Camping Ideal Pieve

3 reacties Camping Ideal Pieve

Boei huren voor de boot

Saskia, 6-7-2012

Hallo,

Kan iemand mij helpen met het volgende.

Wij zijn drie jaar terug op vakantie geweest naar deze camping en wij willen dit jaar graag weer terug naar de camping maar nu hebben wij 2 grote boten die mee gaan. Wij willen hiervoor graag 2 boeien huren/reserveren maar ik kom er niet achter hoe ik dit kan regelen. Is iemand bekend met bovenstaande en kan iemand mij helpen en vertellen hoe ik dit kan reserveren/huren? Ik heb het telefoonnummer dat op deze site stond ook al geprobeerd te bellen maar er wordt niet opgenomen.

Alvast heel erg bedankt en ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Groetjes, Saskia.

2 reacties

wie weet

Romy, 25-1-2012
mischien ben ik wat vroeg, maar kan iemand mij vertellen of je er ook tenten kan huren? en is er een winkeltje waar je bijv: frisdrank, chips, stokbrood, eieren kan kopen?
1 reactie

voortbestaan camping

john doesborg, 3-3-2010

Omdat de eigenaren van deze camping al wat ouder zijn, hebben ze het vorig jaar, 2009, vertelt, dat ze er in het jaar 2010 mee wilden ophouden, wij komen hier al meer dan 30 jaar,

en hebben onze caravan in italie gestald, is er iemand ie hier meer informatie over heeft ?

12 reacties