Vakantiepark Residence La Corte

ItaliëPlaatsen rond het GardameerManerba del Garda

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiepark Residence La Corte voor je op een rij gezet:

7.1GoedScore uit 11 reviews
+8/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.1GoedScore uit 11 reviews
  • 4.9Activiteiten
  • 7.3Onderkomen

Vakantiepark info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark infoTonen op kaart

11 Reviews over Residence La Corte

• 6Wilma30-09-2019

Leuk voor 6 dagen

Rustig park. Veel vaste bewoners. Dus enige aanwezigheid overlast van de buren in het weekend. Echt een park voor rustzoekers. Heerlijk zwembad. Huisjes zijn prima. Goed ingericht. Neem zelf een koffiezetapparaat mee. Stopcontactdoos met lang snoer geen luxe. Niet alle stekkers passen overal in. Minpunt. Ondanks de behoorlijke huurprijzen slechte wifi. Alleen bij de receptie en dan tot ongeveer 8 mtr. Zaten wij net buiten. Leuke locatie voor tochtjes en uitstapjes rond het gardameer. Voor ons was 6 dagen genoeg.

• 2Activiteiten
  • 6Inge13-08-2018

Te rustig, wel ideaal als basis voor uitstapjes

Lekker rustig park, vergeleken met de campingdrukte aan het Gardameer. Zeer geschikt voor uitstapjes rondom Gardameer. Te rustig voor mijn kinderen (10 en 12 jaar), alleen zwembad verder geen andere faciliteiten. Een gedeelte (de helft ongeveer) van het park is private woningen en andere gedeelte voor de verhuur. Hierdoor vaak alleen in het weekend buren, meestal Italianen. Het appartement/huisje was mooi, groot, indeling keuken wat onlogisch. Mooi terras, echter stoelen op het terras lenen zich niet voor een hele avond relaxed zitten, wij hadden vanaf 12.00 uur volop zon, weinig schaduwmogelijkheid. Zwembad was open tot 20.00 uur, maar vaak kon je nog wel daarna zwemmen (baantjes trekken voor de ouders meestal :-))

• 1Activiteiten
    • 6Onderkomen
  • 9Nathalie03-08-2014

Leuk, mooi vakantiehuisje.

Residence La Corte is goed meegevallen voor ons, het is een rustig, kleinschalig park. Zowel ons huisje als het park (zwembad, tuin, ..) waren proper en net. De huisjes liggen kort langs elkaar, maar we hadden geen naaste buren dus dat viel heel goed mee. Het zwembad heeft overal dezelfde diepte, maar dit stoorde ons niet. Ideaal om erin te spelen voor de kids. (11 en 13 jaar). Wij hebben er verbleven tijdens de 3° week van juli, ondanks het niet al te grote zwembad, is het nooit te druk geweest. Het is een ideaal park voor als je niet van de drukte van een grote camping houdt, ideaal ook voor iets grote kinderen die geen nood meer hebben aan animatie of een speeltuin. Je moet je er wel van bewust zijn dat je de auto nodig hebt om bv naar het Gardameer te gaan, of boodschappen te gaan doen. Er is geen winkel of restaurant in het park. Met de auto ben je op een paar minuten in één van de grootwarenhuizen. Er is WIFI verkrijgbaar maar enkel aan de receptie heb je ontvangst.

• 5Schuurbiers22-06-2013

Teveel kansen gemist

Op zich een leuk lark maqar teveel gemsite kansen. Boek je deluxe (een vd twee huisjes) moet je niet A15 maar A16 hebben wat een verschil. Wifi werkte 9x niet 25 euro voor 2 weken maar op een zeer beperkte plek bij de receptie, rondom zwembad spekglad, geen opblaasbal voor kids toegestaan, tegels achter terras huisje 15 stuks lagen los handig met twee jaqrige. Geen containers op terrein dus iedere dag vuilniszakken in de kofferbak. Satteliet tv zegt de site, nou 9 duitse zenders that's it. Al met al voor wat je betaald kunnen zae nog veeeel leren. Touroperator deed ook niet zo erg zijn best na drie berichten en twee telefoontjes nu maar officiele brief sturen met foto's. Meisje bij receptie erg vriendelijk maar kon ook niet veel, tientje korting op de wifi gegeven. Let op dit is een wooncommune die beheerd is met privehuizen geen echt park dat zit ernaast. PS-----De touroperator heeft de problemen serieus genomen en besproken met vakantiepark. zeer netjes opgepakt en afgewikkeld.

• 4Activiteiten
    • 5Onderkomen
  • 8Fam. Vijgen14-08-2011

Nette residentie in een rustige omgeving

De appartementen zijn relatief nieuw en zien er netjes en echt Italiaans uit. Zwembad ligt dicht in de buurt van de appartementen waardoor je de kinderen goed in de gaten kunt houden. De omgeving is rustig en in de nabijheid van de residentie zijn voldoende leuke plaatsjes om naar toe te gaan. De beregening gaat nu in de nacht aan, ons heeft het zover niet gestoord. Bij problemen is de service snel en erg vriendelijk. De broodjes worden dagelijks (behalve op zondag, bakker om de hoek dan!) klaargezet bij de receptie.

• 7broost13-08-2011

lekker plekje aan het drukke gardameer

Op zich is La Corte een lekker rustig parkje. Jammer dat de huisjes zo karig zijn ingericht. 4 persoonhuisje met als 4e bed een opklapbed met superdunne matras. geen enkele wandversiering. zwembad is heerlijk (en dichtbij) Italianen die het als 2e huis hebben erg vriendelijk. Wij zaten in A6: voor het zwembad, achter een grasveldje: prima, behalve als beide buren er geweest zouden zijn. Dan is er erg weinig privacy. jammer dat er niet een speelgelegenheid is voor de kinderen (wat er is kun je nauwelijks peeltuintje noemen). Wij hadden prima internetverbinding

• 6Activiteiten
    • 6Onderkomen
  • 8Berend, Miep en kinderen van den Brink22-07-2011

Schitterende omgeving en prachtige natuur

Sfeervolle, maar rustige recidence. De omgeving is rustgewend, de appratementen aangenaam en goed ingericht. Ideaal voor een gezin met een kind. De zwembad is erg schoon en is ons goed bevallen. Vanuit de residence zijn de steden aan het westkant van het meer bakkeljk te breiken. Een prima vakantie in een mooie omgeving.

• 9Petra19-07-2011

zeker terug

het Gaardameer was een prima keuze! in het bijzonder Manerba del Garda. wij hebben een prachtige week achter de rug bij residence La Corte.

Rustige omgeving, wij zijn compleet uitgerust. Wij gaan volgend jaar zeker terug.

• 8Activiteiten
  • 8fam. Vermeulen19-07-2011

prima week

2de waardering- Pazenperiode

schone en nette omgeving, leuke zwembad.

ook leuke contacten gelegd met de andere gasten van de residence .

De appartementen zijn mooi in typische Italiaanse style afgewerkt. Wij hebben voor onze 2 kinderen ( 7 en 9 jaar), animatie gemist, maar in het algemeen, een prima week gehad.

• 8Familie Luitwieler19-07-2011

Prachtige omgeving, heerlijke vakantie

Wij hebben tijdens de pinkstervakantie een week in de Residence doorgebracht. In de omgeving is het tourisme zeer gemixt en ook veel Italianen vieren er vakantie, waardoor we veel leuke contacten hebben opgedaan en waardoor we ook kennis hebben kunnen maken met lokale tradities en gebruiken.

Het zwembad en de tuin zijn prima onderhouden en dus schoon. De omgeving is heerlijk rustig en zeer de moeite waard om eens gezien te hebben.

Vakantiepark Residence La Corte info

Camping informatie