Camping San Giorgio Vacanze

Camping San Giorgio Vacanze
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor San Giorgio Vacanze voor je op een rij gezet:

69 reviews over Camping San Giorgio Vacanze in het Nederlands

Goede accomodatie

Kitty Schwarz,
14-9-2018

Leuke accommodatie, direct aan het kiezelstrans. Zwembad goed onderhouden, badmeester aanwezig. Personeel bij receptie erg vriendelijk en behulpzaam. Huisje is simpel, maar over het algemeen ben je veel weg. Er is geen opruim mogelijkheid in de keuken, er is een plank waar je alles op moet zetten. Helaas we veel muggen. Wij hebben een dag een boot gehuurd bij Rappyboat, dit is zeker een aanrader! Wij komen graag nog een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Heerlijk ontspannen vakantie gehad

Ingrid Govers,
12-9-2018

Het was een kleine camping met een prachtig uitzicht op het meer. Omdat het september was, was het lekker rustig. Vriendelijk personeel in de bar/restaurant. Het sanitair was verouderd, maar redelijk schoon.

Gereisd met partner in september 2018

Jammer!

margreet Veldhuis,
31-8-2018

Hele mooie camping op een prachtige plek aan het Gardameer. Huisje zelf is prima, wij zaten in de gele zone waar de huisjes vrijstaand zijn. De bedden en kussens waren echt onder de maat, het matras kun je geen matras noemen; een uitgesneden mat a 10 cm.. Wij vonden het zonder airco te warm, en hebben dus ventilatoren aangeschaft.

De camping ligt aan het gardameer, Wij hadden gehoopt onze rubberboot met motor via de camping te water te kunnen laten, maar wij mochten geen gebruik maken van het brede hek naar het meer. Verder is het strand en meer heerlijk vertoeven. Eten uit het restaurant was opzich prima, niet bijzonder.

We hebben al met al wel een fijne vakantie gehad, maar kiezen de volgende keer een ander vakantiepark uit.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Leuke camping!

Lizzy74,
17-8-2017

Wij zaten op het camping gedeelte. Binnen een paar stappen was je in het heerlijke schone zwembad. En was dat dicht (tussen 13 en 15 uur) kon je heerlijk in het Gardameer dobberen. De camping zelf is heel rustig, dat vonden wij heel fijn. Hele aardige eigenaren. Jammer dat er precies achter de heg een pad naar een andere camping loopt, die helaas niet zo rustig is. 's Nachts r.m. wakker gelegen van muziek, harde stemmen, auto's over dat pad, enz.

Sanitair is verouderd, maar alles werkt perfect, heerlijke harde douchestraal. Enig minpuntje: stoppen springen heel snel, campingoventje en Senseo lukte dus niet.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Heerlijke vakantie gehad!

Ellen,
16-8-2017

Wij zijn net terug van een weekje san giorgio vacanze en we hebben het heerlijk gehad. Kleinschalige camping, maar dat was precies waar wij naar op zoek waren. Het zwembad is heerlijk en vanuit daar heb je een prachtig uitzicht over het meer. Het gardameer is ook heerlijk om in te zwemmen alleen wel met waterschoenen. Restaurant op de camping ook prima, we hebben hier meerdere keren heerlijk gegeten. Het sanitair is oud maar hier hebben wij geen hinder aan ondervonden. Alles wat je nodig hebt is er en het is schoon. Wij waren met een tent, de plekken zijn erg ruim, tip is om rotsharingen mee te nemen als je met een tent gaat. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en komen zeker terug.

Gereisd met partner in augustus 2017

Fantastisch genoten

Michel,
13-8-2017

Wij zaten in een huisje achterop de camping.. 2 weken heerlijk genoten

Als je voor rust komt moet je hier zijn. Ligging is prima maar lopend af te raden naar het centrum. Zwembad ook prima , wel fris maar dat is overal zo in Italië.. meer is prachtig..huisje is schoon en prima te doen. Wij hebben volledig buiten geleefd..geen airco maar avonds/nachts prima te doen..zouden eventueel wat meer kinder activiteiten mogen organiseren om meer kinderen kennis met elkaar te laten maken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

jammer..

Laurina,
10-8-2017

Erg aardige eigenaars.

Een mooi schoon zwembad waar veel mag en dichtbij het schone, heldere meer.

Een klein deel is camping met erg verouderd sanitair, redelijk schoon maar loopt absoluut niet over.

Geregeld 's nachts veel geluiden vd weg en open-en dichtgaan van auto's op parkeerplaats.

Wat erg jammer is aan de camping is dat er een vaste kliek zit die er al jaren komt. De helft van de camping is bevriend en zit een groot deel van de dag/avond bij elkaar. Maakt voor ons niet veel uit , alleen de kinderen vonden geen aansluiting . Dit kennen wij totaal niet van andere campings, ze hebben altijd vriendjes/vriendinnetjes. Voor ons niet nog een keer dus..

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Dikke aanrader

Kaya,
24-7-2017

Plus: nette huisjes, rustige kleine camping, vriendelijk personeel, heerlijke pizza's koffie en broodjes, prachtig meer, top zwembad, mooie omgeving.

Min: geen airco, zwembad dicht in de middag, MUGGEN!!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Zo genoten!

Badoetje
6-9-2016

Wat heerlijk om op een locatie zo direct aan het Gardameer te zitten. Prima huisje (ook al staat er echt bijna niks in ;-) ), goed onderhouden, goede badkamer, douche met echt harde waterstraal! Geen airco of ventilator, maar met de luiken gesloten goed te doen.

Zeer relaxte en aardige beheerders. Mooi/prima strandje met ook een steiger waar vanaf gevist (vergunning) of gesprongen (diep genoeg vlgs mij) kan worden.

Heerlijk uitzicht.

Ligging is heel rustig, ware het niet dat ze bij het restaurant in de ochtend om een uur of 6 de lege flessen weggooien/opruimen!

Wij zaten in de blauwe zone, heerlijk dichtbij het water en altijd voldoende schaduw door de veranda aan het huisje en de grote bomen eromheen.

Wij doen zelden 2 vakanties hetzelfde maar ik zou bijna zeggen: volgend jaar weer!

Speedboot huren bij Nautica Benaco in Manerba! Aanrader. Kwaliteit en superservice.

Manerba en Moniga zijn geen superleuke dorpjes maar prima voor de boodschappen. Wij zijn dol op Lazise. Dit jaar ook Sirmione bezocht (ga met de taxiboot, altijd leuk), sfeervol, mooi en heel toeristisch.

Rondje Gardameer gereden, blijft mooi, vooral de westkant.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Mooi, schoon en gezellig vakantiepark

Fam. De Jong
23-8-2016

De eigenaren zijn altijd vriendelijk en erg behulpzaam. Ook in bar/restaurant is de gastvrijheid top. Restaurantje is eenvoudig, maar prima. De bungalows zijn goed onderhouden schoon, ruim en eenvoudig van opzet (gele zone). Alles wat je nodig hebt is in het huisje aanwezig. Door de hele grote veranda hebben we twee weken buiten geleefd. Enig nadeeltje; de matrassen en vooral kussens waren aan de harde kant. Eigen kussen meenemen is aan te raden. Zwembad is ruim, schoon en meestal is er wel een plekje (stoeltje/bedje) vrij. Gardameer is ook lekker qua temperatuur en heel helder water. Ligweide onder de olijfbomen is heerlijk en uitzicht prachtig. Wel een kiezelstrandje, dus waterschoenen meenemen. Nauwelijks last gehad van muggen. Westkant Gardameer: Erg mooie omgeving, zeker de kleinere dorpjes (wat een rust in het hoogseizoen!). De stadjes zijn toeristisch, maar niet zo druk als dat we eigenlijk verwacht hadden (oostkant schijnt drukker te zijn). Huur een motorbootje (zonder vaarbewijs) en je hebt de dag van je leven! Absoluut aan te raden!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping San Giorgio Vacanze in Manerba del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping San Giorgio Vacanze zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.