Camping Ideal Pieve

Camping Ideal Pieve

25 reviews over Camping Ideal Pieve in het Nederlands

Wir sind gerade auf dem hinteren Teil des Campingplatzes. Dieser gehört jetzt, nachdem die beiden Besitzer Franco und Juliano verstorben sind, zum Baia Verde dazu. Es gibt eine neue Zufahrt vom Baia Verde, wir sind aber noch von der alten Zufahrt her reingefahren. Der Flair des Platzes soll aber weiterhin in der ursprünglichen Form erhalten bleiben, außer im nächsten Jahr wird ein neues Waschhaus gebaut. Fabio gibts auch noch.

De Ideale camping aan het Gardameer

Chris
    26-9-2016

Indien je absoluut op een camping met zwembaden, entertainment, kinderdisco, animatie, campingrestaurant wilt staan, heb je hier niets te zoeken. Wil je rustig op vakantie in een groene omgeving aan het water gelegen met alle winkels en andere voorzieningen op een redelijke afstand, ben je hier op de juiste plaats.

Spijtig genoeg is het sanitair sterk verouderd, wat ook wel iets vaker schoongemaakt zou mogen worden, maar dat heeft natuurlijk meer met vervuilende gebruikers te maken.

Waarschijnlijk nooit meer

Mary en Frans
    1-8-2016

Het enige dat mooi is aan deze camping is de ligging.

Het sanitair is vreselijk en wordt weinig schoongemaakt. Loslopende honden die hier en daar hun behoefte doen en ook in het meer, tussen de mensen, zwemmen. Geen toezicht.

De receptie is een houten hokje. Er is helemaal niets te doen, geen kantine, geen restaurant, geen winkeltje, geen zwembad. Op het kiezelstenenstrandje is niet veel vrije plaats omdat daar stoelen en parasols staan die je kunt huren.

Van de naast gelegen camping is er veel herrie.

Deze camping is ook niet goedkoopste

Ik was hier vroeger met mijn ouders geweest, maar het is helaas niet meer de camping die ik mij herinnerde, erg achteruit gegaan.

WIJ KOMEN ER AL JAAAAAAREN

Martin
    30-7-2016

Geweldige ligging aan het meer geen terrascamping of gescheiden door een drukke weg

Eenvoudig en top!

john_87
    4-8-2015

Verouderd maar schoon en fantastische ligging!

geweldige camping kwam er als jong meisje al

feenstra van de ven
    24-6-2014

super mooie uitzicht geweldige ligging

Immer wieder Idieal Camping Pieve

Jutta Hagelstein
    2-9-2013

Ich Komme seid mehr als 50 Jahren genau auf diesen Platz.. Er ist für mich zur zweiten Heimat geworden! Der Blick vom Platz über den Gardasee ist einfach super. Die Besitzer sind schon sehr alt,aber der Manager( Livio) ist nett, spricht deutsch und weiß auf alles Rat. Unterstützt wird er von Fabio,der mit seiner guten Laune alle ansteckt. Fast jeden, den ich auf diesen Platz mitgenommen habe, kommt immer wieder. Die Sanitären Anlagen sind alt,aber sauber. Wer mehr Luxus braucht,muß ihn im Wohnmobil oder Wohnwagen mitbringen. Aber wir reden hier ja von Campen! Der Schnack beim Abwasch erinnert ein wenig an die 50 ger Jahre-einfach Herrlich <3

Mooie ligging verder matig

Chantal
    3-2-2013

Redelijke plekken op een kindonvriendelijke camping. Onaardig personeel. Zeer vies sanitair. Wel mooi gelegen aan het meer. Veel bezoekers die hier al jaren schijnen te komen en vinden dat ze verworven rechten hebben. Vaste plekjes op het strand etc. Prijzige plekken tov Frankrijk en Spanje.

Heerlijke plek voor rustzoekers

janhdijkstra
    8-8-2012

Op een hele toeristische plek aan de zuidwestkant van het Gardameer ligt deze camping. Ruime, schaduw- en bomenrijke plaatsen. Veel ruimte. Sanitair is erg oud. Mijn familie komt hier al 4 generaties (45--50 jaar) en er is in die tijd weinig tot niets aan de inrichting veranderd. De prijzen zijn wel met de tijd meegegaan. Naast basic toilet en douche gelegenheden en electriciteit en een dagelijkse afvalophaalservice is er niets. Veel rust! Hierdoor weinig druktemakers en ook weinig kinderen en andere lawaaischoppers. Prima voor gezinnen, maar ook stellen en alleenreizenden. Reken echter niet op extern vermaak als entertainmentcrews, zwembaden of speeltuinen op het terrein (goddank). Als je jezelf (en je eventuele kinderen) goed kan vermaken, is dit de place to be. Wel jammer dat er nogal wat geluidsoverlast van de aanpalende campings kan komen.

slecht

de Jong
    31-7-2012

Gestaan met mijn twee kinderen. Vies sanitair met voornamelijk "schietgaten" . Een zeer kindonvriendelijke eigenaar. Wel een redelijke ligging aan het meer. Erg veel ouderen die hier al jaren resideren. Muziek van nabij gelegen campings als hinderlijk ervaren. Gaat tot erg laat door op hoog volume.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ideal Pieve in Manerba del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ideal Pieve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Ideal Pieve scoort een 7 uit 10 op basis van 25 reviews.