen die contact opnamen gaven ze toe dat dit een bekend probleem is met de waterdruk. Uiteindelijk kregen we een nieuwe stacaravan, lager gelegen. Hier werkte wel alles. Het restaurant was meer een afhaalpunt. Prima voor een pizza maar niet om gezellig te eten. Het personeel was wel erg vriendelijk. In het dorp zitten leuke restaurantjes. Wel een stevige wandeling omhoog. De winkel is klein maar de basis dingen zijn er en de mensen zijn vriendelijk. Voor broodjes kan je beter naar de Lidl. Strandje is prima. Wij huurden een bedje iets verderop

• 5Eetgelegenheden
  • 7Sandra Oosterloo27-08-2019

Misschien

Wij zijn op deze camping 2 weken geweest! Zaten in een stacaravan,zag er prima en netjes uit. Helaas hadden we met douche erg last van koud naar heel heet,met kinderen was dat niet fijn. Dus gingen wij om de beurt met hun douche dat ze zich niet konden verbranden (werd echt heet) melding gemaakt,maar heel veel beter werd het er niet op. Dat we de melding maakte stonden ze nog geen 20 min later voor de deur! Heel netjes. Helaas zagen wij de ratten heen en weer lopen en hebben dat ook gemeld. Zwembad was prima,vooral omdat alles kon. Helaas zijn er jongeren die niet denken aan hun medemens. En water was niet altijd zuiver. Restaurant voor wat je krijgt is prima!Winkeltje is een lachertje,noem ik zelf geen winkel. Aan het meer was het fijn en altijd wel ruimte. Voor de annimatie een dikke 10 voor wat ze krijgen en doen! Pizzaparty op de dinsdagen waren groot feest! Let op! In de winkel en als onderpand contant geld mee!

• 6Staat v/h sanitair

• EC-kaartBeschikbaar

• AirconditioningBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)

Entertainment

• KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • Speedboot varenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    13 Via del Magone 13, I-25080