Aparthotel San Sivino

Laatste review

Super

Martijn,
22-9-2018

Heerlijk genieten, rustig en toch alles bezet , zo fijn appartement complex veel ruimte en geweldig fijn personeel alles kan niks moet.

Kenmerken

22-9-2018

Echt een leuke studio

bri560
21-9-2016

Alles is aanwezig om een goede verblijf te hebben, personeel zeer behulpzaam/vriendelijk.

Geweldige plek, direct aan het Gardameer

Lida Scholte
12-8-2016

Dit apparthotel ligt in een prachtig, groen park dat helemaal doorloopt tot het Gardameer. Twee leuke zwembaden in het park, waarbij overal genoeg ligstoelen staan voor iedereen. Ook zijn er tafeltennis-tafels, tafelvoetbal en minigolf in het park, waar je allemaal gratis gebruik van kunt maken. De vriendelijke familie die het apparthotel runt staat altijd klaar om je ergens bij te helpen of adviseren.

Je moet wel rijden als je naar een stadje of bezienswaardigheid wilt, maar het voordeel is dat je hier lekker rustig zit.

De appartementen zijn eenvoudig, maar hebben wel een afwasmachine. Bedden zijn wat harder, maar prima te doen.

Fijne broodjesservice; elke ochtend verse broodjes en croissants.

Minpunt is het eten in het restaurantje: niet duur maar slechte kwaliteit. Maar er zijn zoveel pluspunten, die hier ruimschoots tegenop wegen!!

Een aanrader als je wilt genieten van een prachtig, rustig complex aan het Gardameer!

Leraar po

Stuur
3-8-2015

Lekker rustige omgeving

Nog niet echt ontdekt door het mega toerisme, gelukkig!

Heeft wel wat om tussen de Italiaanse bevolking te vertoeven en niet alleen tussen de vele vele toeristen.

Het aparthotel is gewoon goed, lees de waarderingscijfers.

Alles moet wel met de auto gebeuren: boodschappen, winkels, bezienswaardigheden

Geweldige plek aan het graadmeter

Dirk Desmet
1-8-2014

Prachtig park met gras tot aan het gardameer.ontvangst heel vriendelijk door de familie die het park runt.prachtig nieuw zwembad .het ligt ook zeer rustig

appartementen zijn eenvoudig maar met elke nodige luxe en hebben allemaal zicht op het meer.

Voor mensen met een boot zijn alle nodige voorzieningen (boei, staanplaats, winch ed )aanwezig.wij hebben er een prachtige vakantie op het meer gehad

Luxe oord,

Jan Kees
7-2-2014

Prettig verblijf, fraaie tuin, lekker zwembad. Vriendelijk personeel. Ruim appartement, maar wel gehorig. Restaurant is amper de benaming waard.

Goed verzorgd

Y.Boute
11-8-2013

Het complex ziet er goed verzorgd uit het personeel is vriendelijk

Het gratis wifi gebruik is ook perfect alles is aanwezig in de studio ook een afwasautomaat dus ik had ook vakantie alleen met 3 personen in de studio is wat klein met een slaapbank die moet je wel elke dag inklappen anders heb je geen ruimte meer.

als een miljonair aan het gardameer

lynda
11-8-2013

prachtig uitzicht over het gardameer. Inderdaad gehorig door de harde vloeren, veel satellietkanalen maar geen NL. Wifi is nu gratis voor de verblijfsduur. Schoon, ruim, keurig verzorgd, zowel het park als de appartementen. Alles wordt buiten dagelijks schoongemaakt. Zwembaden klein maar netjes en wij liepen binnen 30 seconden naar het gardameer. Omgeving is ook prachtig. Inderdaad, het restaurant is niet veel bijzonders maar wie gaat daar nu eten met zoveel geweldige restaurantjes in de buurt?

Mooi complex, rust en toch vertier

Jan van de Wolfshaar
31-12-2012

We hebben net weer geboekt voor de zomer van 2013. 2012 was 10 dagen genieten hier. Veel Denen en Belgen als gast, pas tweede helft july steeds meer Nederlanders. Prachtige tuin, park wel afgelegen, altijd met de auto er op uit. Op park fijn tennissen, midgetgolf, zwemmen, tafeltennis etc, Kinderen vermaakten zich onderling prima. Wifi matig, broodjes smorgens bij receptie karig. Pizza redelijk te eten.

Parkeren bij apartement. Mooi schoon en koel. Boothelling beetje eng, heb helling in Manerba gebruikt. Wel boei vlak bij apartement gehuurd.

We waren in augustus twee weken in dit appartementencomplex. De ligging is mooi met uitzicht op het meer. Het grote nadeel is dat de kamers stenen vloeren hebben en dat iedere schuifbeweging van b.v. stoelen zeer duidelijk hoorbaar is. Dat geldt ook voor het praten van de buren. Veel gezinnen met kleine kinderen. Het receptiepersoneel is vriendelijk en spreekt Duits en Engels. Het restaurant personeel heeft geen enkel idee van klantgerichtheid.

We hebben een aantal aanbieders voor San Sivino voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel San Sivino in Manerba del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel San Sivino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.