Appartement Barbarastersterster

Tonen op kaart

28 reviews over Appartement Barbara

• 5Gaby02-11-2013

Sfeerloos, slecht onderhouden

Echt het geld niet waard. Vocht/schimmel aan de buitenmuur en binnen niet schoon mn badkamer ook schimmel, bruine meubels, oude tuinmeubels, alles bruin binnen en buiten ook het gras, geen bloemen. Wel leuke animatie voor kinderen weliswaar in het Duits dus tussen de Duitsers. Toch lastig voor kinderen. Zwembad koud. Stuk lopen naar klein centrum en meer (heel af en toe een boot. Erg druk om weg te komen als je een uitstapje wilt maken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 7Dave23-06-2013

Redelijk goed

Leuke en makkelijk te onderhouden appartementen. Jammer dat alle toegevoegde dingen (zoals babybed) duurder is dan als je het nieuw koopt. Vrouw bij receptie wisselvallig. Zwembad klein maar heerlijk op warme dagen. IJs bij receptie was soms heel oud. Entertainment alleen in het Duits, erg jammer. Rustig en ontspannen maar de ligging is niet fijn omdat je overal met de auto heen moet. Bedden zijn overigens verschrikkelijk hard.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

• 9beek396620-09-2012

Heerlijke plek, voor herhaling vatbaar!

Prima, vrij kleinschalig appartementen complex. Wij hadden een appartement op de eerste verdieping met ruim balkon en uitzicht op het meer. Appartementen zijn functioneel ingericht, schoon en van alle gemakken voorzien. Airco is overigens niet standaard en moet per week worden betaald. Naast het zwembad bij Barbara kan er gebruik gemaakt worden van het zwembad bij Primera. Er is een tennisbaan, tafeltennistafels, vollebalveld etc. Daarnaast worden er veel activiteiten georganiseerd door het Duitse animatieteam. Er is een goed restaurant met basis Italiaanse gerechten (ook om af te halen). Op korte afstand zijn er in Moniga del Garda restaurants voorhanden die meer keuze bieden. Personeel is vriendelijk en behulpzaam en afspraken worden nagekomen. Wij waren hier met 2 kinderen (7 en 12j.) en komen zeker nog eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 9lilian mion30-08-2012

wat een mooi onderhouden,schoon park,super !

mijn man en ik waren er voor een weekje ,vanaf 18 augustus,primera app geboekt,,maar werden in barbera geplaatst,wilden ons in souterain stoppen!denk eraan dit is een kelder...niet accepteren,verder waren het super appartementen,schoon,leuk ingericht,alles zit erin.wij hadden een ruim balkon,kunt gebruik maken van het hele complex primera of barbera,heerlijk strandje op 6 minuten lopen,,waterschoenen is een must!zwembad mooi onderhouden in een mooie tuin,plaatsje moniga is klein maar gezellig,,,binnen een kwartiet zit je zo in leukste stadjes,salo sirmione,decenzano,tip boottocht vanuit moniga naar bardolino,geboekt op receptie park,15 euro per persoon,verder super vakantie gehad,eigenlijk te kort,,dus wij gaan zeker terug.een minpunt,wat zijn die italianen onvriendelijk,,nooit gedacht!veel duitse gasten en duitse annimatie,,voor ons was het zon ,zee,strand,lekker eten,mooie accomodatie,,en geweldige ligging,een uitvalshaven tussen alle drukke steden...

Gereisd met partner in augustus 2012

• 6marcel16-08-2012

leuke ligging ,jammer genoeg een paar tegenvallers

Toen we daar aangekomen waren werden we door een norse dame ontvangen in een moeilijk vindbare receptie Animatie voor onze dochter alles in duits /italiaans ..jammer omdat er veel ned. kinderen waren.eenkamerapp.is karig ingericht matig schoon wel mooi uitzicht over het gardameer.douche is zeer klein met vies gordijn restaurant bij park krijgt het niet voorelkaar zelfs met 3 personen om het eten tegelijk te serveren. Ligging vh park prima lekker rustig,eigen parkeerplaats. Meisjes van het animatie team wel zeer enthousiast! Bijhuren van ligstoelen bij het zwembad zou incl .kunnen Prijs/Kwal matig tot redelijk Ik vindt het zoovercijfer zeker veel te hoog .

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 8Frieda Hofstra11-08-2012

Gezellig park, vooral de grote tuin is geweldig!

Algemene indruk: netjes. De omgeving is mooi en het park wordt goed schoongehouden. Het gras van je tuin wordt elke ochtend automatisch gesproeid. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het restaurant was dit jaar knudde..is overgenomen door andere mensen. Kwamen er in ons huisje achter dat we de verkeerde bestelling hadden, het was ok nog eens koud, en de patat zat er niet bij. Toen we die gingen halen was het nog bijna rauw, dus amper in het frituurvet geweest.. Echt smerig en jammer, de jaren daarvoor was het prima.De accommodatie is verder zeer kindvriendelijk, het is echt een gezinspark. De huisjes op de begane grond hebben een hele grote tuin, echt geweldig! Boven heb je een klein dakterras, kan je wel lekker privé zitten.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

• 6K.S.05-08-2012

Toch wat tegenvallertjes...

Aangekomen na een lange rit, was de ontvangst niet fijn. Bij het zwembad is de "receptie". De vrouw was niet vriendelijk, eerder chago.Sprak geen woord Engels,alles was te veel. Erg jammer. Appartement is prima,wel kleine douche. Ligging goed. Zwembad is prima, lekker rustig. Wij waren samen, maar voor kinderen is er animatie. Alleen...ook dit is in Duits of gebrekkig Engels..... Nlse kinderen waren enthousiast natuurlijk, maar het is moeilijk te volgen als het in andere taal is. Er ligt een infomap in het appartement, ook in het Duits... geen Engelse te krijgen. Dit soort dingetjes vielen ons erg tegen. Jammer, want het is heerlijk aan het Gardameer en prima ligging! Je hebt ligbedjes bij het zwembad...daar moet je 10 euro voor betalen. Je kan wel je eigen stoelen meenemen of gewoon op je handdoek! Gardameer is absoluut aan te raden, maar wij zouden niet nog een keer naar app Barbara gaan.

Gereisd met partner in juli 2012

• 7M. Terpstra08-07-2012

Niet mijn favoriet

Appartement zag er prima uit. Wij zaten beneden met een tuin, dus lekker de ruimte. Het zwembad is niet groot maar wel lekker voor wat afkoeling. Op het park Barbara spreken ze alleen duits of italiaans. Met een woordje engels kom je niet ver. Strand hebben we niet gevonden en op het park was niet veel te doen. Je moet overal met de auto heen. Wel 2 lekkere hangstoelen voor in de zon. Verder wel een rustig park en kinderen kunnen vrijuit rondom het appartement spelen.

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 7G.Snip16-05-2012

mooi appartement

De hostess bij het zwembad wilde ons bij vertrek nog weer het beddegoed laten betalen. De hoofdreceptie geloofde ons, dus we hoefden niet 2x te betalen

Gereisd met partner in juli 2011

• 8berns13-05-2012

mooi rustig goed onderhouden park

We hadden een 3 kamer appartament. Deze is geweldig ruim op de begande grond met een mega tuin voor en achter.De inrichting is gewoon, schoon, ruime keuken met 2 koelkasten,2 slaapkamers en 2 wc,badkamer is oud, douche niet handig. Het ligt op loopafstand an het meer,leuk zwembad.De ligging is ver weg van alles,toch met je auto ideaal om de mooie plekjes rond het gardameer te ontdekken!pissa en ijs hmmmmm

Gereisd met oudere kinderen in mei 2012

3 tips over Appartement Barbara

• Frieda Hofstra, 11-08-2012

Sirmione, Salo, Peschiera en Moniga zelf zijn erg leuk om te bezoeken.

• berns, 13-05-2012

Neem de boot van limione naar malcecine! Malcecine is prachtig!! Neem 3 kamerappartement,voor iets meer heb je wel veel meer vakantieplezier!

• M. Terpstra, 08-07-2012

Salo is wel een leuke plek voor een terrasje.

5 vragen over Appartement Barbara

• Lilian Kok, 11-02-2013

Badmuts?

Is het verplicht om een badmuts te dragen in het zwembad?

Dave, 23-06-2013

Nee, dit is niet verplicht.

• martine, 06-01-2013

volwassenen, maar niet je kind meerekenen?

Hllo,

Bij de beste deal op deze site kan je uitrekenen wat je voordeligste prijs is voor een weekje..maar je kan geen kinderen invullen, kan je die wel meenemen zonder aan te geven?

• Breedijk, 05-09-2012

Borg terug krijgen

Wie weet het e-mailadres van appartement Barbara? Op het moment van ons vertrek was er geen geld (?)om onze borg terug te betalen, of wij ons ibannummer maar wilde achterlaten. Dit gedaan maar tot op heden geen borg gezien...... Wie heeft een soortgelijke ervaring?

beek3966, 20-09-2012

Wij hebben deze ervaring niet. Afrekening vond plaats bij Residence Primera. Contactgegevens via de site, zie hierna.

Residence Primera via San Sivino, 13 25080 Moniga del Garda (BS) Italia

Tel: (+39) 0365.502022 E-mail: [email protected]

Breedijk, 19-10-2012

Inmiddels prima opgelost en de borg teruggestort gekregen.

Appartement Barbara info

• Aantal sterrenstersterster
  • VerzorgingHalfpension
  • Aantal personen5 tot 6

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand5 km, > 20 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, TV

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken