Hotel La Quiete

7.4GoedScore uit 36 reviews
+11/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.4GoedScore uit 36 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

36 Reviews over La Quiete

• 8Valerie02-12-2012

Fantastisch hotel!

Het hotel was zeer mooi, de kamers waren niet echt modern, maar zeer proper en het was er aangenaam vertoeven. De kamers werden elke dag gekuist (ook het bed werd mooi opgemaakt, kleren mooi opgeplooid,...) Er is wel geen airco op de kamer, wat ons niet echt stoorde. Je hebt een ventilator en ja kan de zonneluiken sluiten tegen de warmte.

Het zwembad was ook zeer proper en werd elke dag onderhouden, net zoals de tuin.

Het personeel is enorm vriendelijk en behulpzaam.

We hadden half pension geboekt. 's morgens kon je altijd u menu kiezen voor 's avonds. Het was steeds lekker, maar geen haute cuisine. Het ontbijt was ook zeer lekker, maar na 10 dagen werd je het wel wat beu omdat het elke morgen hetzelfde was. Ook had ik graag wat vers fruit gegeten 's morgens, maar dat was er niet.

Het hotel ligt direct aan het gardameer en aan de haven van Manerba, je kan er overdag dus aan het strand liggen en zonnen en 's avonds mooie wandelingen maken.

Prijs/kwaliteit = perfect!

• 7Van der linden24-08-2011

rustig hotel ...

3 * ...maar niet meer. Groot gemis aan airco in het restaurant (snikheet)..de formule "3 gangen menu" 's avonds kan wel maar niet altijd vinden wij..'s morgen nooit vers fruit gehad (is nochtans in Italie zeer goedkoop)..zeer vriendelijke bediening en personeel..propere kamers met airco...goed beveiligde auto parking gratis..

• 8F.C06-08-2011

Heerlijke vakantie

Direct aan het meer. Veel goede Italiaans gerechten. En zeker kindvriendelijk. Ligging is uitermate gunstig.

• 8corrie morrie05-09-2010

Lekker Italiaans !

Na een teleurstellende vakantie vorig jaar in Calabrië waren de verwachtingen niet erg hoog gespannen...maar wat een meevaller!De sfeer is echt Italiaans in het hotel, ook de omgeving bij het Garda-meer is helemaal OK. Er is heel veel te ondernemen vanuit deze plaats.Wij waren o.a. in Verona (gezellig), Monto Baldo (leuk/bergen), Limone en Sirmione (super toeristisch) en Venetië (op zichzelf al een hele vakantie waard). Het eten is zoals hiervoor beschreven wisselend, maar we ondervonden dat je beter gewoon verschillende dingen kan kiezen (per gerecht steeds keuze uit 3...).Prijs/kwaliteit is zeker goed, ook het ontbijt. 5-sterren luxe kan nu eenmaal niet voor ongeveer € 25,00/persoon voor half-pension!!!!

• 8Mirjam25-08-2010

Hartstikke leuk hotel, lekker eten.

Prima hotel, lekker eten twee maal per dag, groot balkon (niet alle kamers), kamers zijn redelijk krap als je er met zijn vieren in verblijft. Om de hoek is het Gardameer met een kiezelstrand, zwembad bij het hotel met een flinke tuin eromheen. Een minpunt, geen airco op de kamer en niet in de eetkamer, dat is echt zweten geblazen.

• 9f brull22-08-2010

zeker de moeite waard

Hotel "La Quiete" is een goed verzorgd 3 sterren Hotel, de kamers zijn goed met een modern ingerichte badkamer. het eten is goed maar op de mediterane keuken gericht daarom wie eten wil als thuis (patat met kroket) moet of thuis blijven of naar spanje gaan. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en heeft tijd voor de gasten. een goed hotel voor een redelijke prijs

• 8jos van der veken09-08-2009

Zeker voor herhaling vatbaar!!

Voor ons was het een heel fijne vakantie,zeer vriendelijk alles netjes en lekker eten!

• 8Riet06-01-2009

Een leuk klein hotel aan het Gardameer

Hotel Quite is een mooi gelegen klein hotel aan het Gardameer met vriendelijk personeel

• 6Natasja17-09-2008

Je krijgt voor wat je betaalt.

Bij dit hotel krijg je echt waar je voor betaalt en omdat de prijs niet veel is moet je dan ook niet veel verwachten.

Dus als je wat luxer gewend bent, met o.a. uitgebreid buffet, goede service,: niet boeken.

Anders, gewoon gaan..

• 6Fam A.15-08-2008

Jammer..nooit meer.

Ook wij werden ziek (6 van de 8). Misselijk,braken,diarree. Wij hoorde dat het een virus was en het heerste aan het Gardameer. Maar aangezien we van niemand anders iets daarvan gehoord hebben beginnen we toch weer te twijfelen of het niet aan het hotel zelf heeft gelegen. Echt bijna het hele hotel was ziek. Daarbij waren de kamers nog eens enorm heet..nooit meer zonder airco! De ligging was erg goed..je liep zo naar het meer. Het personeel van het hotel (vooral de obers) waren erg aardig en behulpzaam. Toch een domper dit alles door onze ziektes.

Hotel La Quiete info

• KluisNiet beschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)