Camping San Biagio

19 reviews over Camping San Biagio in het Nederlands

Super camping

Familie Zwart
26-8-2018

Uitstekende camping, zeer schoon sanitair. Wij hadden een plek aan het water met fantastisch uitzicht. Het restaurant op de camping is ook goed, heerlijk eten en de huiswijn is een aanrader. De Nederlandse en ook Italiaanse medewerkers zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Kortom als je echt wilt genieten kies een keer deze camping.

Fantastische plek aan het Gardameer!!

Wilfred Tak
26-8-2018

Echt een topplaats gehad vlak aan het meer! Geweldige ligging. Sanitair zeer netjes, kleine supermarkt voor de hoognodige zaken. Nederlands sprekend personeel wat ook zeer hulpvaardig bleek te zijn. Hier komen we zeker terug!

Schandelijk

Kian T
4-9-2017

De Nederlands sprekende camping medewerker heeft mij belerend en kleinerend aangesproken omdat ik/wij de caravan afgekoppeld hadden op één van de door haar omcirkelde plaatsen. Ik had niet begrepen dat ik mij na het bezichtigen van de plaats direct weer moest melden. Ze had immers onze paspoorten al. Ik had mijn excuses aangeboden maar ze bleef mij als een schooljuffrouw toe spreken. Voor mij was het genoeg om de caravan opnieuw aan te koppelen en te vertrekken. Ik bleek ook al niet te staan zoals zij wilde. Gewoon weg schandalig. Ik raad deze camping absoluut niet aan

Prachtige plek

Annette van Schoonhoven
        12-7-2017

Prachtige plek. Vanuit de camping loop je direct het meer in. Personeel is erg vriendelijk. Echt een aanrader!

genoten!

familie G
        11-8-2015

Camping op een prachtige locatie, direct aan het Gardameer. Zwembad hebben we niet gemist omdat het meer heel helder was, de kinderen hebben elke dag gesnorkeld en veel visjes gezien.

Minpunt is de half ingestorte betonnen steiger, de uitstekende ijzeren pennen en betonresten zijn ronduit gevaarlijk! Het zou perfect zijn als deze uitstekende punten weggewerkt zouden worden en er een trap zou komen, zodat het duikplezier veilig zou zijn. De kinderen vonden dit overigens niet zo'n probleem en hebben heel erg genoten.

Het restaurant is erg aan te raden, vriendelijke bediening en heerlijk eten.

Een van de mooiste locaties en lekker rustig

estherengerard
        16-2-2015

Wij hebben een heerlijke week vakantie gehad op camping San Biagio. We stonden direct aan het water. Fantastisch mooi uitzicht, sanitair prima en een heerlijk restaurant wat mooi gelegen is en ook veel Italianen van buiten de camping komen. Het is jammer dat er een vrij wandelpad over de camping is naar het achtergelegen eiland, hierdoor veel heen en weer geloop en Afrikaanse horlogeverkopers. Er was bijna geen strand, maar dat kan per jaar verschillen. Er is geen animatie, maar wij vonden dat heerlijk. Je hoort wel animatie van de omringende campings 's avonds. Veel Duitsers op de camping. Wij vonden de Nederlandse dame van de receptie juist wel erg vriendelijk.

4sterren worden 1 ster!!

Peter
        12-8-2013

In augustus 2 weken met de tent op San Biagio gestaan.

Wat verschrikkelijk zonde was aan de camping is het arrogante Nederlands personeel bij de receptie.

De drie dames konden ons niet fatsoenlijk te woord staan, alleen maar oog voor de praktische zaken, een meedenkende receptioniste (wat je wel mag verwachten bij 4sterren) zit er bij deze camping niet in, op vragen vanuit ons kwam alleen het antwoord; "geen idee", leuke tips voor in de omgeving hoef je dus ook niet te verwachten, verder zaten zij of met een chagrijnig gezicht bij de receptie of reden in het golfkarretje rond.

Kortom een 4 sterren camping maken de receptiedames tot 1ster!!

Qua praktische zaken: het sanitair (schoon), restaurant prima eten (leuk Italiaans personeel), de ligging van de camping aan het gardameer is heel mooi. Voor kinderen word er niets georganiseerd.

Rustige, perfecte locatie aan het meer !

Anoniem
        21-8-2011

+++ aanrader als je boot meeneemt!

- geen zwembad

Plaatsen langs het weggetje naar het haventje wat minder rustig

Overige plekken zeer stil

Prima resto

Best bootje mee

mooie camping op het puntje van Manerba

c_pierik
        20-8-2011

zeer mooi gelegen terrassencamping met mooie plaatsen boven en direct naast het water, sanitair en beplanting mooi verzorgt en prima restaurant.

ook mooie chalets te huur , alleen geen zwembad en de prijzen zijn vergeleken met de omliggende camping aan de hoge kant. maar meer dan schitterende lokatie aan het gardameer.

heerlijk rustig

Jan & Leanne van Drongelen
        29-5-2011

Ons plekkie voor de zomervakantie! we zijn wel altijd in het voorseizoen geweest, nooit in de schoolvakanties

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping San Biagio in Manerba del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping San Biagio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.