Camping Zocco (+ villapark)

Camping Zocco (+ villapark)
8,5

Camping Zocco (Gardameer) heeft een veld met ruime plekken. Aan het zwembad zijn genoeg ligbedjes en het sanitair is netjes. In het restaurant kun je lekkere pizza eten. Verwacht hier geen animatie. Camping Zocco in Manerba ligt direct aan het meer, je loopt zo het kiezelstrand op. Tips in de omgeving zijn het centrum van Manerba en Desenzano.

We hebben een aantal aanbieders voor Zocco (+ villapark) voor je op een rij gezet:

91 reviews over Camping Zocco (+ villapark) in het Nederlands

Prima, gemoedelijk op een prachtige locatie.

Hendriks
18-8-2019

Prima camping aan de rustiger kant van het Gardameer, Kampeerplaatsen groot genoeg. Personeel zeker bij de receptie erg vriendelijk en behulpzaam. Jammer dat er op de camping zelf geen animatie is hiervoor moet je naar de Beach bar buiten de camping. Sanitair gebouwen schoon en modern. We hebben een fijne vakantie gehad op camping Zocco. Gardameer blijft prachtig helaas hebben we enkele stormen met flinke hagel gehad. Komen zeker terug op Zocco

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Perfecte camping voor jong en oud

Jeroen
24-4-2019

Perfecte uitvalsbasis tijdens onze twee weken aan het gardameer. De camping beschikt over ruime plekken, proper satinair, een pizzeria en een bar. Direct gelegen aan het meer. Het personeel is bijzonder vriendelijk en behulpzaam.

Receptionist Valentina, Direttore, Fri Jun 28 2019 10:52:17 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Thank you for your kind review. We are glad to know that you enjoyed our camping. We hope that you will come here again to spend a great holidays! Best regards from lake Garda e... Arrivederci allo Zocco!

Heerlijke vakantie aan lago di garda

tamara van den breemen
3-9-2018

Fijne camping, aan de mooiste kant van het lago di garda. Direct aan het meer (steenstrandje, waar je ook lekker in de schaduw kunt liggen). Met op loop afstand een leuke beachbar (baia bianca), voor overdag maar ook 's avonds. (maar geen geluidsoverlast). Mooi zwembad op de camping, onder oplettend oog van de badmeester, die de kwaliteit van het water goed in de gaten houdt. Restaurant met een lekkere pizza (ook andere gerechten maar niet gehad), en dessert. En de regionale witte wijn (Lugana DOP) zeker proberen. Op de camping vele olijfbomen, zodat op bijna elke plek er wel een hangmat opgehangen kan worden (of een waslijn;)). Wassen kan ook prima, evenals alle toilet en douche activiteiten, prima. Wifi was wisselend qua sterkte. Er is een mooi voetbalveld en sportapparatuur er naast. Als ik een punt een ter verbetering zou moeten noemen, dan zou ik graag een grote parkeerplaats buiten de kampeerplek.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

ACSI Eurocampings

Hier komen we nog eens terug!

tenHag
9-8-2018

De ruime plekken op het veld zijn echt een aanrader. 's Morgens vroeg een heerlijke duik nemen in het Gardameer. Bij het zwembad is het heerlijk vertoeven op de vele ligbedjes. (Badmuts verplicht, te koop a €1,50). Op woensdag is er een voetbaltoernooi. Schoon sanitair. Wel je eigen rol meenemen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Leuke camping

v Gemerden
4-8-2018

Leuke camping, mooi zwembad en schoon sanitair. Je kunt een pizza op de camping halen en er is een kleine kampwinkel. Met een trappertje heb je direct toegang tot het Gardameer, trek waterschoenen aan.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Gezellige en schone familie camping aan het water.

Anja en Erik
18-10-2017

Fijne camping die aan het Gardameer ligt. Voor Italiaanse begrippen zijn er redelijke ruime plaatsen. Het sanitair wordt super goed schoon gehouden. Het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk. Onze hond was de 1e dag weggelopen. Na enige tijd zoeken vond ik hem voor de receptie aangelijnd met een bak water. Het restaurant is goed en de kampwinkel heeft elke ochtend verse broodjes die je eventueel van tevoren kunt bestellen. Het zwembad is schoon en heeft toezicht. Je moet alleen wel een badmuts op. Dat is minder, maar het scheelt wel een hoop haren in het water. Kortom een gezellige familie camping op een prachtige plek direct aan het water. We komen hier zeker nog een keer terug.

Met de caravan naar het prachtige Gardameer.

Fam. Elzenga
10-9-2017

Prachtige rustige camping aan het Gardameer. Alles wat een camping nodig heeft, naar onze mening, was er.

Je loopt een rondje met een medewerkster en zij verteld waar alles is en wijst aan welkeplekken nog vrij zijn en dan mag je uitkiezen waar je wilt staan. Genoeg toiletgebouwen en schoon. Een winkeltje, restaurant, zwembad en vriendelijke receptie. En je loopt zo het kiezelstrand op.

Veel beter dan verwacht!

S. de Rooij
30-8-2017

Wij hadden een bungalow voor 5-6 personen gehuurd met 2 slaapkamers. Op de site had ik niet gelezen dat er airco in iedere kamer was en dat er een vaatwasser in het huisje aanwezig was. Ik vond de info op de site ook erg summier. Dit was dus bij aankomst een aangename verrassing! Ik lees bij eerdere reviews eigenlijk vaak dezelfde positieve dingen en het klopt allemaal! Erg vriendelijke mensen, heel schoon sanitair (ook al gebruikten wij daar alleen het wasmachine). Goed restaurant, prima supermarkt met een dame die erg goed engels sprak en ook schappelijke prijzen. Prachtige, rustige camping etc etc, maar wel heel vreemd dus: op de site nergens te vinden dat er airco en een vaatwasser in het huisje was. Prima camping!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Geweldige plek alleen wel dicht op elkaar

Sacha
13-8-2017

Mooie route er naar toe. Vriendelijk ontvangst, mochten zelf plek uitzoeken. Zitten wel erg dicht op elkaar. Maar rustige camping. Restaurant is top. Heerlijk gegeten voor vriendelijke prijs. Duurste pizza is 9 euro. Op zaterdagavond live muziek in barretje met prachtig uitzicht over het Gardameer. Ook heerlijke plek om daar in de ochtend een kopje koffie te doen. Lekker windje. Bootje mee altijd handig. Voor een paar dagen prima camping. Kinderen hebben altijd wat te doen. Zeggen ze zelf. Lekker aan her water stenen zoeken.

Super

Familie
9-8-2017

Prima, sanitair super en schoon, camping schoon, winkel en restaurant goed en, opvallend, zeer democratische prijzen als je vergelijkt met andere campings. Zwembad ok. Eigen strand aan meer. Klein klein minpuntje, voor deze prijs van overnachtingen had er iets van animatie voor de kinderen mogen zijn.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Zocco (+ villapark) in Manerba del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Zocco (+ villapark) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.