Camping Baia Verde (Glamping) ****

Camping Baia Verde (Glamping) ****

Camping Baia Verde (Glamping)
7,9

Weer vandaag6°-1°

We hebben een aantal aanbieders voor Baia Verde (Glamping) voor je op een rij gezet:

17 tips over Camping Baia Verde (Glamping)

corry_1955, 7-10-2015
Het plaatsje Salo is echt een aanrader! Heerlijk wandelen langs het meer en diverse winkels en terrasjes. Vooral een aanrader is terras Bellavista! Ook de binnen straatjes zijn leuk om door heen te slenteren.
sandy_bogaart, 16-10-2014
Salo, Desenzano zijn leuke stadjes dichtbij.
Niels, 5-10-2014

Rocca del Manerba: Rots met een schitterend uitzicht over het Gardameer waar men archeologische opgravingen heeft gedaan. Het museum erbij is gratis.

Isola del Garda: Privé-eiland in het Gardameer, enkel te bereiken via boot. Rondleidingen op het eiland en in het huis door de familie die er woont.

Es, 17-7-2014

- Wandelen naar het Gardameer en daar restaurant bij de blauwe waterfietsen. Erg lekker en nette aardige bediening met mooi uitzicht over het meer!

- dagje Verona - 55 min met de auto

- stadje Salo, Decenzano zijn gezellig

- naar Rocca de Manerba - ruine net buiten het centrum met een mooi uitzicht!

- aan de receptie een kaart vragen van Manerba, hebben een hele duidelijke maar geven hem niet standaard.

alkjsfkljsfkljsslswek, 24-5-2014
Van te voren boeken! (hadden wij wel gedaan)
sandraenhans, 19-8-2013
Wanneer je zin hebt in verse croissantjes 's morgens, wees er dan vroeg bij want het is snel op.

prins, 29-7-2013
met de boot naar Sirmione. Het stadje Dezenzano is ook een echte aanrader. Er zijn twee heerlijke restaurantjes, Le Pieve en Clara's direct aan het Gardameer.
Linda van Dijk, 9-12-2012

Rocca di Manerba: Archeologisch, eenmaal boven adembenemend uitzicht over het Gardameer

Giardino Botanica Andre Heller in Gardona Riviera: Super mooi natuurlijk park

Ad, 13-10-2012

ACSI kortingkaart kan niet gebruikt worden bij prive-sanitair met bijbetaling.

Kortingsactie 7=6 of 14=11 geldt eveneens niet voor ACSI card.

nlreferrals, 13-10-2012

Restaurant om de hoek was nog open (straat uit rechts naar het Gardameer). De pizza daar was heerlijk. Handgemaakt met verse ingrediënten. Aanrader.

De boulevard van Salò was leuk om even over te wandelen. Mooi onderhouden en met stijl gemaakt.

Onze bezoekers bekeken ook: