Vakantiepark Residence La Corte

Vakantiepark Residence La Corte
6,9

• Activiteiten3,5
  • Onderkomen6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Residence La Corte voor je op een rij gezet:

10 reviews over Vakantiepark Residence La Corte in het Nederlands

• Activiteiten1
  • Onderkomen6

Lekker rustig park, vergeleken met de campingdrukte aan het Gardameer. Zeer geschikt voor uitstapjes rondom Gardameer. Te rustig voor mijn kinderen (10 en 12 jaar), alleen zwembad verder geen andere faciliteiten. Een gedeelte (de helft ongeveer) van het park is private woningen en andere gedeelte voor de verhuur. Hierdoor vaak alleen in het weekend buren, meestal Italianen.

Het appartement/huisje was mooi, groot, indeling keuken wat onlogisch. Mooi terras, echter stoelen op het terras lenen zich niet voor een hele avond relaxed zitten, wij hadden vanaf 12.00 uur volop zon, weinig schaduwmogelijkheid. Zwembad was open tot 20.00 uur, maar vaak kon je nog wel daarna zwemmen (baantjes trekken voor de ouders meestal :-))

Leuk, mooi vakantiehuisje.

Nathalie
3-8-2014
  • Onderkomen9

Residence La Corte is goed meegevallen voor ons, het is een rustig, kleinschalig park. Zowel ons huisje als het park (zwembad, tuin, ..) waren proper en net. De huisjes liggen kort langs elkaar, maar we hadden geen naaste buren dus dat viel heel goed mee. Het zwembad heeft overal dezelfde diepte, maar dit stoorde ons niet. Ideaal om erin te spelen voor de kids. (11 en 13 jaar). Wij hebben er verbleven tijdens de 3° week van juli, ondanks het niet al te grote zwembad, is het nooit te druk geweest. Het is een ideaal park voor als je niet van de drukte van een grote camping houdt, ideaal ook voor iets grote kinderen die geen nood meer hebben aan animatie of een speeltuin. Je moet je er wel van bewust zijn dat je de auto nodig hebt om bv naar het Gardameer te gaan, of boodschappen te gaan doen. Er is geen winkel of restaurant in het park. Met de auto ben je op een paar minuten in één van de grootwarenhuizen. Er is WIFI verkrijgbaar maar enkel aan de receptie heb je ontvangst.

Teveel kansen gemist

Schuurbiers
22-6-2013
  • Activiteiten4
  • Onderkomen5

Op zich een leuk lark maqar teveel gemsite kansen. Boek je deluxe (een vd twee huisjes) moet je niet A15 maar A16 hebben wat een verschil. Wifi werkte 9x niet 25 euro voor 2 weken maar op een zeer beperkte plek bij de receptie, rondom zwembad spekglad, geen opblaasbal voor kids toegestaan, tegels achter terras huisje 15 stuks lagen los handig met twee jaqrige. Geen containers op terrein dus iedere dag vuilniszakken in de kofferbak. Satteliet tv zegt de site, nou 9 duitse zenders that's it. Al met al voor wat je betaald kunnen zae nog veeeel leren. Touroperator deed ook niet zo erg zijn best na drie berichten en twee telefoontjes nu maar officiele brief sturen met foto's. Meisje bij receptie erg vriendelijk maar kon ook niet veel, tientje korting op de wifi gegeven. Let op dit is een wooncommune die beheerd is met privehuizen geen echt park dat zit ernaast. PS-----De touroperator heeft de problemen serieus genomen en besproken met vakantiepark. zeer netjes opgepakt en afgewikkeld.

Vacanceselect

Nette residentie in een rustige omgeving

Fam. Vijgen
14-8-2011
  • Onderkomen8

De appartementen zijn relatief nieuw en zien er netjes en echt Italiaans uit.

Zwembad ligt dicht in de buurt van de appartementen waardoor je de kinderen goed in de gaten kunt houden.

De omgeving is rustig en in de nabijheid van de residentie zijn voldoende leuke plaatsjes om naar toe te gaan.

De beregening gaat nu in de nacht aan, ons heeft het zover niet gestoord.

Bij problemen is de service snel en erg vriendelijk.

De broodjes worden dagelijks (behalve op zondag, bakker om de hoek dan!) klaargezet bij de receptie.

lekker plekje aan het drukke gardameer

broost
13-8-2011
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6

Op zich is La Corte een lekker rustig parkje. Jammer dat de huisjes zo karig zijn ingericht. 4 persoonhuisje met als 4e bed een opklapbed met superdunne matras. geen enkele wandversiering. zwembad is heerlijk (en dichtbij) Italianen die het als 2e huis hebben erg vriendelijk. Wij zaten in A6: voor het zwembad, achter een grasveldje: prima, behalve als beide buren er geweest zouden zijn. Dan is er erg weinig privacy.

jammer dat er niet een speelgelegenheid is voor de kinderen (wat er is kun je nauwelijks peeltuintje noemen). Wij hadden prima internetverbinding

Schitterende omgeving en prachtige natuur

Berend, Miep en kinderen van den Brink
22-7-2011
  • Onderkomen9

Sfeervolle, maar rustige recidence. De omgeving is rustgewend, de appratementen aangenaam en goed ingericht. Ideaal voor een gezin met een kind. De zwembad is erg schoon en is ons goed bevallen. Vanuit de residence zijn de steden aan het westkant van het meer bakkeljk te breiken. Een prima vakantie in een mooie omgeving.

zeker terug

Petra
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

het Gaardameer was een prima keuze! in het bijzonder Manerba del Garda. wij hebben een prachtige week achter de rug bij residence La Corte.

Rustige omgeving, wij zijn compleet uitgerust. Wij gaan volgend jaar zeker terug.

prima week

fam. Vermeulen
  • Onderkomen8

2de waardering- Pazenperiode

schone en nette omgeving, leuke zwembad.

ook leuke contacten gelegd met de andere gasten van de residence .

De appartementen zijn mooi in typische Italiaanse style afgewerkt. Wij hebben voor onze 2 kinderen ( 7 en 9 jaar), animatie gemist, maar in het algemeen, een prima week gehad.

Prachtige omgeving, heerlijke vakantie

Familie Luitwieler
  • Onderkomen9

Wij hebben tijdens de pinkstervakantie een week in de Residence doorgebracht. In de omgeving is het tourisme zeer gemixt en ook veel Italianen vieren er vakantie, waardoor we veel leuke contacten hebben opgedaan en waardoor we ook kennis hebben kunnen maken met lokale tradities en gebruiken.

Het zwembad en de tuin zijn prima onderhouden en dus schoon. De omgeving is heerlijk rustig en zeer de moeite waard om eens gezien te hebben.

Zware afrader

Fred van Rijn
27-8-2010
  • Activiteiten2
  • Onderkomen3

Zeer slechte service,

je krijgt niet wat er belooft wordt w.b. de accomodatie.

Extra auto's kosten geld

Er is draadloos internet; alleen buiten en maar op klein deel van het park

Er zijn 2 zwembaden, per bad zijn er aantal appartementen TOEGEWEZEN

Terras moet je delen met je buren; er zijn geen privacyschermen

's avonds om 22.30 gaat standaard de beregening aan van het gras, deze komt over het terras

Apprtementen zijn eigendom van particulieren; Italianen denken het voor het zeggen te hebben omdat ze eigenaar zijn.

Vacanceselect

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Residence La Corte in Manerba del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Residence La Corte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Residence La Corte scoort een 6.89 uit 10 op basis van 10 reviews.