Vakantiepark Sanghen

ItaliëPlaatsen rond het GardameerManerba del Garda

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiepark Sanghen voor je op een rij gezet:

6.8VoldoendeScore uit 53 reviews
+22/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.8VoldoendeScore uit 53 reviews
  • 6.4Activiteiten
  • 5.9Onderkomen
  • 6.6Eetgelegenheden

Vakantiepark info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark infoTonen op kaart

55 Reviews over Sanghen

• 5Ingrid de Roos01-10-2019

Gardameer erg mooi en willen terug maar niet hier.

Bleken achteraf aan het eind van het seizoen te zitten. Erg harde bedden met dunne matrassen. Hadden een 4 persoons huisje met een 2 kamer app beneden. De kamer beneden heeft geen voorzieningen alleen een bed en een badkamer. Broodjes waren lekker vers maar het restaurant had niet veel meer te eten en erg duur.

• 1Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
    • 4Onderkomen
  • 7Nicole08-08-2017

Leuk voor één keer

Er zijn 3 zwembaden, alledrie verschillende dieptes, dus voor ieder wat. Géén glijbanen. Wij hadden een 4 persoonsappartement met bedbank. Te klein voor gezin met 2 tieners. Mooie keuken, maar geen stopcontact bij het aanrecht. Niet handig. Wifi is gratis, maar zéér slecht! Wij hadden bij een touroperator geboekt, hierbij stond niet vermeld dat je moest betalen voor de airconditioning (6 euro per dag). Restaurant op het park stelt niet heel veel voor, maar prima om 1 of 2 keer te eten. Wij zullen niet nog eens terugkomen op dit park. Om bij het Gardameer te komen moet je eerst een aantal trappen af (en op), niet handig als je slecht ter been bent.

• 7Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen
  • 10nichts31-08-2016

klasse Restaurant

Super freundlicher Wirt, der sogar nach der öffnungszeit pizza macht.

• 8Familie11-08-2016

Perfect

Werkelijk perfect. Heerlijk rustig park zonder schreeuwerige animatie en rumoer tot laat. 3 zwembaden en het Gardameer om in te zwemmen. De park ligt direct aan het meer dus lekker dichtbij. Als je vertier zoekt moet je hier niet heen gaan, dat is er niet.

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
  • 9anonym03-07-2016

Campingplatz in guter Lage

geräumige Unterkünfte, die teilweise beste Aussicht auf des See, Camping top mit Boot!

• 10Activiteiten
  • 6André18-08-2015

Niet goed niet slecht!

Mooi parkachtige omgeving. Prima zwembaden, gelegen aan een relatief drukke rumoerige weg. Wij hadden een 6 persoons appartement, bestaande uit een slaap-badkamer op de begane grond en een woonkeuken met slaap- en badkamer op de 1e. Het geheel is niet geschikt voor 6 personen! Badkamers missen planchet, handdoekrek en wc-rol houder. Het keukenblok is in slechte staat. De uitrusting is erg beperkt, zelfs voor 4 pers. De slaapkamer boven is gevuld met kast en een bed, echt ruimte om er om heen te lopen is er niet. Wij zijn begonnen met een grondige schoonmaak! De appartementen kunnen bereikt worden via een trap aan de buitenzijde waarboven de druppelende afvoer van de airco zit. Om bij de trap te komen moet je door een gat in de gevel, niet bukken is hoofd stoten. Er is goede parkeergelegenheid, in en uit parkeren is krap. Op het terrein is een Mini Markt en een Restaurant, zeer mini en een restaurant kun je het niet noemen. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

• 2Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen
  • 10Susanne21-12-2013

Villenpark Sanghen

Zum zweiten Mal verbrachten wir unseren Sommerurlaub in diesem wunderschönen Campingplatz. Er war noch eine angenehme Überraschung. Die Zimmer sind geräumig und der Park ist sehr schön, es ist sehr grün und es gibt viele Aktivitäten zu tun. Der Campingplatz ist sehr praktisch für diejenigen, die einen Urlaub mit den Kindern verbringen wollen. :)

• 9Activiteiten
    • 9Onderkomen
  • 9kurz09-11-2013

Mit Kindern Ideal

Wir waren im September 2013 auf diesem Anlage. Preisleistungsverhältnis ist sehr gut. Freundlichkeit und Hilfsbereitsschaft sehr gut. Ruhe sehr gut. Anlage sehr gepflegt und sauber

• 9Activiteiten
  • 9Jaap Kant13-09-2013

Gewoon goed

Ondanks alle azijn recensies die we hier hadden gelezen hebben we toch de boeking gedaan, omdat we al laat waren met boeken. Met enige angst zijn we afgereisd naar dit park. Bij aankomst werden we keurig ontvangen bij de receptie. De receptie zag er wel verouderd uit, maar het gaat om het personeel nietwaar! Na duidelijke uitleg en de overhandiging van onze sleutels en papieren kregen we van de eigenaar een flesje plaatselijke olijfolie aangeboden. Eenmaal in ons huisje was alles gewoonweg schoon en ruim van opzet. Interieur was aan de oude kant, maar alles was heel en functioneel. Ook de zwembaden waren keurig. Alles in zijn eenvoud is dit een locatie die gewoonweg goed te noemen is. Het eenvoudige restaurant heeft een goede keuken tegen een lage prijs. Je kan hier met een 4-koppig gezin voor 50 euro lekker eten. Voor de high society kun je langs het meer (10 minuten lopen) voor het 3-voudige gaan eten en dan betaal je puur meer voor het uitzicht. Ik zou hier zeker terug willen komen!

• 8Kok10-08-2013

Veel ruimte/privacy

Wij zaten dicht bij het meer. Ideaal met een boot. Zwembad even wat trapjes op maar goed te doen en hierdoor een prachtig uitzicht. We hadden een vrijstaand huisje wel dat ouder maar veel ruimte zowel binnen als buiten. Kinderen wel in de kamer laten slapen ipv in stapelbed. Hier was zoon (8jaar) nl. Uitgevallen met als gevolg ziekenhuis opname. Hier zitten dus geen hekjes voor zoals vaak in Nederland. Ja dan is het even echt Italiaans, dan zullen de vorige gebruikers deze wel hebben meegenomen. Maar volgens buren, kwamen er al jaren, hebben deze er nooit gezeten. Maar toch een heerlijke vakantie gehad.

• 7Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden