Camping Rolli

Camping Rolli
6,1

31 reviews over Camping Rolli in het Nederlands

De stacaravans zijn geen aanrader. Verder te doen.

Vakantieganger,
15-8-2018

Als je met eigen camping uitrusting komt is het goed te doen. De stacaravans zijn zwaar onder de maat. De uitrusting is oud en vies. De sloten op de deuren werken niet. Koelkast was 10 jaar terug al aan vervanging toe. De airco stinkt vreselijk. Wij hebben zelf de filters gewassen en terug geplaatst.

Lekkage in de slaapkamer door een loszittende koppeling van de geiser. De voordeur is enkel met geweld open te krijgen. Geen stofzuiger of stoffer en blik om de vloer schoon te maken. Te weing bestek in de besteklade. Ramen van de caravan zijn nauwelijks te openen of te sluiten. Kortom huur nooit een stacaravan op camping Rolli.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Als je met je eigen kampeerspullen komt is het prima. Maar een stacaravan mist van alles in de keuken aan bestek, en pannen ed. Incompleet. Hangt met houtje touwtje aan elkaar. We kregen uiteindelijk wel een nieuwe airco nadat hij lekte als een gieter. Een man loopt de hele dag alles op te lossen. Maar de dames moeten nodig een x groot onderhoud laten doen.

Ligging is prima. Goede uitvalbasis en niet zo super druk.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Heerlijke, leuke, rustige camping

Familie Coudron,
25-8-2017

De camping wordt gerund door twee zeer vriendelijke en behulpzame dames. Zeer gastvrije ontvangst. De camping is rustig en gemoedelijk. Voorste gedeelte tenten en caravans met aan de buitenrand stacaravans. Ongeveer de helft Italianen, helft buitenlandse toeristen. Achterste gedeelte voornamelijk vaste staanplaatsen.

Ruime plaatsen. Voldoende schaduw door bomen. Het zwembad (10x20) is prima en er is tevens een kinderbad aanwezig. Badmuts is verplicht en zwembad is tussen de middag twee uurtjes gesloten. Om het zwembad zijn ligstoelen aanwezig die ook beschikbaar zijn als je niet meteen bij de opening aanwezig bent (gelukkig geen handdoek-neerleg-praktijken). Badmeester aanwezig.

Geen animatie, af en toe karaoke. Livemuziek van omliggende campings (niet elke dag) is goed te horen maar niet tot diep in de nacht. Om middernacht was alles stil. Wij hadden een stacaravan met airco (8 eur per dag) met grote veranda. Was vrijwel nieuw, twee toiletten (niet twee badkamers zoals op sommige sites staat) en erg ruim van binnen. Mooie ligging, helemaal goed. Ongeveer helft vd stacaravans heeft veranda, andere helft 'party-tent'.

Gardameer met kiezelstrand op 5 min loopafstand (waterschoenen zijn aan te bevelen). Pizzeria op 3 min loopafstand. Broodjes 's ochtends op camping verkrijgbaar. Supermarkten (Spar, Penny) op paar km afstand. Op 10km zelfs een Carrefour die 24/7 open is.

Deze camping is niet voor jongeren die op zoek zijn naar vertier. Wij hebben een top vakantie gehad en vonden het een het een mooie camping die we zeker aanbevelen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Heerlijke plek vlakbij gardameer

Mirjam
5-8-2016

Wij hebben heerlijk genoten van de camping. Het is er basic maar een heerlijke sfeer. Een simpel zwembad met klein badje er nog bij en altijd onder begeleiding van badmeester. Om het zwembad heen lekkere ligstoelen. Op loopafstand van het gardameer, waar je restaurantjes hebt, terrasjes en een ijssalon. En verder lopend kom je weer bij een mooi klein haventje waar je ook weer kunt eten. En dat alles met het prachtige uitzicht op het meer, bergen en lucht. Top

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Zeer gastvrije ontvangst bij aankomst! De camping is vrij rustig en gemoedelijk, voornamelijk doordeweeks. In het weekend drukker: veel Italianen met een vaste staplaats of camper. Toch voelt het niet hutje-mutje, ruimte genoeg. Veel bomen rond de kampeerplekken, er is altijd wel schaduw te vinden. Het zwembad is uitstekend, wel tussen de middag gesloten. Geen animatie maar zeer sporadisch een karaoke-avond of aquagym. Wel is regelmatig livemuziek van omliggende campings te horen maar niet tot diep in de nacht. Onze stacaravan had helaas her en der kleine gebreken (geen gas en warm water de eerste dag), niet sluitende binnendeuren, losse kraan, gebrekkig servies. Hier mag eens goed naar gekeken worden maar dringende dingen worden altijd snel en vriendelijk opgelost! De nieuwe veranda's die aan veel stacaravans zitten zijn een welkome aanvulling! Al met al een prima camping en de kleine gebreken hebben onze vakantie niet verpest....gewoon een heerlijke vakantie gehad, net als onze twee tieners!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Top camping

Frans
17-8-2015

Rustige camping met grote plekken voor tent of caravan. Veel mensen komen hier jaarlijks terug omdat het zo goed bevalt.

Zwembad is prima openingstijden zouden iets mogen geruimd. Sanitair is oud maar is wel schoon.

Dames van de receptie zijn zeer vriendelijk. De prijs is redelijk.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Wat een verademing!

K.Kanis
28-7-2015

Rolli is een echte Italiaanse camping. Geen animatie en echte Italiaanse sfeer. Hele ruime plekken, eenvoudig maar super schoon sanitair. De camping is echt een tuin met mooie bomen en bloemen. Mooi zwembad, ook babybad. Zeer vriendelijke dames. Ze helpen je met alles. Kortom: een plek om te genieten op 3 minuten lopen van het Gardameer.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

verouderd

patricia_leonard
31-8-2014

Camping Rolli ligt dicht bij het Gardameer op 500 mtr afstand

De gehuurde stacaravan was zeer verouderd, basic is niet erg maar dat betekend niet dat het kapot en vies hoeft te zijn!

(schimmel op rolgordijnen, op het aanrecht etc)

De camping heeft een klein zwembad met beperkte openingstijden 10.30-12.30/14.30-19.00u ,wel schoon, kleine ligweide, weinig stoelen, bij de receptie spreekt men alleen Italiaans en gebrekkig Duits en niet zoals door de tourperator aangegeven:Italiaans, Duits, Engels, Nederlands hiervan waren wij niet op de hoogte gebracht door de touroperator en dit is hinderlijk.

Als het regent onstaan er op het veld grote plassen die slecht weglopen en aangezien je geen veranda of terras voor je caravan hebt,modder!

De omgeving is toeristisch, de (enige) kustweg naar doorgaande wegen staat elke dag vast, minimaal 1u doe je over een stukje van 12 km!

De oude dametjes die de camping runnen zijn zeer vriendelijk,hebben hart voor hun zaak maar tijd om te investeren is het wel!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Oase van rust en ruimte!

Els Blom
27-7-2013

Camping Rolli in Manerba del Garda is eenvoudig, wat wij graag willen. Geen scheeuwende animatie of andersoort overlast. De dames zijn zeer gastvrij en behulpzaam. Ruime plekken, lekker zwembad en Gardameer op loopafstand. We zijn er nu 4 keer geweest en komen zeker teug!

Gereisd familie in januari 2013

Verouderd

Peter
18-9-2012

Afgelopen zomer in de heetste periode van het jaar op deze camping geweest en laten we nu net een stacaravan hebben dat geen airco heeft! Op zich waren we toch weinig binnen, dus weinig last van gehad.

De bedden zijn absoluut prut, je voelt de veren in je lijf. Tevens kan de stacaravan wel een onderhoudsbeurtje c.q. upgrade hebben.

Zwembad is simpel maar schoon, speeltuintje klein. Wel heb je genoeg ruimte als de kinderen willen spelen. De omgeving is ook leuk, echter als het de hele week 40 graden is wil je maar 1 ding: zwembad!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Vacanceselect

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rolli in Manerba del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rolli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.