Camping Zocco (+ villapark)

8.6Fantastisch

Italië, Plaatsen rond het Gardameer, Manerba del Garda

8.6Fantastisch

• 7.1Eetgelegenheden

We hebben een aantal aanbieders voor Zocco (+ villapark) voor je op een rij gezet:

Meer camping info

Camping Zocco (Gardameer) heeft een veld met ruime plekken. Aan het zwembad zijn genoeg ligbedjes en het sanitair is netjes. In het restaurant kun je lekkere pizza eten. Verwacht hier geen animatie. Camping Zocco in Manerba ligt direct aan het meer, je loopt zo het kiezelstrand op. Tips in de omgeving zijn het centrum van Manerba en Desenzano.

96 reviews over Camping Zocco (+ villapark)

• 9Dennis en Linda18-08-2020

Hele fijne rustige camping op een mooie locatie

Rustige camping met veel ruime plekken. We konden zelf een plek zoeken en vonden een mooi plekje met zicht op het Gardameer.

Ivm COVID-19 was het waarschijnlijk wat rustiger dan normaal, wat wij wel fijn vonden. Er werd goed rekening gehouden met afstand. Voor je de camping opgaat en als je naar het zwembad gaat wordt je temperatuur opgemeten. Dit gaat erg snel.

Het zwembad is erg fijn, enige minpunt is een badmuts, maar eenmaal gewend merk je dit niet meer.

Vanaf de camping kom je direct uit op een kiezelstrand en kun je heerlijk zwemmen in het Gardameer. Waterschoenen kunnen we wel aanraden.

Het sanitair is schoon en wordt twee of drie maal daags helemaal schoon gespoten.

Kortom wat ons betreft een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2020

• 2019
    8Hendriks18-08-2019

Prima, gemoedelijk op een prachtige locatie.

Prima camping aan de rustiger kant van het Gardameer, Kampeerplaatsen groot genoeg. Personeel zeker bij de receptie erg vriendelijk en behulpzaam. Jammer dat er op de camping zelf geen animatie is hiervoor moet je naar de Beach bar buiten de camping. Sanitair gebouwen schoon en modern. We hebben een fijne vakantie gehad op camping Zocco. Gardameer blijft prachtig helaas hebben we enkele stormen met flinke hagel gehad. Komen zeker terug op Zocco

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Jeroen24-04-2019

Perfecte camping voor jong en oud

Perfecte uitvalsbasis tijdens onze twee weken aan het gardameer. De camping beschikt over ruime plekken, proper satinair, een pizzeria en een bar. Direct gelegen aan het meer. Het personeel is bijzonder vriendelijk en behulpzaam.

• 9Eetgelegenheden

Receptionist Valentina, Direttore, 28-06-2019

Thank you for your kind review. We are glad to know that you enjoyed our camping. We hope that you will come here again to spend a great holidays! Best regards from lake Garda e... Arrivederci allo Zocco!

Gereisd met partner in juni 2017

• 2018
    8tamara van den breemen03-09-2018

Heerlijke vakantie aan lago di garda

Fijne camping, aan de mooiste kant van het lago di garda. Direct aan het meer (steenstrandje, waar je ook lekker in de schaduw kunt liggen). Met op loop afstand een leuke beachbar (baia bianca), voor overdag maar ook 's avonds. (maar geen geluidsoverlast). Mooi zwembad op de camping, onder oplettend oog van de badmeester, die de kwaliteit van het water goed in de gaten houdt. Restaurant met een lekkere pizza (ook andere gerechten maar niet gehad), en dessert. En de regionale witte wijn (Lugana DOP) zeker proberen. Op de camping vele olijfbomen, zodat op bijna elke plek er wel een hangmat opgehangen kan worden (of een waslijn;)). Wassen kan ook prima, evenals alle toilet en douche activiteiten, prima. Wifi was wisselend qua sterkte. Er is een mooi voetbalveld en sportapparatuur er naast. Als ik een punt een ter verbetering zou moeten noemen, dan zou ik graag een grote parkeerplaats buiten de kampeerplek.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 10tenHag09-08-2018

Hier komen we nog eens terug!

De ruime plekken op het veld zijn echt een aanrader. 's Morgens vroeg een heerlijke duik nemen in het Gardameer. Bij het zwembad is het heerlijk vertoeven op de vele ligbedjes. (Badmuts verplicht, te koop a €1,50). Op woensdag is er een voetbaltoernooi. Schoon sanitair. Wel je eigen rol meenemen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8v Gemerden04-08-2018

Leuke camping

Leuke camping, mooi zwembad en schoon sanitair. Je kunt een pizza op de camping halen en er is een kleine kampwinkel. Met een trappertje heb je direct toegang tot het Gardameer, trek waterschoenen aan.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

9Anja en Erik18-10-2017

Gezellige en schone familie camping aan het water.

Fijne camping die aan het Gardameer ligt. Voor Italiaanse begrippen zijn er redelijke ruime plaatsen. Het sanitair wordt super goed schoon gehouden. Het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk. Onze hond was de 1e dag weggelopen. Na enige tijd zoeken vond ik hem voor de receptie aangelijnd met een bak water. Het restaurant is goed en de kampwinkel heeft elke ochtend verse broodjes die je eventueel van tevoren kunt bestellen. Het zwembad is schoon en heeft toezicht. Je moet alleen wel een badmuts op. Dat is minder, maar het scheelt wel een hoop haren in het water. Kortom een gezellige familie camping op een prachtige plek direct aan het water. We komen hier zeker nog een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 8Fam. Elzenga10-09-2017

Met de caravan naar het prachtige Gardameer.

Prachtige rustige camping aan het Gardameer. Alles wat een camping nodig heeft, naar onze mening, was er.

Je loopt een rondje met een medewerkster en zij verteld waar alles is en wijst aan welkeplekken nog vrij zijn en dan mag je uitkiezen waar je wilt staan. Genoeg toiletgebouwen en schoon. Een winkeltje, restaurant, zwembad en vriendelijke receptie. En je loopt zo het kiezelstrand op.

• 10S. de Rooij30-08-2017

Veel beter dan verwacht!

Wij hadden een bungalow voor 5-6 personen gehuurd met 2 slaapkamers. Op de site had ik niet gelezen dat er airco in iedere kamer was en dat er een vaatwasser in het huisje aanwezig was. Ik vond de info op de site ook erg summier. Dit was dus bij aankomst een aangename verrassing! Ik lees bij eerdere reviews eigenlijk vaak dezelfde positieve dingen en het klopt allemaal! Erg vriendelijke mensen, heel schoon sanitair (ook al gebruikten wij daar alleen het wasmachine). Goed restaurant, prima supermarkt met een dame die erg goed engels sprak en ook schappelijke prijzen. Prachtige, rustige camping etc etc, maar wel heel vreemd dus: op de site nergens te vinden dat er airco en een vaatwasser in het huisje was. Prima camping!

• 10Eetgelegenheden

• 8Sacha13-08-2017

Geweldige plek alleen wel dicht op elkaar

Mooie route er naar toe. Vriendelijk ontvangst, mochten zelf plek uitzoeken. Zitten wel erg dicht op elkaar. Maar rustige camping. Restaurant is top. Heerlijk gegeten voor vriendelijke prijs. Duurste pizza is 9 euro. Op zaterdagavond live muziek in barretje met prachtig uitzicht over het Gardameer. Ook heerlijke plek om daar in de ochtend een kopje koffie te doen. Lekker windje. Bootje mee altijd handig. Voor een paar dagen prima camping. Kinderen hebben altijd wat te doen. Zeggen ze zelf. Lekker aan her water stenen zoeken.

• 7Staat v/h sanitair

Camping Zocco (+ villapark) info