Camping Fontanelle (Glamping)

KinderhotelWeer vandaag21°14°
Camping Fontanelle (Glamping)
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Fontanelle (Glamping) voor je op een rij gezet:

145 reviews over Camping Fontanelle (Glamping) in het Nederlands

Met jonge kinderen

Goed!

Familie Penders
26-8-2018

We hebben hier twaalf dagen gezeten. Het is een mooie en rustige glamping met een fantastisch animatieteam! Zij hebben de vakantie zo onvergetelijk gemaakt voor ons en onze dochter. Met minimaal budget maakte zij er elke dag weer een feest van! Verder was onze bungalow schoon en netjes. De speeltuin was wel wat gedateerd en kon wel wat opgeknapt worden. De glamping mag wel wat opgeknapt en opgefrist worden! Zonder het animatieteam zouden wij hier niet meer naartoe gaan...

Leuke middelgrote camping. Betreft een terassencamping en wij zaten in een tent van een touroperator. Locatie is lekker, dicht bij het meer. Restaurantje is goed. Voor 13 euro per volwassene kan je er half pension bij nemen (ontbijt plus avondeten) kinderen tot 12 jaar krijgen 50% korting. Met elke dag een andere maaltijd.

Receptie was erg vriendelijk en behulpzaam. Winkeltje is klein, maar makkelijk voor het broodnodige. Broodjes wel erg prijzig, dus moet je er meer hebben? Ga dan even 5 minuten op de fiets naar de supermarkt! Sanitair is ouderwets, maar gangbaar. TIP voor de camping, hang urinoirs op de mannentoilet op!

Dorpje Moniga da Garda is een leuk, klein dorp, met ouderwetse bebouwing waar ik zelf wel van hou. Meerdere eetgelegenheden in het dorp aanwezig en zowel in dit dorp als de omliggende dorpen worden diverse festivals georganiseerd.

Entertainment team was top en deed het in diverse talen

Super camping

Bj
26-8-2018

We zijn hier in augustus geweest en hebben het ontzettend naar ons zin gehad! We zaten in spiksplinternieuwe mobile home! Dus alles was keurig! Wel een geluk dat we dit plekje toebedeeld kregen, want zag ook wel mobile homes die flink gedateerd waren.... ook hadden wij vrij uitzicht, fijn!

De animatie was top!!! Wat was ons manneke gek met deze meiden en jongens. Lekker gegeten in het restaurant op de camping. Mooie omgeving, en superplek op een rustige overzichtelijke camping direct aan het Gardameer!

Neckermann Reizen

zijn nog wel wat verbeterpuntjes

De Ruiter
24-8-2018

Voor de 3de keer geweest, maar veranderingen zijn niet altijd beter. Douche in de mobilehome was koud waardoor de kinderen in het toiletgebouw op de camping gingen douchen. Na melding kwam de eigenaar kijken met de mededeling dat de caravans inmiddels 11 jaar oud zijn en je dus niet meer kan verwachten dat alles het nog even goed doet!! Zwembad was vies en de bodem niet eens zichtbaar (diepte 1,50 mtr), schimmel in de roosters en roosters kapot en doordat er geen badmeester mee was lagen mensen met Unicorns in het water terwijl het bad hier echt te klein voor is. Zwembadbar verkoop bier in glas ipv blik, erg gevaarlijk rond het zwembad omdat je ook nog eens je slippers voor het hek uit moet doen.

Wel top is de ideale ligging aan het meer en de loopafstand naar het dorpje (wel de berg op) of de haven. Ook het restaurant van de camping serveert goed eten voor een goede prijs. Annimatieteam is erg enthousiast en organiseert leuke dingen.

Een leuke kleine camping, echt aan het Gardameer gelegen. Camping is heel overzichtelijk en de kinderen konden dus lekker zelf rondlopen. Klein, maar schoon zwembad waar bijna altijd wel een ligbed vrij is. In de stacaravan waren 2 badkamers, wat super fijn is. Alleen was de temperatuur totaal niet te regelen: van ijskoud naar veel te warm en terug....

Grootste pluspunt van deze camping was voor ons het super goede en gemotiveerde animatieteam. Dennis, David, Trix en Jolijn waren alle vier ontzettend enthousiast en heel lief voor de kinderen. De minidisco en het dansen in het zwembad waren de hoogtepunten van de dag. Onze meiden vonden het zo leuk dat ze boos werden als we een keer weg wilden.....

Prima camping met fantastische animatie

Fam van den Munckhof
17-8-2018

Wij zijn in het hoogseizoen twee weekjes op Fontanelle geweest met onze 3 kinderen van 8, 5 en 2 jaar oud. We hadden een stacaravan gehuurd die helemaal prima schoon was. Ook de camping is prima. Kleinschalig en er heerst een gemoedelijke sfeer. Het eten in het restaurant is goed, de service kan beter. Soms moet je best lang wachten op je eten, maar dat nemen wij voor lief, want onze kinderen hadden een toptijd dankzij Trix, Jolijn, David en Dennis van de animatie. Van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat waren zij er om de kinderen de tijd van hun leven te laten beleven. De dagelijkse splashdance was echt een feestje. Wat is er leuker dan de animateurs in het water duwen?

De jongste van 2 vertrouwden wij volledig toe aan Dennis, een natuurtalent met kleine kinderen. De kleine man mocht zelfs een pizza maken. Bedankt voor de geweldige tijd. Dankzij jullie goede zorgen, hadden wij als ouders een relaxte vakantie! Die 10 is voor jullie.

Gezellige kleine camping

Femke
15-8-2018

In de zomervakantie 2 weken in een gehuurde stacaravan. Deze was helemaal top. Schoon, comfortabel en met airco. Sanitair was redelijk schoon maar wel oud. Gelukkig had de caravan splinternieuw spul. Stond tussen de gewone kampeerplaatsen en huurtenten in wat ik zelf altijd wel leuk vind.

Nadeel is wel dat elke vierkante meter van de camping benut is als kampeerplek. Wij konden de auto niet draaien en moesten achteruit het “straatje” uit. Anderen moesten dan wasrek even wegzetten.

Animatie was leuk. Ons zoontje van 2 heeft genoten. Winkel en restaurant zijn prima. Schitterend uitzicht over het meer. Zwembad is prima, beperkt open 10-18 uur. In de omgeving genoeg te doen: met de boot het meer op, Brescia en Verona. Keus genoeg. Wel druk op de wegen langs het meer dus veel tijd kwijt (50km=ruim een uur)

Vlakbij de camping prima supermarkt, Italmark. Markt in dorp op maandag was niet groot maar wel leuk.

een keer maar voor ons geen tweede keer

esther
11-8-2018

kleinschalige camping. ideaal voor kleine kinderen. caravan iris was brandschoon en groot, airco erin en geen overbodige luxe met die hitte. meer is erg leuk, zwembad aan de kleine kant, altijd ligbedden beschikbaar dus geen handdoekje leggen gelukkig . minpunt vind ik dat het zwembad om 18 uur sluit en dat met 38 graden ! voetbalveld ligt tussen de caravans in en mag savonds niet meer gebruikt worden na 20 uur … zonde , voor de oudere kinderen is er gewoon niks te doen op de camping alleen voor de kleintjes

Jan
9-8-2018

Het is een hele leuke camping! Kinderen kunnen zich hier prima vermaken. En de ligging is top! Het is direct aan Het meer.

Kleinschalige familiecamping

San
9-8-2018

Camping met superligging aan het meer met boulevard. Veel dingen zijn net niet af, los tegeltje hier en vuilnisbak te weinig daar, maar als je daarmee kan leven de perfecte camping voor kinderen van 0 tot en met 10 jaar. Onze kinderen waren eerst wat teleurgesteld bij het zien van het zwembad. Alleen een vierkante bak water en niet groot. Maar ze hebben er enorm veel lol gehad. Geen hysterische badmeester dus lekker springen en duiken met Nederlandse leeftijdsgenootjes. Als ouders kan je vanaf he bedje alles in de gaten houden. Nog zo een pluspunt; géén handdoekje leggen. Gewoon aan komen lopen en mensen schuiven op zodat je ook een plekje hebt. Deze sfeer en mentaliteit redt de verder eenvoudige camping. Maar de echte toppers zijn Dennis, David, Trix en Jolein van de animatie. Eindelijk animatie die er voor de kinderen is en niet van die showpony's, begrijpelijke animatie en persoonlijke aandacht voor de kinderen. Goede minidisco ook.

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Fontanelle (Glamping) in Moniga del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Fontanelle (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.