Camping Zocco (+ villapark)

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag11°1°
Camping Zocco (+ villapark)
8,8

9 tips over Camping Zocco (+ villapark)

Moerkerk, 23-8-2014
Leuk en gezellige in dorpjes zijn er in de buurt
Vermeulen, 29-8-2013
Neem goede haringen mee, de grond is erg rotsachtig en het kan er behoorlijk waaien.
Fam. Aarts, 15-8-2013
Tip: Afhaalpizza's bij Pizzaria "Al Vollo" in Manerba !!!

We hebben een aantal aanbieders voor Zocco (+ villapark) voor je op een rij gezet:

Familie Kroon, 5-8-2013
Een bootje huren voor een dagje op het Gardameer is een geweldige ervaring. Wij hebben goede ervaringen met Garda Rent-a-Boat in de buurt van camping Belvedere. De verhuurster is Engelstalig en een beetje vinnig, maar de bootjongens zijn erg vriendelijk.
Mink, 29-7-2013
Neem een piza die zijn prima,de rest is diepvries. Parasol met voet mee.grond is te hard.
Truike Mans, 18-7-2013
Waterschoentjes meenemen, want de kiezels aan het strandje bij het meer zijn niet lekker om op te lopen!

Peter, 10-1-2013
Elke ochtend heerlijke verse broodjes in de campingwinkel. Je kan brood reserveren voor de volgende dag.
HG Lammers Wierden, 20-8-2012
Voor een heerlijke piza moet je in marbella zijn.
Ferdinand, 13-8-2012
log in via wifi en start pagina op met b.v. radio, doe je dit niet dan verbreekt de verbinding en moet je wederom inloggen, lastig als je een mail hebt gemaakt en die weer opnieuw moet typen. Restaurant is ok als je bij de pizza's blijft. Bar is ok, maar haast moet je niet hebben. Lekker bakkie koffie is als take away mee naar het meer zeker een aanrader, ook een bezoek aan Manerba del Garda - Rocca is zeker een tip!